Islam, czyli normalność

1. Data: 2015-09-22 01:06:44

Temat: Islam, czyli normalność
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://hartman.blog.polityka.pl/2015/09/21/islam-czy
li-normalnosc/#more-1190

Ależ oczywiście, że za dwadzieścia lat będzie w Polsce znacznie więcej meczetów niż
obecnie i znacznie mniej kościołów! A polskie społeczeństwo na powrót stanie się
normalne i typowe, czyli zróżnicowane etnicznie i religijnie - takie, jakim było
zawsze, wyjąwszy kilka dziesięcioleci po II wojnie światowej, która przyniosła ze
sobą tragiczne tzw. czystki etniczne.

2. Data: 2015-09-22 09:02:44

Temat: Re: Islam, czyli normalność
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> http://hartman.blog.polityka.pl/2015/09/21/islam-czy
li-
normalnosc/#more-1190

http://ygrek2000.salon24.pl/668690,czy-lewak-jan-har
tman-przyjmie-choc-
jednego-uchodzce-muzulmanina

> [...]
> religijnie - takie, jakim było zawsze, wyjąwszy kilka dziesięcioleci po II
> wojnie światowej, która przyniosła ze sobą tragiczne tzw. czystki

Weź ty Globek walnij sobie baranka, tylko mocną ścianę wybierz.
A przedtem zastanów sie, jaką NORMALNOŚĆ wybierasz, A ponieważ czytać Ci się
nie chce, to masz kilkuminutowe filmiki, które ogarniesz:

Normalność europejska: https://www.youtube.com/watch?v=7KK5YhFtzos
Normalność muzułmańska: http://www.wykop.pl/link/1619091/muzulmanin-bije-
zone-bo-ta-przylaczyla-sie-do-spiewania/

3. Data: 2015-09-22 12:44:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys

--

Polska jak była najpotężniejszym krajem w Europie była wielonarodowa, o takiej polsce
marzył Piłsudzki, bo dzięki tej różnorodności nacji była taka rozwojowa. Była jak

4. Data: 2015-09-22 13:18:20

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> o takiej polsce marzył Piłsudzki,

> Do szkoły trzeba było wsiórze chodzić.

Do takiej jak ty na szcząęście nie chodziłam, bo umiem własnego języka uzyć
zgodnie z zasadanmi ortografii

Odniesiesz się do hipokryzji guru Hartmana i określisz się, którą normalność
wybierasz, czy nadal będziesz zapluwał się nienawiścią do otaczającej
rzeczywistości?

PS Twoje wyzwiska nie robią na mnie wrażenia.
Świadczą tylko i wyłącznie o tobie.

5. Data: 2015-09-22 13:24:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
glob wrote:

> [...]

rzeczywistości?

PS Twoje wyzwiska nie robią na mnie wrażenia.

A czy ja jestem chorym burakiem aby pluć z nienawiści bo facet się inaczej ubiera,
chorym knurem ze wsi co każdy za polem to obcy wróg, bo pierdolonego buractwa nie
udało się w polsce cywilizować. ?

6. Data: 2015-09-22 14:02:41

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> otaczającej rzeczywistości?
>
> PS Twoje wyzwiska nie robią na mnie wrażenia.

A coś na temat odpowiesz, czy przyszedłeś sobie tylko popluć?
I naucz się wreszcie cytować, bo pisanie pod delimiterem cię wycina.

7. Data: 2015-09-22 14:09:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krys

Tak, ja nie jestem chorym burakiem, gdzie wiocha im bardziej zaburzona, krzyczy że
pierdolec ma być norma.

"Do rozwoju ksenofobii mogą przyczynić się różne problemy osobowościowe, np. cechy
paranoiczne lub narcystyczne. Ideologia paranoiczna staje się sposobem na kompensację
własnego poczucia nieudolności. Narcystyczna triada, sprzyjająca niechęci do
cudzoziemców, obejmuje: roszczenie praw, rozczarowanie z powodu niezaspokojenia
narcystycznych potrzeb i gniew wywołany odrzuceniem praw. Narcyza charakteryzuje
mania wielkości, poczucie prześladowania przez "innych" i mściwa wściekłość.
Natomiast jądro osobowości paranoika obejmuje poczucie naruszenia praw, poczucie
nieudolności, wstyd i podatność na zranienie. Przykładami skrajnych "paranoików w
polityce" są Hitler i Stalin - wyznawcy ekstremizmu politycznego.

Biorąc pod uwagę tło historyczne ksenofobii, należy wspomnieć o sarmatyzmie i
megalomanii. Sarmatyzm jako pewna formacja kulturowa pojawił się w Polsce w XVI
wieku. Początkowo sarmacka szlachta przejawiała pozytywne cechy, jak waleczność,
odwagę, męstwo, wierność narodowi, jednak z czasem wartości te zaczęto przerysowywać.
W ich miejsce zaczęły wchodzić: egoizm, nietolerancja religijna i kulturowa, agresja,
awanturnicze nastawienie, wrogość, ciasne horyzonty myślowe. W II połowie XVII wieku
sarmacka ksenofobia przybrała rozmiary megalomanii - przeświadczenia o wyższości
narodu polskiego nad innymi. Z czasem megalomanię uzupełniła niechęć do cudzoziemców
i lęk przed obcymi."

8. Data: 2015-09-22 16:41:05

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Krys
>
> Tak, ja nie jestem chorym burakiem, gdzie wiocha im bardziej zaburzona,
> krzyczy że pierdolec ma być norma.

Nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań.

9. Data: 2015-09-22 18:51:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
glob wrote:

> Krys
>
> Tak, ja nie jestem chorym burakiem, gdzie wiocha im bardziej zaburzona,
> krzyczy że pierdolec ma być norma.

Nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań.

Nie rozumiesz że historia polski to jej wieloetniczność, tu żyli turcy, mongoły,
islamy, protesty, kalwiny, żydzi, cygany, i mnóstwo wszelkiego badziewia. To co ty
prezentujesz to szwabizm, system totaliatny, kto inni to przez łeb, wszyscy
jednakowi, a nad zniewolonym narodem stoi i dyryguje partia lub biskupi. My mieliśmy
już i faszyzm i bolszewizm gdzie wszyscy mają być jednakowi, paranoicznie podejrzliwi
i nawzajem odmawiający sobie " oddychania bo każdy jest inny" . Najgorszy rodzaj
kurwy która kiedyś zadżumiła ludzkość. Polska o jakiej pisze Harman to ta bez dżumy,
normalna.

10. Data: 2015-09-22 18:55:47

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.09.2015 18:51, glob pisze:
> krys

> Nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań.
>

> Nie rozumiesz że historia polski to jej wieloetniczność, [...] Polska o jakiej
pisze Harman to ta bez dżumy, normalna.
Czyli jak Jan III Sobieski wyciął tą dżumę pod Wiedniem to dobrze? Prawda?

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Geniusz Religi
Instynkty
Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości