Niemcy: przymusowe "wychowanie seksualne" od przedszkola

11. Data: 2013-03-20 09:41:42

Temat: Re: Niemcy: przymusowe "wychowanie seksualne" od przedszkola
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2013 10:17:37 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> Pół żartem- ale tylko pół:
>
> http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2775

Myslisz ze Michalkiewicz pisal to pol zartem?

Od jakiegos czasu zastanawia mnie co nam daje wiedza "o tym wszystkim".
Przeciez sa ta pewni siebie ze juz sie wlasciwie na nic nie ogladaja...

i nawet nam nie dzdza poogladac co bedzie na finiszu:
http://niezalezna.pl/39597-rozstrzelac-proboszcza

12. Data: 2013-03-20 09:44:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Myslisz ze Michalkiewicz pisal to pol zartem?

Od jakiegos czasu zastanawia mnie co nam daje wiedza "o tym wszystkim".
Przeciez sa tak pewni siebie ze juz sie wlasciwie na nic nie ogladaja...

13. Data: 2013-03-20 10:35:03

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2013 10:44:08 UTC+1 użytkownik m...@g...com

> Od jakiegos czasu zastanawia mnie co nam daje wiedza "o tym wszystkim".

Pytam innych i wiele osob ma ostatnio takie poczucie beznadziei - widzą co sie
dzieje,
i reakcja "i tak nic z tym nie zrobisz".
Moim zdaniem - zmieni sie. Dlatego nie mozna sie poddawac. Na poczatek trzeba
kulturalnie o tym pisac.
Za PRL tez wydawalo sie ze to sie nigdy nie zmieni.

Druch

14. Data: 2013-03-20 10:46:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2013 11:35:03 UTC+1 użytkownik Druch napisał:
> [...]
kulturalnie o tym pisac.

> Za PRL tez wydawalo sie ze to sie nigdy nie zmieni.

Jak wszystko pieprznie, a musi -bo w ta strone przeciez zmierza- realnie oceniajac
-to sie sila rzeczy zmieni...tylko jakim kosztem...
Oj bedzie bolec. Najbardziej zal mi dzieci.

15. Data: 2013-03-20 11:04:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>Przeciez sa tak pewni siebie ze juz sie wlasciwie na nic nie ogladaja...
>
>i nawet nam nie dzdza poogladac co bedzie na finiszu:

No cóż...do dziś rocznica wybuchu Rewolucji Francuskiej jest największym
świętem narodowym Francji. A to tak, jakby Niemcy za swoje najważniejsze
święto uznali np rocznicę puczu monachijskiejgo. Przecież Rewolucja ta była
IMO pierwszą masońską Rewolucją- i dołożono wszelkich starań, aby ludzie o
niej myśleli wyłącznie dobrze, a taka Wandea (największe w nowożytnej
historii ludobójstwo, popełnione przez rewolucjonistów na własnym narodzie),
ktora broniła katolicyzmu- wstydliwie gdzieś jest upychana jako jakieś
ciemniactwo.Kto dziś słyszał o abażurach czy rękawiczkach robionych ze skór
Wandejczyków? O masowych zabójstwach- np topieniu w Loarze?
Masońska rewolucja w Hiszpanii. Gwałty na zakonnicach, rozstrzeliwanie
księży. W takiej sytuacji poproszony przez innych konserwatywnych generałów
gen.Franco staje na czele sił kontrrewolucyjnych- i zaczyna dyskusję z
masońskimi socjalistami w jedynym języku, jaki rozumieją. Zwycięża- więc nie
mogą mu tego do dziś darować. A cały świat z płaczem powtarzał wtedy "no
pasaran!". Niektórzy nawet porzucali swoje codzienne życie- i jechali bronić
socjalizmu, ogłupieni masońską propagandą.
Dziś przeciwnik jest potężny jak nigdy dotąd. Ma potężne środki, które może
obrócić na stworzenie "idealnego" społeczeństwa- rodem z "Nowego,
wspaniałego świata". A tłumy- najpierw pozbawione elit a potem akceptujące
podstawiane im łże- elity- uważają to za świetny wręcz pomysł.
p.s.
Pisałeś o szwajcarskich i skandynawskich powiązaniach z Templariuszami
(protoplaści masonerii). Właściwie to jedno mi obecnie w tej historii nie
bardzo pasuje- nie potrafię wyjaśnić: jak mogli mieć tak olbrzymi wpływ na
te społeczeństwa, zmiany, które się tam dokonywały- a JEDNOCZEŚNIE pozostać
niezauważonymi?

