Niepełnosprawni - gdzie mogą studiować

1. Data: 2005-06-29 07:50:48

Temat: Niepełnosprawni - gdzie mogą studiować
Od: "erich" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o sporządzenie listy uczelni , względnie wydziałów gdzie osoby
upośledzone ruchowo mogły by podjąc naukę.Proszę o wpisywanie sprawdzonych
informacji.

pozdrawiam

PS chodzi głównie o pochylnie,windy, dostosowane toalety oraz drzwi odpowiedniej
szerokości

2. Data: 2005-06-30 10:24:55

Temat: Re: Niepełnosprawni - gdzie mogą studiować
Od: "jozue" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem z warszawy więc wypowiem się tylko na temat uczelni z tego miasta wiem że
SGH jest dostosowane oraz wydziały SGGW z nowego campusu
z prywatnych to Koźmiński
odpada PW oraz UW - stare budynki zero szansy dla niepełnosprawnych

3. Data: 2005-06-30 10:41:19

Od: M...@f...edu.pl (Marek Pawlowski) szukaj wiadomości tego autora

jozue wrote:

>odpada PW oraz UW - stare budynki zero szansy dla niepełnosprawnych

Przesada! Np. fizyka UW ma w wielu miejscach zrobione podjazdy, dźwigi i
windy. Tam gdzie
nie ma, zawsze ktoś pomoże. Na wielu wydziałach pewnie jest podobnie.
Najlepiej zadzwonić do
właściwego dziekanatu i się zapytać o szczegóły.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.edukacja

4. Data: 2005-06-30 14:15:22

Od: PS <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam stronę UŁ z wyszczególnieniem budynków przystosowanych dla
niepełnosprawnych studentów:
http://www.uni.lodz.pl/portal/ogolne.php?akcja=pokaz
&show=niepelnosp

5. Data: 2005-06-30 16:42:11

Od: "Marcin Woźniak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam studia na Akademii Podlaskiej w Siedlcach. www.ap.siedlce.pl
Uczelnia prawie w 100% przystosowała się do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Powodzenia.

6. Data: 2005-07-01 09:16:05

Od: "Hermiona" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "erich" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
> chodzi mi o sporządzenie listy uczelni , względnie wydziałów gdzie osoby
> upośledzone ruchowo mogły by podjąc naukę.Proszę o wpisywanie sprawdzonych
> informacji.

Na pewno Instytut Fizyki Uniwersytetu Ślaskiego w Katowicach.
Może więcej o UŚ pod adresem
http://www.us.edu.pl/uniwersytet/sn/tekst/biuro.php

7. Data: 2005-07-01 14:10:43

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Politechnika Szczecińska, Wydział informatyki
SZ

8. Data: 2005-07-06 10:33:40

Od: "mosh" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry ale uczelnia to nie tylko 1 budynek wydziału
wystarczy pochodzić po głównym campusie UW i uważnie poobserwować
schodki, krawężniki
dla normalnego człowieka nie robi to znaczenia ale spróbuj dostać sie np do
przychodni ... dla kobiet (żeby nie powiedzieć ginekologicznej;)
ile tam jest stopni ... :/ jakie są drzwi ... :/
Żeby uzupełnić temat dodam że PW są wydziały gdzie nie uwidzi się windy czy
podjazdu mimo że miały miejsce modernizacje :/
nie oszukujmy się tradycja tradycją a warunki warunkami , wcale nie jest łatwo
nowe budynki spełniają te normy ale z drugiej strony ile ich jest ?
są uczelnie które mają dostosowaną infrastrukturę w dużym zakresie: SGGW które w
zasadzie buduje całą infrastrukturę od zera (sporo kasy mają) czy z
niepublicznych koźmiński który posiada również "młodą" siedzibę , zapewne jest
też kilka innych o których nie wiem.
kształcenie wyższe naprawde nie jest prosta sprawą dla niepełnosprawnych

Problem w kl. 3 gim.
Pytanie o kierunek / edukacja medialna z projektowaniem graficznym
Korepetycje ang. (Kraków)
Cyfrowy dyktafon na wykłady.
opis i analiza przypadku wychowawczego