Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny

191. Data: 2003-08-14 15:26:25

Temat: Re: Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Cieszę się, że w upraszczaniu nie jestem samotny ;-)

ROTFL. Punkt dla ciebie :)
pzdr
agi

192. Data: 2003-08-14 15:34:37

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Aug 2003 16:17:08 +0200 I had a dream that Dunia <d...@n...net>
wrote:
>Raczej wiara w to, ze 'dzieci zapewnia emeryture' jest IMHO bardzo naiwna...
>Ja tam wole zaufac specjalistom :)

Duniu, może w Niemczech macie fajne fundusze. Niestety tutaj wszelkie
REALNE symulacje wskazują, że pierwszy i drugi filar razem wzięte dadzą
psie pieniądze :(
Jedyny sposób to trzeci filar (własne pieniążki) albo dużo dzieci ;-)

193. Data: 2003-08-14 15:35:26

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Aug 2003 16:17:01 +0200 I had a dream that agi ( fghfgh )
<a...@p...onet.pl> wrote:
>PS czemu okropne? moze po prostu nieszczesliwe i stad agresja?

W pewnym wieku każde dziecko, choćby mu było najlepiej, jest nieszczęśliwe.

194. Data: 2003-08-14 15:37:01

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Aug 2003 16:24:56 +0200 I had a dream that Nixe
<n...@i...pl> wrote:
>:: ... to musi parę razy dostać,
>I tu już pojawia się niespójność.
>Dlaczego to dziecko ma dostać w tyłek za skutek niewłaściwego wychowania czy
>wręcz jego braku?

Bo to ONO jest tak niewychowane.

Dlaczego przestępca musi iść do więzienia, jak to skutek niewłaściwego
wychowania przez jego rodziców?

W pewnym sensie tak.

195. Data: 2003-08-14 18:10:58

Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka tak oto pisze:

:: Nixe
::: Dlaczego to dziecko ma dostać w tyłek za skutek niewłaściwego
::: wychowania czy wręcz jego braku?

:: Bo to ONO jest tak niewychowane.

Ale przecież to NIE ONO SIĘ SAMO wychowało.
Czy uważasz, że normalna jest sytuacja, gdy rodzice nauczą dziecko, dajmy na
to, kląć, a potem, w przyszłości leją je za to, że przeklina?

:: Dlaczego przestępca musi iść do więzienia, jak to skutek niewłaściwego
:: wychowania przez jego rodziców?

A od jakiego wieku odpowiada się za swoje czyny i idzie do więzienia?

::: Bić dziecko za to, że jest niewychowane i traktować to bicie jako metodę
::: wychowania??

:: W pewnym sensie tak.

No cóż. Jak dla mnie to powyższe trąci paranoją, ale to tylko moje zdanie.

--
PozdrawiaM.

196. Data: 2003-08-14 18:56:37

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem =sveana= wyklawiaturzyl(a):

> Artykul wielce kontrowersyjny, a komentarze pod nim to prawdziwe studium
> socjologiczne
> Mali terrorysci
> Bezstresowe wychowywanie dzieci uczynilo z nich egoistyczne potwory

Konkurs, ktory komentarz nalezy do Bischoopa?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

197. Data: 2003-08-14 18:56:40

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Nixe wyklawiaturzyl(a):

> Ja sobie dam głowę uciąć, że to dziecko już_wcale_nie odezwie się do wujka.
> A na pewno nie tak, jakby sobie wujek życzył, czyli ze szczerym szacunkiem.

samo sobie zasluzylo, ale watpie w to.

198. Data: 2003-08-14 18:56:41

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem =sveana= wyklawiaturzyl(a):

> Mali terrorysci
> Bezstresowe wychowywanie dzieci uczynilo z nich egoistyczne potwory

Historia z tramwaju:
Chlopczyk jakies 6 czy 8 lat siedzi sobie w tramwaju obok niego stoi
staruszka, i maly macha tak nogami ze kopnol staruszke. Jedna pani to
zauwazyla i zwraca matce uwage zeby zwrocila swojemu synkowi uwage ze
ten kopie biedna staruszke. Mamusia synusia na to: prosze pani ja swoje
dziecko wychowuje bezstresowo. Odwraca sie jakis punk wyjmuje gume z
buzi i cap przykleja ja malemu na czolo. Matka z wrzaskiem na tego
punka, on na to: nie wrzeszcz babo na mnie, bo ja jestem bezstresowo
wychowywany.

199. Data: 2003-08-14 19:22:15

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości
> Latem Nixe wyklawiaturzyl(a):
>
> samo sobie zasluzylo, ale watpie w to.

Też bym chciała sobie zasłużyć, żeby nie rozmawiać z takim wujkiem iżeby być
zwolniona z szacunku dla niego :)

Margola

200. Data: 2003-08-15 05:08:45

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik margola & zielarz napisał:
> Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości

> Też bym chciała sobie zasłużyć, żeby nie rozmawiać z takim wujkiem iżeby być
> zwolniona z szacunku dla niego :)

teraz wyjdzie jaki to ten wujek okropny człowiek i wogóle aspołeczna
jednostka a dziecko biedne, źle wychowane przez rodziców, zaniedbane i
wogóle pokrzywdzone przez los.
Fajnie odwrócona sprawa.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

Gdy masz syna...pół żartem, pół serio
Sprostowanie
Mam problem nie wiem co robić