Niemily zapach

1. Data: 2004-09-02 07:35:15

Temat: Niemily zapach
Od: "eR" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos moglby mi doradzic jaki srodek zastosowac zeby ubrania lezace kilka
dni w szafce-regale nie nabieraly takiego nieprzyjemnego zjełczałego
zapachu? W W ogole co moze byc tego powodem, skoro ubrania lezac w innej
szafie nie nabieraja tego zapachu?

1. Data: 2004-09-02 08:04:35

Temat: Re: Niemily zapach
Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos moglby mi doradzic jaki srodek zastosowac zeby ubrania lezace
kilka
> dni w szafce-regale nie nabieraly takiego nieprzyjemnego zjełczałego
> zapachu?

Ja w szafie ubraniowej stawiam albo wieszam jakies delikatne pot-pourri (w
moim przypadku jest to nieodmiennie Brise "After the rain" w zelu), bo mimo
ze szafa wyszorowania, zapach sie po pewnym czasie pojawia. Jest to jednak
niestety likwidowanie skutkow, a nie przyczyn.

--
giga

1. Data: 2004-09-02 08:12:32

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 2 Sep 2004 09:35:15 +0200, na pl.rec.dom, eR napisał(a):

> [...]
> dni w szafce-regale nie nabieraly takiego nieprzyjemnego zjełczałego
> zapachu? W W ogole co moze byc tego powodem, skoro ubrania lezac w innej

Wilgoc w szafie... musisz czesciej wentylowac... albo zrobic otwory
wentylacyjne

1. Data: 2004-09-02 08:14:11

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eR" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]jaki srodek zastosowac zeby ubrania lezace kilka
> dni w szafce-regale nie nabieraly takiego nieprzyjemnego
> zjełczałego zapachu? [...]

Na to ludzkość nie wynalazła jeszcze lepszego środka niż... a guzik z
pętelką, wcale nie jabłka. Mydło. Zwykłe mydło w kostkach, dość intensywnie
pachnące, najlepiej "mydłem", a nie na przykład różami (albo jabłkiem :), bo
się może później nie komponować. Kilka kostek wetkniętych tu i ówdzie
powinno załatwić sprawę. Skoro inna szafa nie aromatyzuje, to nasuwa się
wniosek, że winna zapachowi jest szafa właśnie. Dlaczego - nie wiem. Może za
nią na ścianie siedzi grzyb. A może szafa sama pleśnieje w jakimś ukrytym
kątku. A może stała w piwnicy i się zaśmierdła trwale i nieusuwalnie. Tak
czy inaczej trzeba by szafę opróżnić, poddać drobiazgowemu śledztwu, a
później ewentualnie odwanianiu.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-02 18:53:07

Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mydło {otwarte opakowanie}
albo proszek do prania {otwarty}

ubrania mają wtedy zawsze zapach jak po praniu

1. Data: 2004-09-03 05:59:16

Od: "tomkar" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kilka
> dni w szafce-regale nie nabieraly takiego nieprzyjemnego zjełczałego

To Banalne. Wystarczy brudne ubrania wkładać do pralki i dopiero po upraniu
wkładać do szafy!
;)

>W W ogole co moze byc tego powodem, skoro ubrania lezac w innej
> szafie nie nabieraja tego zapachu?

To też banalny problem. Z pewnością brudne ubrania wkładałeś tylko do jednej
szafy (tej śmierdzącej)
;)

Blat kuchenny, nietypowy - z czego?
Sprzedam dom drewniany.