Re: Niemcy: przymusowe "wychowanie seksualne" od przedszkola

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 21 Mar 2013 03:14:40 -0700 (PDT)
Subject: Re: Niemcy: przymusowe "wychowanie seksualne" od przedszkola
From: m...@g...com

W dniu czwartek, 21 marca 2013 10:57:08 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> U?ytkownik <m...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

ps.com...

> [...]
>
> Pojawili si? na dworach. Z dala od duchowie?stwa. Oczywi?cie- wyobra?am
>
> sobie, ?e mogli pojawi? sie u kr?la Norwegii. Wyjawi? mu tyle, ile mogli.
>
> Kr?l m?g? byc zainteresowany- ich wiedz? i bogactwem. To IMO realne. Tyle,
>
> ?e za niezrozumia?e uwa?am, jak mog?o nie zachowa? si? o tym zupe?nie nic-
>
> ?adna informacja? Ba! Nawet to, co odrzucam- ?e wtopili sie w t?o jako
>
> zbawcy od ucisku- te? powinno pozostawi? po sobie wzmianki. Np- cho?by o
>
> dziwnych ludziach- odludkach, samotnikach- mieszkaj?cych w niedost?pnych
>
> zamkach. Tyle, ?e najpierw musieli by sie w tych zamkach znale??.

Zapomniales ze templariuszy bylo troche wiecej niz kilkuset, pozatym oni skads
pochodzili, mieli swoje rodzinne strony gdzie ich znano, tam byli swoimi. A poniewaz
mieli conieco za pazucha umieli sobie kupic urzedy i zaszczyty a nawet "zamki"
(wzenienie sie). Potem juz poszlo jak z platka. A w Szwajcarii np wkupili sie w laski
ludzi broniac ich przed zastanymi burakami u wladzy.