Nieuczciwy lekarz (lekko NTG)

11. Data: 2001-10-08 09:54:35

Temat: Re: Nieuczciwy lekarz (lekko NTG)
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Oct 2001, Marta Wieszczycka wrote:

> lekarzy, ale dotyczy to glownie lapowek za leczenie. Z pewnoscia bezpieczna
> metoda jest napisanie do Policji i Prokuratury anonimowych listow z podaniem
> szczegolow mogacych ulatwic im dzialanie przeciw temu lekarzowi.

za leczenie - dobrzes napisal. Jesli pacjent dal lapowke, bo bal
sie, ze lekarz - zwlaszcza w przypadku jesli z jakis wzgledow
jest monopolista w decydowaniu czy danych zabiegach a w wyniku
zaniechania leczenia moglby odniesc uszczerbek na zdrowiu -
to sad nie karze pacjenta. Ale jesli pacjent jest zdrowy a udaje
ze jest chory aby wyludzic rente to jego wina jest moze nawet
wieksza niz lekarza. Nie liczylbym na lagodny wyrok

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

12. Data: 2001-10-11 17:38:17

Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cr_c" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> Jest jeden anastezjolog ktory zyje z tego ze wystawia L-4 i (niby)
zalatwia
> renty inwalidzkie.
> Rent tych nie "zalatwia" tylko kasuje po 6-8 tys i ....nici....przy
tym
> jest totalna bezczelna swinia
> Poradzcie jak go do pudla wsadzic...

znowu mi to traci moralnoscia Kalego - jakby skasowal 6-8 tysiecy i
zalatwil rente, to by byl cacy, a skoro nie zalatwil to "bezczelna
swinia"...

pozdrowienia
rozbawiona Tatiana

13. Data: 2001-10-14 22:58:01

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy prawo karzące za łapówkarstwo zarówno biorących, jak i dających wciąż
> jeszcze obowiązuje? Z tego, co mi wiadomo, do niedawna jeszcze tak było.....

teraz karze sie tylko tych co daja, a zwlaszcza tych co daja malo
incz

14. Data: 2001-10-14 23:01:17

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pewnoscia bezpieczna
> podaniem
> >

> Koniecznie z podpisem "życzliwy".

a Ty Ewa jaka masz specjalizacje?
incz

15. Data: 2001-10-15 00:50:26

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl napisał(a):

> teraz karze sie tylko tych co daja, a zwlaszcza tych co daja malo

Jak ktoś głupi to niech daje..Ja tam nie dam .....NIGDY.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Gdy pieniądze mówią, prawda milczy*

16. Data: 2001-10-16 22:38:07

Od: "Interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Jak ktoś głupi to niech daje..Ja tam nie dam .....NIGDY.
>
> Pozdrawiam, Kaja
> --
> *Gdy pieniądze mówią, prawda milczy*

Nigdy poważnie chyba Pani nie chorowała i nie zna Pani
realiów naszego lecznictwa.
Kiedyś miałem zapalenie kaletki maziowej i lekarz radził mi, abym smarował, na
początku nie wiedziałem o co
chodzi, kupowałem drogie maści - nieboszczykowi do smarowania d.py potrzebne i nic
żadnych efektów,
w końcu posmarowałem banknotem 100 zł., lekarz zrobił punkcje oraz blokadę i
oczywiście przeszło.
Swoją drogą za łapówkę uważam wymuszony haracz,
przed podjęciem leczenia, nie jest łapówką - prezent
np. flacha przekazany przez pacjenta po zakończeniu
procesu leczenia.

17. Data: 2001-10-17 17:42:10

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a Ty Ewa jaka masz specjalizacje?
> incz

A co, może chcesz mi wręczyć łapówkę?

18. Data: 2001-10-18 13:45:43

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamiast jęczeć na grupie, zaskarż lekarza o wymuszenie haraczu. Ludzie, jakby każdy
zgłosił taki przypadek, to
z samej liczby skarg wyszłoby od razu, kto wymusza łapówki. Zresztą jest teraz
stowarzyszenie poszkodowanych i
ich rodzin - może oni się zajmą twoim problemem?

A poza tym należało popierać w wyborach ugrupowania zmierzające do wprowadzenia
realnej konkurencji w służbie
zdrowia w powiązaniu z realnymi opłatami za leczenie. O ile wiem, największym
poparciem społecznym cieszy się
jednak istniejące obecnie rozwiązanie - to wynika jasno ze zwycięstwa SLD, które
przez lata poprzednich rządów
nie zmieniło w systemie NIC. A przez kolejne cztery lata rządów SLD czeka nas co
najwyżej zamiana kilkunastu
"kas chorych" na kilka "nowych kas chorych" (nazwa nie ma żadnego znaczenia). Tego
społeczeństwo chciało i to
dostanie. A ty - jeśli jesteś w mniejszości - to masz pecha. Spróbuj przekonać swoich
politycznych oponentów,
by w kolejnych wyborach zagłosowali inaczej.

Leszek

19. Data: 2001-10-29 13:24:54

Od: "eskulap" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozesz mu skoczyc na Bambus
hehehe ale cie zalatwil-wiecej takich frajerow
w mysl prawa mozesz mu tylko nadmuchac

20. Data: 2001-10-29 22:28:26

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eskulap" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> mozesz mu skoczyc na Bambus
> hehehe ale cie zalatwil-wiecej takich frajerow
> [...]
[ciach - bo wiem co napisalam]

po pierwsze tnij cytaty
po drugie chyba nie mi chciales odpowiadac

Pozdrówka
Tatiana

prostata
filarioza,leiszmanioza,C hagas i Denga
Waglik - zmarl pacjent na Florydzie zarazony waglikiem
nie czytac
nie czytajcie