Niemcy+Rosja=?

1. Data: 2022-08-06 10:37:00

Temat: Niemcy+Rosja=?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ukraina już ostatecznie sprzedana.
Stracimy ten bufor, potem przyjdzie kolej na nas.
TO MÓWI HISTORIA, nie ja.

https://www.money.pl/gospodarka/niemcy-blokuja-wypla
te-kolejnych-transz-pomocy-dla-ukrainy-chodzi-o-8-ml
d-euro-6798383578532352a.html

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-08-07 09:40:28

Temat: Re: Niemcy+Rosja=?
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.08.2022 o 10:37, XL pisze:
> [...]
> TO MÓWI HISTORIA, nie ja.
>
> https://www.money.pl/gospodarka/niemcy-blokuja-wypla
te-kolejnych-transz-pomocy-dla-ukrainy-chodzi-o-8-ml

Próbę walki Niemiec o swoje własne interesy nazywamy agresją wobec
Polski? Dlaczego Polska domaga się od Norwegii dopłat
(solidarnościowych) gazowych a nie chce się dzielić swoim zmagazynowanym
gazem z szkopami?

3. Data: 2022-08-07 09:56:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> Polski? Dlaczego Polska domaga się od Norwegii dopłat
> (solidarnościowych) gazowych a nie chce się dzielić swoim zmagazynowanym

Ponieważ Szkopy jeszcze nie zwróciły zrabowanego polskiego majątku, nie
wyrównały naszych strat poniesionych bezpośrednio i jako następstwo w ich
napadu na nas i nie wypłaciły reparacji. Jak to zrobią, to dopiero wtedy
będzie można traktowac ich jak każde inne państwo. A na razie im od nas
wara i won.
Proste.

--
XL
Polish Lvov forever!

4. Data: 2022-08-10 07:56:42

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2022 o 09:56, XL pisze:

> [...]
> napadu na nas i nie wypłaciły reparacji. Jak to zrobią, to dopiero wtedy
> będzie można traktowac ich jak każde inne państwo. A na razie im od nas

Jedno pytanie, gdy nie chcemy się zwracać o odszkodowania bezpośrednio
do Niemiec to są różne instytucje arbitrażowe, dlaczego tylko gadamy a
nie wnosimy do nich swoich roszczeń?  Co do działań wojennych i
wynikających z tego strat to nie ma pewności, ale za zniszczoną z pełna
świadomością i premedytacją Warszawę należy się Polsce odszkodowanie.
Tymczasem władze Polski nigdy nie przekroczyły etapu chwilowych odezw do
Polaków gdy zabiegają o nasze względy.

5. Data: 2022-08-10 16:33:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
>>

> Jedno pytanie, gdy nie chcemy się zwracać o odszkodowania bezpośrednio
> do Niemiec to są różne instytucje arbitrażowe, dlaczego tylko gadamy a

Ponieważ oni mają nasze roszczenia w czwórce, a że doskonale wiemy, że
jedynym sposobem uzyskania ww. nie jest nasz krzyk i zgrzytanie zębami,
lecz wieloletnie rozgrywanie tego na arenie politycznej i światowa akcja
informacyjna. Dlatego nie chodzi (NA RAZIE) o złapanie tego króliczka, ale
by gonić go i grać nim.

> Co do działań wojennych i
> wynikających z tego strat to nie ma pewności, ale za zniszczoną z pełna
> świadomością i premedytacją Warszawę należy się Polsce odszkodowanie.

Dlaczego tylko za Warszawę? Chwila chwila - Niemcy (NIEMCY!) rozp...lili nam
w przemysł, okradli z surowców, dzieł sztuki, wybili obywateli w całym
kraju!

> Tymczasem władze Polski nigdy nie przekroczyły etapu chwilowych odezw do
> Polaków gdy zabiegają o nasze względy.

Znasz jakieś tego typu ,,odezwy" PO? Ja znam tylko pisowskie. Od czegoś
trzeba zacząć.

--
XL
Polish Lvov forever!

6. Data: 2022-08-13 15:39:12

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2022 o 16:33, XL pisze:

> [...]
> informacyjna. Dlatego nie chodzi (NA RAZIE) o złapanie tego króliczka, ale

No, nie wiadomo. Przynajmniej ja nie widziałem listy polskich żądań i
niemieckiej odpowiedzi na to.  A kiedy odpowiedzą nein, wtedy zakładamy
sprawę w odpowiedniej dla takich spraw instytucji, będzie to
najprawdopodobniej  Trybunał Arbitrażowy.

Ale co my Polacy z tego mamy? Co najwyżej potęgowanie swojej
niechęci/nienawiści do sąsiada. To jakieś pozytywy?

> Dlaczego tylko za Warszawę? Chwila chwila - Niemcy (NIEMCY!) rozp...lili nam
> w przemysł, okradli z surowców, dzieł sztuki, wybili obywateli w całym
> kraju!

Przypadek ewidentny. Pewnie jest jeszcze więcej takich polskich miast,
ale niełatwo będzie je wyeliminować z statusu prawa wojny. A i co do
obywateli sprawa jest złożona, Polska nie podpisała aktu kapitulacji,
czyli cały czas byliśmy z szkopami w stanie wojny. Ciężko tu będzie coś
wywalczyć.

> Znasz jakieś tego typu ,,odezwy" PO? Ja znam tylko pisowskie. Od czegoś
> trzeba zacząć.

Tylko PiS  Czekam na ich oficjalne pismo do Niemców, wtedy pochwalę.

Mięso armatnie za ziarno?
,,Dla planety"...
Motto na katastrofalne rozbrojenie Polaków.
Motto na ,,pandemię".
7