Re: Niemcy: przymusowe "wychowanie seksualne" od przedszkola

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 20 Mar 2013 02:41:42 -0700 (PDT)
Subject: Re: Niemcy: przymusowe "wychowanie seksualne" od przedszkola
From: m...@g...com

W dniu środa, 20 marca 2013 10:17:37 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> Pół żartem- ale tylko pół:
>
> http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2775

Myslisz ze Michalkiewicz pisal to pol zartem?

Od jakiegos czasu zastanawia mnie co nam daje wiedza "o tym wszystkim".
Przeciez sa ta pewni siebie ze juz sie wlasciwie na nic nie ogladaja...

i nawet nam nie dzdza poogladac co bedzie na finiszu:
http://niezalezna.pl/39597-rozstrzelac-proboszcza