Niewykrywalne usmiercenie czlowieka?! :-)

11. Data: 2002-05-25 13:58:56

Temat: Re: Niewykrywalne usmiercenie czlowieka?! :-)
Od: "Giskard" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej udusić poduszką. Kładziesz poduszkę temu komuś podczas snu i
dociskacz tyłkiem !

12. Data: 2002-05-25 15:53:44

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:acm7jr$6nl$1@absinth.dialog.net.pl tako rzecze Róża

> Słyszałam o kulach (pociskach) robionych z lodu. Pocisk owszem
> zrobi widoczne szkody, ale narzędzie zbrodni będzie niewykrywlne.
Koroner stwierdzi wylew krwi do mózgu, kaliber 44.
Zgon z przyczyn naturalnych?

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

13. Data: 2002-05-25 20:13:39

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin F wrote:

> Lord Darth Vader mial niezly, ciezko go udowodnic :)
>
> wlasciwie to nie ma chyba niewykrywalnych, sa takie ktorych wykrycie
> wymaga nieco wiedzy i wyobrazni od detektywa, a czasem i bardzo szybkiej
> reakcji oraz posiadania odpowiedniego sprzetu, niektore slady sa
> ulotne...
> a te ktore zostaja w organizmie daja zbyt niewiele zeby cos komus
> udowodnic

Niestety taka niewidzialna bronia sa infradzwieki.
Duza energia przekazywana na odleglosc, ktorej prawie nie slychac,
a czyni bardzo duze spustoszenie w organizmie i prowadzi do szybkiej
utraty witalnosci , schorzen , depresji.
Wytlumaczono juz tajemnice Trojkata Bermudzkiego.
W tym rejonie byly generowane duzej energii infradzwieki w wyniku
aktywnosci i ruchow podwodnych skal i efekt byl taki, ze marynarze w
popluchu opuszczali statki, gdyz nie istnieje ochrona przed
infradzwiekami, ktorych nie mozna tlumic bez uzycia specjalnych, bardzo
drogich ekranow.
Tak wlasnie sie rozchorowali naukowcy badajacy infradzwieki, gdyz nie
potrafili zbudowac ochrony przed promieniowaniem infradzwiekow
w ich kierunku.
W internecie mozna znalezc bardzo duzo materialow na ten temat.

Jacek
--
True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl

14. Data: 2002-05-25 22:30:34

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin F wrote:

> tylko wygeneruj sobie te infradzwieki i zastosuj tak zeby
> nikt nie wykryl oraz zeby nie czekac zbyt dlugo na efekt,
> masz jakis pomysl na realizacje ? :)

Ja pracowalem nad ekranowaniem domow, mieszkan, mieszkancow przed
szkodliwym wplywem infradzwiekow.

Infradzwieki w celach militarnych, natychmiastowego obezwladniania
przeciwnika uzywalo wojsko.
W Google znajdziesz na ten temat bardzo duzo opracowan.

M.in. prace naukowa opisujaca badania nad infradzwiekami w jednym z
laboratoriow i skutkach oddzialywania infradzwiekow na pracownikow
laboratorium, ktorzy nie potrafili koncentrowac wiazki, tak ze fala
rozchodzila sie z przodu i z tylu generatora,
oddzialywujac tak samo szkodliwie na badaczy, eksperymentatorow, jak i
na osoby poddane eksperymentom.

Infradzwieki uzywano do rozpedzania demonstracji, gdyz duza energia
kierowana na tlum prowadzila do zaburzen ukladu rownowagi i utraty
kontroli nad czynnosciami fizjologicznymi, w wyniku czego demonstranci
ze wstydem, pospiesznie oddalali sie z miejsca zgromadzenia.

Jacek

15. Data: 2002-05-26 13:02:30

Od: "Monika" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pracowalem nad ekranowaniem domow, mieszkan, mieszkancow przed
> szkodliwym wplywem infradzwiekow.

i co udalo sie ?

pozdrawiam
M.

16. Data: 2002-05-26 13:41:40

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <2...@p...katowice.sdi.tpnet.pl> Jacek napisał(a):
> [...]

> kontroli nad czynnosciami fizjologicznymi, w wyniku czego demonstranci
> ze wstydem, pospiesznie oddalali sie z miejsca zgromadzenia.

Expercie, twoje moczenie się nie musi być efektem działania infradźwięków, to mogą
być stresy z dzieciństwa.
--
Samotnik
Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

17. Data: 2002-05-26 18:21:39

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> i co udalo sie ?
Tak.
W kamienicy bylo 5 zgonow wywolanych ubocznym oddzialywaniem
infradzwiekow.
Podloga w jednym mieszkaniu dzialala jak membrana glosnika wielkiej mocy
i kazde drganie, muzyka generowana z lokalu rozrywkowego wywolywala
pulsowanie stropu i wibracje powietrza, przenoszone scianami szczytowymi
az pod dach.

