Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny

121. Data: 2003-08-14 07:23:28

Temat: Re: Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>inszosc', kiedy ojciec
>kobiete...
>>
>Równouprawnienie???
>Czyżby 'Równouprawnienie' dotyczyło tylko przywilejów???

To nie ma nic wspolnego z rownouprawnieniem.
W szkole chlopaki o wiele czesciej bija sie niz dziewczynyki - widocznie (choc
nie wiem, jaki mechanizm tu dziala) czesciej akceptuja piesc jako metode
rozwiazywania problemow. Nie zdziwilo by mnie rowniez, gdyby latwiej przyszlo
im sie pogodzic z biciem, jako metoda wychowawcza. Natomiast mloda kobieta
odbierze takie uderzenie bardzo prawdopodobnie tak samo, jak odebralaby od
swojego TZ - jako upokorzenie. Cos w tym musi byc, bo czy na grupie, czy w
zyciu czesciej slysze od kobiet, ze czuly sie upokorzone biciem w domu, niz od
mezczyzn.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

122. Data: 2003-08-14 07:24:30

Temat: Re: OT
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Przepraszam, że się wcinam ... ale plizzz zostawiajcie _wrotki_ ... bardzo
>źle się bez nich czyta ;-(

Jesli to do mnie ;) to wyjasniam, ze pisze przez PolNews, ktory wrotek nie
zostawia, a wiec nie mam na to wplywu.

123. Data: 2003-08-14 07:39:49

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał

> Jesli to do mnie ;) to wyjasniam, ze pisze przez PolNews, ktory wrotek nie
> zostawia, a wiec nie mam na to wplywu.

Tak ... to też do Ciebie ;-) przecież nie zostawiasz ;-)

To może dopisuj na początku posta [np. Qwax napisał: ] ... wiele Cię to
wysiłku kosztować nie będzie a naprawdę lepiej sie będzie czytało.

Pozdrawiam
MOLNARka

124. Data: 2003-08-14 07:53:38

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> :: Można:
> :: Bije się by zbić .
> :: Karci się (daje klapsa, a nawet 'w pysk') by nigdy
więcej
> :: nie musieć karcić.
>
> :: Dwa zdania - dało się ;-)))
>
> No nie bardzo. Na razie wytłumaczyłeś jedynie różnicę w
Twojej motywacji/celu
> tych działań.
> A co z różnicą w sposobie, sile uderzenia i reakcji
dziecka?

Różnica jest w celu a nie w formie - formę dostosowuje się
do obiektu - dla jednego wystarczającym będzie "klaps"
słabszy od głaskania dla innego siny tyłek to za mało.

Moje dziewczę w zabawie było czasami znacznie mocniej
obijane niż przy klapsie - a mimo to przy zabawie była pełna
radości i śmiechu a przy klapsie (dużo mniej bolesnym)
zapłakana i smutna - i na tym polega kara - musi boleć
(nawet gdy nie jest - jest mniej - bolesna).

Pozdrawiam
Qwax

125. Data: 2003-08-14 07:56:02

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

126. Data: 2003-08-14 08:00:57

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Przestępcy nie mieli miłości w dzieciństwie. Bicie jest jednym (lecz nie
> jedynym) z przejawów jej braku. Ot co.

Oooo upraszczasz i to bardzo. Wielu przestepców nie mialo milosci w
dziecinstwie etc. - to juz blizsze prawdy. A nadmiar milosci moze równie
dobrze zdeprawowac czlowieka jak jej brak IMHO.
pzdr
agi

127. Data: 2003-08-14 08:11:08

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Jesli to do mnie ;) to wyjasniam, ze pisze przez PolNews, ktory wrotek nie
> zostawia, a wiec nie mam na to wplywu.

Dunia zawsze mozesz dopisac: " ktos tam napisal:"
Ja tak robie gdy pisze przez niusy.onet, które tez wrotek wlasciwych nie
zostawia.
To czytelniejsze dla rozmówców a nie kosztuje zbyt wiele wysilku.
pzdr
agi

128. Data: 2003-08-14 08:13:33

Od: "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

> nie dostała za to w
> WOLNO! - przez jakieś
>
> ROTFL - uśmiałem się jak norka - Ty nie masz dzieci!!! ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Qwax

Sowa ma dzieci, ale nie wie, ze sa tez inne dzieci... Ja mam dwoch
chlopakow, i tez sie obsmialam czytajac NIE WOLNO.
Jest jednak 'jakas tam' roznica w doprowadzaniu do stanu zrozumienia u
dziewczynek i u chlopcow.... Ale bicia tez nie popieram, tu sie zgadzam z
Sowa w 100%.

Ania, dzis wyjatkowo padnieta po nieprzespanej nocy, bo mlodszy sobie
urzadzil klub nocny

129. Data: 2003-08-14 08:16:50

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> odpowiadam "na.." a nie 'komuś..'

Ale w ramach ogólnej dyskusji odpowiadasz na czyjas konkretna wypowiedz
a wiec odpowiadasz _konkretnemu_ rozmówcy. Grzecznosc wymagalaby
zostawienia wiec wrotki a nie odpowiadania jak komus anonimowemu.

> dlatego też żądanie pozostawiania wrotek uznaję za
> bezzasadne.

A prosba? :)))))
To po prostu wygodniejsze, zwlaszcza kiedy trzeba sie przedzierac przez
dlugasny watek. Czytajac dyskusje, która rozgalezia sie na szereg
podwatków z duza iloscia rozmówców, wole wiedziec kto z kim w danej
chwili i w danym miejscu polemizuje.
pzdr
agi

--
ĐĎࡹá

130. Data: 2003-08-14 08:17:33

Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

agi ( fghfgh ) tak oto pisze:

:: A nadmiar milosci moze równie
:: dobrze zdeprawowac czlowieka jak jej brak IMHO.

A moim zdaniem nadmiar miłości nie ma szans nikogo zdeprawować.
Pytanie tylko, co się rozumie przez 'miłość'.

--
PozdrawiaM.

Gdy masz syna...pół żartem, pół serio
Sprostowanie