Niesprawiedliwość

11. Data: 2016-02-08 20:02:51

Temat: Re: Niesprawiedliwość
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2016 o 19:56, LeoTar pisze:
> Kali dostarcza więcej prawdy o naturze kobiety niż Afrodyta.

Afrodyta jest lepsza

12. Data: 2016-02-08 20:19:19

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-08 o 20:02, pinokio pisze:

> Afrodyta jest lepsza

bo? :-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

13. Data: 2016-02-08 20:31:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 18:33:06 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Dlaczego wszyscy mówią o jakiejś tam Kali a nie od samej Afrodycie?

Ja mówię o Sofii.

A Kalacakra w tym systmie to jest on, ona nazywa się Kalacakri.
On jest aktywnością, ona jest mądrością.

14. Data: 2016-02-10 15:32:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

z jednej strony Assange nie może opuścić terenu ambasady Ekwadoru a z
drugiej Shkreli szydzi z przesłuchań
tak oto wygląda Pax Americana!

Śmiech - Gintrowski
"Przestałem być katolickim talibem, gdy zobaczyłem, że świat nie jest czarno-biały"
Myślicie...
"Imigranci".
Targówek - muslimska dzielnica Warszawy w (niedoszłych) planach PO!