Nierówność między kobietą a mężczyzną

61. Data: 2015-09-27 00:19:35

Temat: Re: Nierówność między kobietą a mężczyzną
Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik zdumiony napisał:
> Dobrze tu Szczuka powiedziała:
> https://www.youtube.com/watch?v=h4xue66orks
>
> Prostytucja, sponsoring, mieszkanie za seks, wszystko to dlatego że
> kobieta ma mniej kasy niż mężczyzna.

Bełkocik. Może dlatego iż wychowuje dzieci = mniej pracuje
zawodowo, co przekłada się na statystycznie mniejsze
doświadczenie za które to pracodawca mniej płaci.

A może wrzucimy Korwina? Państwo zabiera aż tyle,
że kobieta która chętnie posiedziałaby w domu, musi
iść do roboty. Problemem są mniejsze zarobki?

Hm, w prylu kobieta spokojnie bez strachu szła
na macierzyński, teraz ma umowę na czas określony,
czasem podpisuje wypowiedzenie in blanco bo
pracodawca się zabezpiecza, dwie osoby zapierdalają
przez 15-30 lat na kredyt.

Ktoś powie, polki so nowoczesne łone dzieci nie chco,
hm, a ile dzieci mają polki w niemczech czy anglii?

I kto sadzi polakom ten kit?

Może zwyczajnie oddać ludziom pieniądze?

62. Data: 2015-09-29 22:21:23

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-26 o 05:22, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> To są zachowania kompulsywne. Wiesz o tym?

nie wiem, brakuje mi "wysokiej świadomości" :)

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

63. Data: 2015-09-29 22:39:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem, brakuje mi "wysokiej świadomości" :)

Do tego wystarczy odrobina ogłady

--

Chiron

64. Data: 2015-09-29 23:20:51

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-29 o 22:39, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Do tego wystarczy odrobina ogłady

jak to było z tą słomką w oku? przypomnisz?

65. Data: 2015-09-30 13:57:14

Od: DHSL <w...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Sep 2015 17:45:40 +0100, zdumiony <z...@j...pl> wrote:

> Prostytucja, sponsoring, mieszkanie za seks, wszystko to dlatego że
> kobieta ma mniej kasy niż mężczyzna.

Bo idzie na latwizne

--
Wonsaty Jooreg

66. Data: 2015-09-30 17:20:55

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

DHSL pisze:

> Bo idzie na latwizne

Bo taki przykład bierze z zachowań matki w stosunku do jej ojca.
Dzieci uczą się obserwując zachowania rodziców.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

Z własnych obserwacji
Co na to Ikselka?
Polacy za granicą
Fetor polskiej ksenofobii rozniósł się po Europie.
Islam, czyli normalność