Re: Nienawisc

Data: 2000-07-25 20:19:27
Temat: Re: Nienawisc
Od: n...@p...ninka.net

"Ania Lipek" <a...@p...com> writes:

> Tak, a ile wedlug Ciebie mam lat? Jestem tylko niezrownowazona psychicznie i

15. Sama sie przyznalas pare postow wczesniej.

> to wszystko. Dlaczego sadzisz, ze ja strasznie klne? Bardzo mi przykro z

Nie, nie tylko. jestes (byc moze? ) niezrownowazona psychicznie, ale
oprocz tego strasznie ze siebie zadowolona i dumna, ze jestes inna.
No i zdaje sie masz o sobie niesamowite mniemanie.

> tego powodu, ale moim zdaniem w tym wypadku sporo przesadzilas :-(. Z
> poprzednia grupa dyskusyjna z tego powodu sie pozegnalam, bo nie potrafilam
> sie kontrolowac, za duzo przeklinalam i wolalam odejsc zegnajac sie ze
> spokojem i z przeprosinami, ktore skierowalam do wszystkich tamtejszych
> uczestnikow. Chcialam wszystko naprawic, mam spieprzona psychike, brat sie
> nade mna znecal, wiele razy usilowal zamordowac i stad to wszystko.

Czyzby? czy czasem nie konfabulujesz? To tak latwo powiedziec, ja tak
mam, nie kontroluje sie bo mam be rodzine brata i w ogole.

> Postanowilam substrybowac ta grupe w postanowieniu, ze sie zmienie, bede
> milsza, lepsza i dolacze sie do rozmowy. Chociaz bardzo sie staram i
> naprawde sie poprawilam to spostrzeglam, ze tutaj coraz wiecej wrogow
> zdobywam :-(. Niestety, to dla mnie zbyt ciezkie. Jesli sadzicie, ze jestem

Starasz sie? jakos nie bardzo to widac.

> tu kims zbednym, kogo tu nie chcecie, to bede zmuszona odejsc :-(. Nic tu po
> mnie. Bardzo mi przykro, ze znowu zawiodlam. Przepraszam.

Zamiast przepraszac i ciagle robic to samo moze jednak uzylabys nieco
swoich szarych komorek (jesli je posiadasz) i przemyslala, dlaczego
ludzie na forum publicum jakos niespecjalnie cie lubia.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net