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

16. Data: 2013-03-20 11:27:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2013 12:04:59 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
>
> te społeczeństwa, zmiany, które się tam dokonywały- a JEDNOCZEŚNIE pozostać

Obsadzili kluczowe stanowiska w ksztaltowanych przez nich -wlasciwie od
zera-spolecznosciach. Dzialo sie to w zacofanych odizolowanych regionach (nie bylo
internetu i autostrad ;) a owi "kreatorzy nowego ladu" wzenili sie (newatpliwie tak
to sie dzialo) wtapiajac w tlo jako wybawcy z ucisku brutalnych prostakow, architekci
nowego ladu gospodarczego i swiatli donatorzy nowej kultury... Skad my to znamy?! ;)
Jesli korzenie masonerii realnie siegaja templariuszy to wiele tlumaczy dwuznacznosc
podejscia do nich przez wieki hierarchii kk. jako do swoich-nie swoich. Podzial jak
zwykle przebiega przez pojedyncze ludzkie serca -oswiecone-lub nie- przez zrozumienie
istoty chrystusa -lub pseudooswiecone przekonaniem ze takowy wglad w nature zbawienia
posiadają...
cheers :)

17. Data: 2013-03-21 09:57:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>serca >-oswiecone-lub nie- przez zrozumienie istoty chrystusa -lub
>pseudooswiecone przekonaniem ze takowy wglad w nature zbawienia
No wiesz- ja naprawdę staram się to sobie wyobrazić. 3 państwa.
Istniejące, posiadające własne piśmiennictwo, kronikarstwo. Może i nawet
prymitywne w stosunku do np Francji- ale jednak. Pojawiają się tajemniczy
ludzie. Lądują grupą (kilkuset?). Co oni mogą zrobić? Rozleźć się po siołach
i miasteczkach? Tam każdy każdego zna. Z dala widać, że cudzoziemcy. Pobici,
ograbieni, lądują w lochach albo są zabijani. No- może komuś się uda. Kraje
dzikie- może zamieszkają w lasach, założą swoje domy- i będą wieść
pustelnicze życie. No nie- raczej tak nie zrobili. Mając złoto, ogromną
wiedzę (rolniczą, wojskową, polityczną)- udali się do króla, książąt.
Pojawili się na dworach. Z dala od duchowieństwa. Oczywiście- wyobrażam
sobie, że mogli pojawić sie u króla Norwegii. Wyjawić mu tyle, ile mogli.
Król mógł byc zainteresowany- ich wiedzą i bogactwem. To IMO realne. Tyle,
że za niezrozumiałe uważam, jak mogło nie zachować się o tym zupełnie nic-
żadna informacja? Ba! Nawet to, co odrzucam- że wtopili sie w tło jako
zbawcy od ucisku- też powinno pozostawić po sobie wzmianki. Np- choćby o
dziwnych ludziach- odludkach, samotnikach- mieszkających w niedostępnych
zamkach. Tyle, że najpierw musieli by sie w tych zamkach znaleźć.

18. Data: 2013-03-21 10:14:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 marca 2013 10:57:08 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
>
> Pojawili si? na dworach. Z dala od duchowie?stwa. Oczywi?cie- wyobra?am
>
> sobie, ?e mogli pojawi? sie u kr?la Norwegii. Wyjawi? mu tyle, ile mogli.
>
> Kr?l m?g? byc zainteresowany- ich wiedz? i bogactwem. To IMO realne. Tyle,
>
> ?e za niezrozumia?e uwa?am, jak mog?o nie zachowa? si? o tym zupe?nie nic-
>
> ?adna informacja? Ba! Nawet to, co odrzucam- ?e wtopili sie w t?o jako
>
> zbawcy od ucisku- te? powinno pozostawi? po sobie wzmianki. Np- cho?by o
>
> dziwnych ludziach- odludkach, samotnikach- mieszkaj?cych w niedost?pnych
>
> zamkach. Tyle, ?e najpierw musieli by sie w tych zamkach znale??.

Zapomniales ze templariuszy bylo troche wiecej niz kilkuset, pozatym oni skads
pochodzili, mieli swoje rodzinne strony gdzie ich znano, tam byli swoimi. A poniewaz
mieli conieco za pazucha umieli sobie kupic urzedy i zaszczyty a nawet "zamki"
(wzenienie sie). Potem juz poszlo jak z platka. A w Szwajcarii np wkupili sie w laski
ludzi broniac ich przed zastanymi burakami u wladzy.

Techniki emocjonalnej wolności?
Czy się pomylił?
Ziemkiewicz o "Kolonii Poland"
Stankiewicz o "Kolonii Poland"