Niewykrywalne usmiercenie czlowieka?! :-)

1. Data: 2002-05-24 10:40:26

Temat: Niewykrywalne usmiercenie czlowieka?! :-)
Od: "killer" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!

znacie jakies sposoby na niewykrywalne usmiercenie czlowieka?
:)))

kiedys gdzies slyszalem ze jak sie wstrzyknie komus powietrze do krwi to
wlasnie tak dziala?!
:)))

macie jakies pomysly?

pozdrawiam!
killer
:)))

2. Data: 2002-05-24 11:13:30

Temat: Re: Niewykrywalne usmiercenie czlowieka?! :-)
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "killer" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

>kiedys gdzies slyszalem ze jak sie wstrzyknie komus powietrze do krwi to
wlasnie tak dziala?!

Skarbie, super pomysl poza sladem po ukluciu, ktore jednak zostanie. Poza
tym nie ma "niewykrywalnych" sposobow usmiercenia kogos - mozna wybrac
najwyzej taki, ktorego wykrywalnosci nie bedzie sie bralo pod uwage.
Np.....potasu (nie mowie co dokladnie zeby cie nie inspirowac do zabicia
kogos), ktorego ilosc po smierci moze byc wieksza wiec nie bada sie zwlok na
okolicznosc jego stezenia.

H.

3. Data: 2002-05-24 12:21:20

Od: "killer" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w
wiadomości news:acl7eb$sfd$1@news.tpi.pl...

> [...]
> kogos), ktorego ilosc po smierci moze byc wieksza wiec nie bada sie zwlok

hehe!
Haniu nie badz taka!
napisz o co chodzi z tym potasem.
ja zapytalem tylko z ciekawosci, nie mam zamiaru nikogo zabijac!
pozdrawiam!

4. Data: 2002-05-24 12:44:21

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:acl561$c9c$1@news.tpi.pl tako rzecze killer

> czesc!
>
> znacie jakies sposoby na niewykrywalne usmiercenie czlowieka?
> :)))
Poczytaj dreszczowce medyczne - główny autor Robin Cook.
Możesz też jakiś pitaval medyczny, ale jak sama nazwa wskazuje tam są
wykryte sposoby :-)

P.S. Przy poziomie naszych służb dochodzeniowo-śledczych to bywa, że i
sztachetą można niewykrywalnie. A jak obejrzysz Discovery w czwartkowy
wieczór, to Ci powiedzą, że dla FBI nie ma takich sposobów :-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

5. Data: 2002-05-24 13:31:26

Od: Harry Haller <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W przerwie miendzy kolejnymi uykami ciepuej whisky dnia Fri, 24 May
2002 12:40:26 +0200, "killer" <k...@i...pl> napisau (a):

>kiedys gdzies slyszalem ze jak sie wstrzyknie komus powietrze do krwi to
>wlasnie tak dziala?!

Robi się próbę na zator powietrzny i
lądujesz za kratkami.
Killerze od siedmiu boleści.
--
Harry Haller
___________________________

6. Data: 2002-05-24 14:13:52

Od: "killer" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> Robi się próbę na zator powietrzny i
> lądujesz za kratkami.
> Killerze od siedmiu boleści.

ja jestem wesoly killer a nie od siedmiu bolesci!
zadnej roboty sie nie boi, hehe!
w sumie czasami mam bolesci ale tylko dwie!
:-))))

7. Data: 2002-05-24 16:38:20

Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

killer wrote:

> czesc!
>
> znacie jakies sposoby na niewykrywalne usmiercenie czlowieka?
> :)))

Lord Darth Vader mial niezly, ciezko go udowodnic :)

wlasciwie to nie ma chyba niewykrywalnych, sa takie ktorych wykrycie
wymaga nieco wiedzy i wyobrazni od detektywa, a czasem i bardzo szybkiej
reakcji oraz posiadania odpowiedniego sprzetu, niektore slady sa
ulotne...
a te ktore zostaja w organizmie daja zbyt niewiele zeby cos komus
udowodnic

--
Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

8. Data: 2002-05-24 16:45:46

Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

killer wrote:

> znacie jakies sposoby na niewykrywalne usmiercenie czlowieka?
> :)))

eeeeee, nie ma, w koncu ktos sie kapnie ze gostek jest niezywy :)))

9. Data: 2002-05-24 20:25:47

Od: "Róża" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam o kulach (pociskach) robionych z lodu. Pocisk owszem zrobi
widoczne szkody, ale narzędzie zbrodni będzie niewykrywlne.

10. Data: 2002-05-24 22:25:26

Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Niestety taka niewidzialna bronia sa infradzwieki.
> Duza energia przekazywana na odleglosc, ktorej prawie nie slychac,
> a czyni bardzo duze spustoszenie w organizmie i prowadzi do szybkiej
> utraty witalnosci , schorzen , depresji.

tylko wygeneruj sobie te infradzwieki i zastosuj tak zeby
nikt nie wykryl oraz zeby nie czekac zbyt dlugo na efekt,
masz jakis pomysl na realizacje ? :)

--
Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!
(zanim zrobi to Twoja konkurencja!)

Jajniki
Wyszukiwarka lekow