Fetor polskiej ksenofobii rozniósł się po Europie.

1. Data: 2015-09-22 01:53:52

Temat: Fetor polskiej ksenofobii rozniósł się po Europie.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"W lustrze uchodźców zobaczyliśmy naszą straszną twarz. Nie tylko ksenofobiczną,
rasistowską i islamofobiczną. Także - bez względu na kontekst - egoistyczną,
samolubną, okrutną, tchórzliwą, agresywną i paranoiczną. Złą w niemal każdym
wyobrażalnym sensie"

"Nigdy dotąd ta straszna polska twarz nie była tak dobrze widoczna, bo nigdy
wcześniej nie mogliśmy tak ostro zestawić reakcji Polaków z reakcją innych
społeczeństw na cudze cierpienie"

"Kto ma większy szacunek dla życia. Islam czy chrześcijański nazizm? To
chrześcijańskie Niemcy stworzyły Auschwitz"

W oczach cywilizowanego świata polacy doszczętnie zniszczyli reputacje polski.
A te cytaty jakim koszmarem są polacy, to wiecie co ja myślę?

REDAKTOR NARESZCIE ZAUWAŻYŁ CZYM JEST MORDA BURAKA.
Naprawdę do wiele inteligencików z miasta dopiero teraz dociera to co ja piszę od lat
i alarmuje. Czym jest chore buractwo.