Problem w kl. 3 gim.

1. Data: 2005-06-29 07:45:06

Temat: Problem w kl. 3 gim.
Od: "af" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem wychowawczynią klasy trzeciej gimnazjum

Uczniowie będą musieli wybrać w czerwcu (za rok) szkołe średnią i tu pojawia
się problem.

Słyszał może ktoś gdzie się zgłosić żeby zorganizować im jakieś spotkania z
osobami kompetentnymi, które pomogą im wybrać szkołe średnią.

Pozdrawiam

aga

2. Data: 2005-06-30 19:59:00

Temat: Re: Problem w kl. 3 gim.
Od: "Yoja" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "af" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jestem wychowawczynią klasy trzeciej gimnazjum
>
> Uczniowie będą musieli wybrać w czerwcu (za rok) szkołe średnią i tu

U nas w szkole rozwiązujemy to w ten sposób:
- raz w roku (na wiosnę) w mieście organizowana jest tzw. giełda szkół, i
wtedy większość szkół ponadgimnazjalnych ma swoje stoiska i zachęca naszych
trzecioklasistów do wybrania właśnie tej szkoły w przyszłości,
- poza tym sami w naszej szkole też oragnizujemy mini giełdę szkół i
zapraszamy wszystkich chętnych do podzielenia się informacjami,
- fajnie sprawdza się też zaproszenie do szkoły już naszych absolwentów,
którzy opowiadają gimnazjalistom jak jest w ich szkołach ponadgimnazjalnych,
wtedy nasi chyba najwięcej się dowiadują, przynajmniej trochę nieoficjalnych
informacji :)
- jeden z naszych nauczycieli ma skonczone studia w zakresie poradnictwa
zawodowego, no i przez cały rok prowadzi w ramach kółka zajęcia dla
trzecioklasistów i pomaga im dokonać wyboru,
- oprócz tego zawsze z pomocą służy pedagog szkolny.
Uff, to chyba tyle, jak mi się coś jeszcze przypomni to napiszę więcej.
Pozdr
Agata

3. Data: 2005-07-08 20:25:49

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yoja" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "af" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> U nas w szkole rozwiązujemy to w ten sposób: (ciach)
> Uff, to chyba tyle, jak mi się coś jeszcze przypomni to napiszę więcej.

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna powinna mieć specjaliste który
organizuje tzw. warsztaty zawodoznawcze ew. indywidualne porady.

Kasia

Pytanie o kierunek / edukacja medialna z projektowaniem graficznym
Korepetycje ang. (Kraków)
Cyfrowy dyktafon na wykłady.
opis i analiza przypadku wychowawczego
FCE or matura z ang.