Jak się pozbyć pająków?

1. Data: 2004-09-01 20:20:19

Temat: Jak się pozbyć pająków?
Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam dom, który nie był jakiś czas użytkowany i jest tam plaga pająków,
jak się ich pozbyć? Czy jest jakiś preparat na nie? Będę wdzięczna za pomoc
w pozbyciu się tych nie mile widzianych mieszkańców.

Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2004-09-01 20:54:17

Temat: Re: Jak się pozbyć pająków?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Sep 2004 22:20:19 +0200 I had a dream that Katka <k...@a...pl>
wrote:
> Kupiłam dom, który nie był jakiś czas użytkowany i jest tam plaga pająków,
> jak się ich pozbyć? Czy jest jakiś preparat na nie? Będę wdzięczna za pomoc
> w pozbyciu się tych nie mile widzianych mieszkańców.

Jak już coś to "niemile".

A poza tym pająki w domach są bardzo pożyteczne, oczywiście w rozsądnych
ilościach. Zjadają np. masę zwierzątek typu roztocza, mole itp.

1. Data: 2004-09-02 05:08:49

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> A poza tym pająki w domach są bardzo pożyteczne, oczywiście w rozsądnych
> ilościach. Zjadają np. masę zwierzątek typu roztocza, mole itp.

Te "zaokienne" sprawiają że w domu nie ma much/komarów etc.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-09-02 10:24:33

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pomoc
> w pozbyciu się tych nie mile widzianych mieszkańców.

Jesli jest ich tak duzo, to jak najwiecej wylapac i za okno. Nastepnie
wszystkie okna, ktore otwierasz, nalezy zabezpieczyc moskitiera (moze byc
najprostsza, na rzepy), zeby pajaki z powrotem nie wrocily i zakupic srodek
typu Rajd (mnostwo tego jest na naszym rynku). Spryskac wszystkie katy,
szpary miedzy i pod meblami, a po pewnym czasie gruntownie posprzatac.
Jezeli juz mieszkasz w tym domu, to radze rozlozyc to w czasie, a "czyste"
pokoje starannie zamykac, zeby pajaki nie przeszyly z innych pomieszczen. No
i nie zapomnij porzadnie wywietrzyc (okna z moskitiera koniecznie!).

Pozdrawiam i powodzenia
Magda-Slonko(Wroclaw)

P.S.
Z doswiadczenia wiem, ze na wszelkie robactwo najlepszy jest... kot :) Moj
zjada wszystko.

1. Data: 2004-09-02 18:15:07

Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z doswiadczenia wiem, ze na wszelkie robactwo najlepszy jest... kot :) Moj
> zjada wszystko.

Dzięki za odpowiedź.
Kot jest i dzielnie mi pomaga w walce z tymi stworzeniami, ale to jest
prawdziwa plaga (na zewnątrz też, taras, balkon wszystko jest w pajęczynach
nawet iglaki). Na razie biegam i zmiatam je cały czas tylko mi sił i
cierpliwości zaczyna brakować.

Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2004-09-07 16:17:22

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Te "zaokienne" sprawiają że w domu nie ma much/komarów etc.

Te domowe także są pomocne w prowadzeniu gospodarstwa - pomagają pani domu
zorientować się, że juz pora odkurzyć kąty ;)

T.

bankomaty w mBanku
Pralka - oczyszczanie dozowników
Instrukcja do pralki Indesit?
Przetwory domowe-jak długo można je trzymac
no text