Spotkalem w jednym miescie tez lokal gastronomiczny zbudowany
szkieletowo, w ktorym podloga i sciany drza, drgaja od samego chodzenia.
Efekt drgan jest bardziej odczuwalny niz na statku motorowym.
Odwiedzilem tez budynek, pod ktorym zbudowano kolektor sciekowy i gdy w
odleglosci ok. 100 metrow na tym kolektorem zaparkuje samochod z
silnikiem diesla i silnik jest wlaczony, to w budynku sluchac miarowe
dudnienie generowane przez nieroznowazona mase ukladu korbowego/ tlokow
silnika. Kiedys na gieldzie uslyszalem miarowe dudnienie, ktorego zrodla
nie moglem zlokalizowac.
To bylo jak fala stojaca i powietrze doslownie wibrowalo w uszach.
Dlugo szukalem, az znalazlem umieszczony na ziemi radiootwarzacz z
kolumnami ze wzmocnionym basem. I muzyka nawet nie grala glosno,
ale rytm utworu, niskie dzwieki wzmacniane przez subwoofer generowaly
wibracje powietrza, i rytm utworu muzycznego akurat byl zgodny z
czestotliwoscia rezonansowa ukladu przestrzennego i nastepowalo bardzo
duze wzmocnienie niskich czestotliwosci i stad efekt zdudnienia.
Na grupe budowanie napisal kiedys mieszkaniec Sopotu, ktory kazdej nocy
slyszal dudnienie rozchodzace sie z lokali rozrywkowych zbudowanych w
poblizu plazu.
Okreslal to dudnienie na podobienstwo rytmicznego trzepania dywanu.
Czyli rytmiczne bum-bum-bum.
Nie mogl wytrzymac tego halasu , ktory byl szczegolnie dokuczliwy noca i
wyprowadzil sie z Sopotu.

Przygotowuje teraz katalog zrodel wibracji/ efektu zdudnienia i mape
lokalizacji zrodel emisji.
U kolegi w bloku taki efekt wzmacnianego dudnienia wystepuje gdy sasiad
mieszkajacy wyzej spaceruje w trarych butach po podlodze. Mowi, ze nie
potrafi sie skupic, gdyz slyszy to jako wzmocnione dudnienie. W poniewaz
ma w bloku firme projektowa, to nie potrafi sie skoncentrowac i wykonac
jakiejkolwiek pracy.

Podobno powstala w Polsce Liga d/s Zwalczania Halasu , ale nie moge jej
znalezc w internecie.

Jacek

18. Data: 2002-05-26 18:27:47

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik wrote:

> W artykule <2...@p...katowice.sdi.tpnet.pl> Jacek napisa?(a):

> Expercie, twoje moczenie si? nie musi byae efektem dzia?ania infrad 1/4 wi?ków, to
mog?
> byae stresy z dzieci?stwa.
Ok.
Nastepnym razem postaraj sie pisac z sensem.

Materialy na ten temat mozna znalezc w internecie i opisuja badania
wojskowe nt. wykorzystania infradzwiekow jako broni.
Zrodla sa weryfikowalne a materialy te opracowano w kilku osrodkach
naukowych, ktore badaly wplyw infradzwiekow na zdrowie.
Miala to byc cudowna bron, ktorej nie widac, nie slychac, a ktora
potrafi unieszkodliwic przeciwnika na odleglosc.
Np. unieszkodliwiajac zaloge czolgu, gdy zostanie na nich skierowana
skoncentrowana wiazka fal infradzwiekowych.
Jezeli wiesz co to sa tam-tamy to ten sam efekt byl wykorzystywany
w celach militarnych ale czestotliwosc byla nizsza ok. 10-20 Hz
a moc kilkuset razy wieksza.
Zatem poczytaj nastepnym razem na ten temat, zanim napiszesz znow cos
glupiego.

Jacek

19. Data: 2002-05-26 19:04:34

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam inhibitory MAO a następnie kolację z czerwonym winem i serami
plesniowymi...
Hint: najlepiej jak ofiara cierpi na nadciśnienie :)

Nara

Użytkownik killer <k...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acl561$c9c$...@n...tpi.pl...

20. Data: 2002-05-26 21:04:01

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> macie jakies pomysly?
> JEŚLI ZDECYDUJESZ SIĘ BYĆ MODELEM, TO SŁUŻĘ UPRZEJMIE. PRZYNAJMNIEJ TRZY
NA POCZEKANIU SPOSOBIKI. tWOJA OFIARA POZWOLI PODWYŻSZYĆ WSPÓŁCZYNNIK IQ
NINIEJSZYCH UŻYTKOWNIKÓW
> pozdrawiam!
VAL SIE QRDE
> killer