Nietypowe pytanie - ile cm ma Wasz talerz obiadowy?

11. Data: 2007-08-10 20:35:51

Temat: Re: Nietypowe pytanie - ile cm ma Wasz talerz obiadowy?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson pisze:

> Z takiego mlyskiego kola moge jesc w knajpie, gdzie nie martwie
> sie o miejsce na iles tam talerzy ale i tak mnie denerwuje male
> pstrokate danie na ogromnym wrecz wiekoosobowym talerzu

Mnie też właśnie w restauracjach podobają się takie wielgachne talerze,
ale w domu mogą okazać się zawalidrogą, którą będę przy każdej okazji
przeklinać - a to nie zmieszczą się w zmywarce, a to w szafie, a to na
stole...

Ewa

12. Data: 2007-08-10 20:40:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> imho to coś w rodzaju wysokości, ta *średnica* talerzowego trójkąta Qrczaka.

Tak, średnica.

Qra, obiad z takiego talerza o boku 27cm to bym ze trzy dni jadła

Qra

13. Data: 2007-08-10 20:45:14

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, obiad z takiego talerza o boku 27cm to bym ze trzy dni jadła

Na taki talerz też można dać jajeczko przepiórki i dwa ziarenka groszku
i szybko wydziobiesz.
--
Bbjk i wiadro malin, com nim została uszczęśliwiona.

14. Data: 2007-08-10 20:48:16

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam, że chciałam tej zastawy używać na co dzień,a nie tylko od święta,
> więc naczynia muszą być wygodne.

Kupiłam sobie kiedyś takie duże talerze, bo mi się bardzo podobały - w
sklepie! W domu są koszmarnie nie praktyczne i służą jedynie do wykładania
tzw. zimnej płyty albo ciasta. Do zmywarki mieszczą się ledwo, więc ich
prawie nie używam, a do tego są okropnie ciężkie i w sumie nie mogę się
doczekać, kiedy wyślizgną mi się z ręki :)
Pozdrawiam
Teli.
Ps Im mniejszy talerz tym mniejszy brzuch.

15. Data: 2007-08-10 21:02:17

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Jak w temacie - jaką średnicę mają Wasze talerze obiadowe płytkie?

Moje mają 27 cm. Super sprawdzaja sie jako naczynia, natomiast bez
przerwy przewracaja mi sie na suszarce do naczyń i powoduja duzo hałasu.

pozdr

cherokee

16. Data: 2007-08-10 21:08:12

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" napisał:

> Na taki talerz też można dać jajeczko przepiórki i dwa ziarenka
> groszku i szybko wydziobiesz.

Albo gałkę lodów z dekoracją z sosu owocowego i świeżego listka np.
mięty lub z popsypką z kakao :)

> Bbjk i wiadro malin, com nim została uszczęśliwiona.

Malinowy sos na białym talerzu jak najbardziej ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2007-08-10 22:36:30

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> Tez kiedys kupilam sobie takie duze biale talerze. Pieknie sie
> prezentowaly, stol wygladal elegancko. Meczylam sie z nimi przez 2 lata,
> potem sprzedalam w czasie przeprowadzki. Nie miescily sie do zmywarki, i
> trzeba je bylo skosem wkladac i to bylo nie do wytrzymania. Teraz
> ulubione maja 27 cm. Uzywam ich od wielu lat i sprawdzaja sie na stole i
> w zmywarce.

Zapomnialam dodac, ze te wielkie talerze nie miescily mi sie do szafki i
musialam je trzymac na otwartej polce, co tez nie bylo najlepszym
wyjsciem. Polecam najpierw zmierzyc glebokosc szafki, w ktorej one beda,
jak i wysokosc w zmywarce.
MB

18. Data: 2007-08-11 07:08:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Aug 2007 23:08:12 +0200, "Aicha"
<b...@t...pl> wrote:

>Albo gałkę lodów z dekoracją z sosu owocowego i świeżego listka np.
>mięty lub z popsypką z kakao :)

>Malinowy sos na białym talerzu jak najbardziej ;)

Widze Basie, jak lata z wiadrem pelnym sosu malinowego, z
warzachwia i gdzie widzi bialy talerz tam nabiera i
polewa....polewa...:PPPP

pierz - ja te lody tez widze...zaloze sie, ze do pucharka, na
maly talerzyk to by sie wstydzili dac jedna marna galke lodow....
K.T. - starannie opakowana

19. Data: 2007-08-11 07:18:51

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson pisze:

> Widze Basie, jak lata z wiadrem pelnym sosu malinowego, z
> warzachwia i gdzie widzi bialy talerz tam nabiera i
> polewa....polewa...:PPPP

...polewa,polewa, polewa...

i po gałeczce! i po gałeczce!

Ps.
Gdzie się kupuje ovomaltine? Bo w królewskim grodzie smoczym niet od dawna.
--
BBjk w malinach (wykrakałam!)

20. Data: 2007-08-11 19:48:21

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał

> Talerz płytki obiadowy ma w tym serwisie aż 32cm!

Górne szafki w mojej kuchni mają niecałe 29 cm głębokości. Nie miałbym
gdzie trzymać tak wielkich talerzy. Sprawdź u siebie.

Ostry bulion
Czym można zastąpić w tym rabarbar?
Ładny kawałek cielęciny
MULTUM PRACY...