Niepokojące objawy u 3-latka

1. Data: 2007-05-29 09:24:16

Temat: Niepokojące objawy u 3-latka
Od: "Mirek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj po powrocie ze spaceru w ciągu paru minut Szymkowi (3 lata) spuchły
obydwa oczka tak że ledwie był w stanie widzieć. Nic go nie bolało tylko
oczy miał zaczerwienione.

Co mogło byc powodem? Dziecko ma zdiagnozowaną alergie pokarmową na białko
kurze i z tego co zaobserwowalismy na niektóre pyłki - drapał sie strasznie
kiedy zaczęło wszystko kwitnąć.

Prawdopodobnie to alergia ale zastanawuiamy się czy może to mieć również
związek z nieprawidłową pracą serca - ostatnio miał EKG i echo serca które
wskazały na drobne (zdaniem kardiologa) nieprawidłowości.

Pozdrawiam
Mirek

2. Data: 2007-05-29 14:32:45

Temat: Re: Niepokojące objawy u 3-latka
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> związek z nieprawidłową pracą serca - ostatnio miał EKG i echo serca
> które wskazały na drobne (zdaniem kardiologa) nieprawidłowości.
Ja miałam podobna reakcje alergiczną na leki p/bólowe, najpierw oczy,
następnym razem cała twarz. Myślę, ze u malucha to też jednak alergia,
pozostaje tylko pytanie na co? Osobiście nie łączyłabym tego z serduszkiem.
Pozdr. A

3. Data: 2007-06-05 20:21:36

Od: " Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> związek z nieprawidłową pracą serca - ostatnio miał EKG i echo serca które
> wskazały na drobne (zdaniem kardiologa) nieprawidłowości.

Na miłość boską nie mieszajcie alergii z sercem
Tak jak mnie leczono antybiotykami na alergie

To jest alergia ,co robić iść do alergologa

4. Data: 2007-06-06 05:44:59

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jacek Tusuński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Na miłość boską nie mieszajcie alergii z sercem
> Tak jak mnie leczono antybiotykami na alergie
>
> To jest alergia ,co robić iść do alergologa

Z pewnoscia rodzicom Szymka nie chodzi o "mieszanie alergii z sercem". Nie
wiem czy wiesz, ale puchniecie powiek jest objawem wielu chorob, m.in.
serca.
Z tego co opisuje Mirek mozna wnioskowac, ze jest to alergia, ale my nie
znamy przyczyny zaczerwienienia oczu u dziecka. Moze maluch je zatarl???
Tak czy siak potrzebna jest obserwacja dziecka i wizyta u lekarza.

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

reklamacja badania okulistycznego +problemy z soczewkami :(
Protelos
Kto mnie oświeci?
Kto mnie oświeci?
Wodniak jadra