Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms

Data: 2018-11-13 11:17:29
Temat: Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2018-11-12 o 14:52, silvio balconetti pisze:

> To ze wybieraja jakiegos polityka na wazne stanowisko w Unii, Nato,
> ONZ itd. zalezy od ukladow sily (silniejsze panstwa forsuja wlasnych
> kandydatow), powiazan miedzy uczestniczacymi panstwami, zwiazkami
> towarzyskimi miedzy politykami, sprawnosci jezykowej uczestnikow i in.
> I jesli panstwa znajduja sie na marginesie, politycy nie potrafia
> wejsc w koalicje, to i szanse na jakies pozycje maja minimalne.
> Czy dobrze jest dla Luksemburga, ze czlowiek od nich jest szefem KE,
> dla Danii, ze Dunczyk kieruje NATO? Pewnie nie, ale ci panowie i ich
> [...]

Ale jak na razie kierują się jakimiś określonymi regułami - np trudno
sobie wyobrazić szefem NATO kogoś z USA, albo naczelnym PE kogoś z
silnych tzn - Francji GB czy Niemiec.. Układ wygląda na taki że całe to
bossostwo to czysta iluzja, a faktyczni decydenci wolą pozostawać w cieniu.

Osobiście myślę że nie exity a normalne wywalanie na zbity pysk, kto
normalny będzie siedział z jakimiś oszołomami przy jednym stole?