Islam, czyli normalność

91. Data: 2015-09-25 19:32:38

Temat: Re: Islam, czyli normalność
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Fri, 25 Sep 2015 15:53:36 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

>Ktoś Tak Kiedyś Powiedział.

Chrumcia nie załapała, jak zwykle.

92. Data: 2015-09-25 19:33:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 16:24:01 +0200, krys napisał(a):

> [...]
jela-uchodzcow-z-
> syrii-

> Ale mamy prawo pyszczyć, że chcemy być mądrzy przed szkodą?
> Czy mamy mieć cytat z prof. Chodakiewicza: " tak otwarte umysły, że aż mózg
> wyleciał"?

To był sarkazm z mojej strony. Muszę jednak emotikony stawiać.

93. Data: 2015-09-25 19:37:43

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Ktoś ostatnio bardzo dobrze to wytłumaczył w mediach: uchodźca to ktoś, kto
>w sytuacji wojny/kryzysu/czy_innego_patu emigruje poza granice swego kraju,
>ale jedynie do krajów ościennych - bo CHCE WRÓCIĆ i to najwcześniej, jak
>tylko pojawi się możliwość. Natomiast większość emigrantów muzułmańskich
>tylko korzysta z przywilejów uchodźczych, NIE CHCĄC wrócić - są to zatem
>emigranci ekonomiczni. I broń nas Panie Boże przed nimi.

Pieprzony Kościuszko, i Pułaski też, tak coś czułem, że oni za dularami. No
ale ten drugi to mason, więc jeszcze bardziej "antypolski śmieć", jak to
lokalny klasyk ma w zwyczaju.

94. Data: 2015-09-25 20:06:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To był sarkazm z mojej strony. Muszę jednak emotikony stawiać.

Nie każdemu się udaje, widać.

kropka kropka kreska kreska.

95. Data: 2015-09-25 20:52:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

--
XL

To kwestia tygodni jak polaków w europie zaczną traktować jak bydło. Zaraz Ikselka
wrzuci jacy obrzydliwi są europejczycy do polaków. Tak więc pamiętajcie że to
rasistowskie prowincjonalne bydło zrobiło z nas szwabów i konsekwencje będą do
polaków niezbyt dobre w zachowaniach europejczyków. Pomiętacie kogo to wina.

96. Data: 2015-09-25 22:54:15

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-25 o 15:38, Ikselka pisze:

> Ale wolisz, aby (niedługo) bawili u Ciebie, czy u mnie? :->

w mojej okolicy jest ośrodek dla cudzoziemców. Nie mają różowo ci, co
już tu "bawią".

--
"Chcemy społeczeństwa, w którym ludzie mogą swobodnie dokonywać wyborów,
popełniać błędy, być hojni i współczujący. To jest to, co mamy na myśli

97. Data: 2015-09-25 23:12:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 19:30:18 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Nie zakładałbym się o to. Ale myślę, że dużo więcej, ale też zakładałbym
> się, że akurat tobie by się polepszyło.

Hue hue, te twoje założenia.

98. Data: 2015-09-25 23:15:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 19:37:43 +0200, Ghost napisał(a):

> Pieprzony Kościuszko, i Pułaski też, tak coś czułem, że oni za dularami.

Dobrze czułeś.

99. Data: 2015-09-25 23:27:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 22:54:15 +0200, ikka napisał(a):

> w mojej okolicy jest ośrodek dla cudzoziemców. Nie mają różowo ci, co
> już tu "bawią".

Nowi wyjdą poza ośrodek, bądź pewna.

100. Data: 2015-09-26 09:06:17

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-09-25 11:52, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Nie żebym się jakoś czepiała, ale nie zauważyłam, żeby do posiadania
> noża kwalifikowała narodowość.

Czeczeńska kultura/wiara, od któregoś tam roku życia uznaje chłopca za
wojownika, w związku z czym dostaje on ten nóż. Szczegółów nie znam, ale
siostra opowiadała, jaki mieli z tym problem w szkole.

Geniusz Religi
Instynkty
Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości