,,Dla planety"...

1. Data: 2022-08-05 12:35:08

Temat: ,,Dla planety"...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... mamy oszczędzać wodę i prąd, segregować śmieci, nie palić w piecu węglem,
zmniejszać swój ,,ślad węglowy" (także przez ograniczenie dzietności). To
wszystko ,,dla planety"?
Czy czasem nie po to, aby celebryckie pustaki w rodzaju duetu Harry&Meghan
itp., mogły bez przeszkód i bez żadnych oporów moralnych latać
paliwożernymi smokami i zmieniać wodę w basenie co drugi dzień? Stawiam
dolary przeciwko orzechom, że usiłuje się nam robić jajecznicę z mózgu w
tym drugim celu.

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-08-06 08:20:50

Temat: Re: ,,Dla planety"...
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.08.2022 o 12:35, XL pisze:
> [...]
> paliwożernymi smokami i zmieniać wodę w basenie co drugi dzień? Stawiam
> dolary przeciwko orzechom, że usiłuje się nam robić jajecznicę z mózgu w

Oszczędności i umiar we wszystkim to wartości dodatnie bez względu na to
kto do nich zachęca. To jedno, drugie to fakt że jak jakiś wymuskany
paniczyk czy damulka mówią mi jak mam żyć to od razu mi kolce na
grzbiecie się podnoszą jak okoniowi, czyli przynajmniej w stosunku do
mnie ICH zalecenia odnoszą wręcz odwrotny skutek.

3. Data: 2022-08-06 10:28:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> grzbiecie się podnoszą jak okoniowi, czyli przynajmniej w stosunku do
> mnie ICH zalecenia odnoszą wręcz odwrotny skutek.

Nic dodać, nic ująć. Gdy patrzę, jak proeko-celebrycja wozi się tonami
paliwa do sklepu obok po bułki i lata prywatnym megapaliwożernym samolotem
na baby shower i poćwierkać z psiapsiółkami z Londka do NY, to od razu mi
przechodzi chęć ,,dbania o planetę", a wręcz nabywam odruchów odwrotnych,
których nawet wcześniej nie miałam...

--
XL
Polish Lvov forever!

4. Data: 2022-08-07 09:37:28

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.08.2022 o 10:28, XL pisze:

> [...]
> przechodzi chęć ,,dbania o planetę", a wręcz nabywam odruchów odwrotnych,

Prosta sprawa, powinno się pokazywać nie to co te błazny mówią tylko co
robią i jak się prowadzą. Ale by przestało być wśród nich modne pchanie
się na afisz..

5. Data: 2022-08-07 09:53:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Prosta sprawa, powinno się pokazywać nie to co te błazny mówią tylko co
> robią i jak się prowadzą. Ale by przestało być wśród nich modne pchanie
> się na afisz..

Pokazuje się, ale to niczego nie zmienia w ludzkich pustych łbach. Nawet tę
pop...ą ekoGretę wreszcie pokazano, gdy była wożona jak tresowana małpa z
targu na targ superpaliwożernymi autami, z kraju do kraju (u bram miast
przesiadając się na ekopojazdy). Internet jest wszedzie - więc w końcu
sfotografowano ,,jej" auto na postoju, jakiegoś paliwowego supersmoka, z
wylewającymi się z niego plastikowymi opakowaniami po wszelkim śmieciowym
żarciu, piciu i słodyczach. I całą tę eko-farsę pierun trafił.
Od tego czasu czy słyszał kto o Gretchen? Wzięła się i rozpłynęła we mgle
?
Niestety ze szprycami i ,,pandemią" niekoniecznie tak się stanie - w nie
włożony jest niebotycznie większy szmal, a zarobek na tym szmalu jest
niebotycznie większy od tego niebotycznego wkładu...

--
XL
Polish Lvov forever!

6. Data: 2022-08-10 07:55:09

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2022 o 09:53, XL pisze:

> [...]
> włożony jest niebotycznie większy szmal, a zarobek na tym szmalu jest
> niebotycznie większy od tego niebotycznego wkładu...

Zdaje się na dzień dzisiejszy nie ma poza tradycyjnymi pojazdami typu
chłopska fura, rower i hulajnoga -  "ekopojazdów".  Ktoś tam obliczył że
elektryczne auto jest już na samym etapie budowy jest bardziej uciążliwe
dla środowiska niż tradycyjnego samochodu, dalej jest jeszcze gorzej.
Jak najbardziej jestem za ekologią, ale to chyba nie tędy do niej droga.

Jak widać komuś warto i opłaca się utrzymywać ludzi w ciemnocie.

7. Data: 2022-08-10 16:24:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> elektryczne auto jest już na samym etapie budowy jest bardziej uciążliwe
> dla środowiska niż tradycyjnego samochodu, dalej jest jeszcze gorzej.

Dokładnie tak - poczynając od samej produkcji wielkich, ciężkich i
trujących baterii do tych samochodów, na utylizacji tych baterii kończąc.
Przy huraoptymistycznie zakładanym przez debili całkowitym zastąpieniu
samochodów z silnikami spalinowymi tymi trucicielskimi elektrykami wywoła
globalną katastrofę ekologiczną.

> Jak najbardziej jestem za ekologią, ale to chyba nie tędy do niej droga.

Ano.

> Jak widać komuś warto i opłaca się utrzymywać ludzi w ciemnocie.

A jakie tam utrzymywanie; utrzymywanie jakiegoś stanu kosztuje, a tu
obesrwuję bezkosztowe wykorzystywanie zakorzenionej ludzkiej ciemnoty,
istniejącej obecnie (w wyniku wieloletniego planowego zaprzestania
rzetelnego kształcenia mas) już żtp. naturalnie, od pokoleń. Korzystanie z
całkowitego braku logiki w kojarzeniu i myśleniu, a zwłaszcza z braku
wiedzy, co jest znów tak powszechne u plebsu, jak w średniowieczu. Efekt?
Banda ,,ekologów" równoczesnie podkreśla negatywny wpływ (ogromna skala
produkcji, zużycia i trudności w utylizacji) gór baterii wszelkiej maści, a
jednoczesnie z pełnym powodzeniem nabiera miliardy debili
na bateriożerne elektroauta, bo debile ni du du nie dostrzegają w tym
sprzeczności ?

--
XL
Polish Lvov forever!

Motto na katastrofalne rozbrojenie Polaków.
Motto na ,,pandemię".
7
Medycy ?
Holandia tonie...