Niepokojaca miesiaczka

1. Data: 2003-01-19 15:35:01

Temat: Niepokojaca miesiaczka
Od: "MałgosiaM" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od trzech miesiecy moje krwawienie podczas miesiaczki przybralo dziwna,
niepokojaca postac: prawie zawsze podczas odawania moczu pojawiaja sie tak
jakby krwiaczki sluzowate, ciagnace sie jak nitki (w duzych ilosciach). W
bardzo malej ilosci natomiast leci mi normalna krew. Czy taka miesiaczka
jest normalna? Czy cos mi dolega?

MałgosiaM

(Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
m...@2...pl

2. Data: 2003-01-19 21:09:20

Temat: Re: Niepokojaca miesiaczka
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli poza miesiączką nie leci ci krew przy siusianiu to wszystko raczej ok.
A po miesiączce do ginekologa celem wykluczenia zakażenia - to co opisujesz
to mogą być upławy.
pozdr

3. Data: 2003-01-19 23:57:50

Od: Lixana <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 19 Jan 2003 22:09:20 +0100, magda napisał/a:

> jeśli poza miesiączką nie leci ci krew przy siusianiu to wszystko raczej ok.
> A po miesiączce do ginekologa celem wykluczenia zakażenia - to co opisujesz
> to mogą być upławy.

Nie upławy,tylko mięśniak rozmiękający macicy.

Lixana

4. Data: 2003-01-20 08:52:05

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lixana" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie upławy,tylko mięśniak rozmiękający macicy.
>
> Lixana

Taka jesteś pewna,że chyba ją badałaś , no i oczywiście jesteś ginekologiem.
Nie strasz ludzi bez potrzeby!
pozdr

5. Data: 2003-01-20 18:54:31

Od: Lixana <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 20 Jan 2003 09:52:05 +0100, magda napisał/a:

> [...]
> opisujesz

> Taka jesteś pewna,że chyba ją badałaś , no i oczywiście jesteś ginekologiem.

Lepiej wcześniej niż późno.
Na usg macicy trzeba pójść.

6. Data: 2003-01-20 21:43:40

Od: "Zyrafa" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MałgosiaM <m...@2...pl> Zebrawszy myśli wystukał(a):

> [...]
> (w duzych ilosciach). W bardzo malej ilosci natomiast leci mi
> normalna krew. Czy taka miesiaczka jest normalna? Czy cos mi dolega?
Wydaje mi się, że to są 'normalne' objawy. W końcu złuszcza Ci się ściana
macicy, więc jakoś takoś to powinno wyglądać, a jak Cię to poważnie martwi
to lepiej iśc do ginekologa i powiedzieć mu co Cię trapi, a on napewno Ci
wyjaśni wszystko.
Po co się trapić jak można iść do lekarza i sprawdzić czy coś się dzieje,
zwłaszcza że jak coś jest nie tak, to lepiej szybciej zacząć działać.
Sylwia
[ http://irsa.glt.pl ]
[ http://lubinianin.glt.pl ]

7. Data: 2003-01-21 22:04:53

Temat: Odp: Niepokojaca miesiaczka
Od: "myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lixana" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

Krwawienia międzymiesieczne sa też objawem jajeczkowania.
Oczywiście jesli sa to drobne ślady krwi a nie duze krwawienie.
Co nie zmienia faktu ze najlepiej isc do lekarza

8. Data: 2003-01-22 09:10:41

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałgosiaM" <m...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo malej ilosci natomiast leci mi normalna krew. Czy taka miesiaczka

Prawdopodobnie to po prostu endometrium (czyli sluzowka macicy, na tym
wlasnie polega miesiaczka ;-) )
Ale wiesz sama, ze badan ginekologicznych nie wolno zaniedbywac

Kaska

9. Data: 2003-01-23 00:20:08

Od: Lixana <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Jan 2003 23:04:53 +0100, myszka napisał/a:

> [...]

> Oczywiście jesli sa to drobne ślady krwi a nie duze krwawienie.
> Co nie zmienia faktu ze najlepiej isc do lekarza

Masz rację,ale ja miałam na myśli te nitki,te kłaczki!
W normalnym niechorobowym stanie,to schodzą niezapłodnione jajeczka graffa.

10. Data: 2003-01-28 20:47:43

Od: malgosia <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację,ale ja miałam na myśli te nitki,te kłaczki!

krwiaczki, kochana...krwiaczki...czytaj uważniej....
pozdr
m...

Obrona Łapińskiego
studia w berlinie