Niewykrywalne usmiercenie czlowieka?! :-)

21. Data: 2002-05-26 21:32:50

Temat: Re: Niewykrywalne usmiercenie czlowieka?! :-)
Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Tak.
> W kamienicy bylo 5 zgonow wywolanych ubocznym oddzialywaniem
> infradzwiekow.

wiec kiepski sposob, mialo byc niewykrywalne

22. Data: 2002-05-27 06:52:31

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czary ???
--------------
Krzysiek, EBP

23. Data: 2002-05-27 14:29:26

Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> VAL SIE QRDE

CO ZA CHAMSTWO!

24. Data: 2002-05-27 20:19:43

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Podloga w jednym mieszkaniu dzialala jak membrana glosnika wielkiej mocy
> i kazde drganie, muzyka generowana z lokalu rozrywkowego wywolywala
> pulsowanie stropu i wibracje powietrza, przenoszone scianami szczytowymi
> az pod dach.

Mam subwoofer do kina domowego 230 W z pasmem przenoszenia przy spadku -3dB
od 16 Hz.
Czy ten sprzęt mnie wykończy?
Robi tak fajnie: "umc, umc..."

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

25. Data: 2002-05-27 20:56:47

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J'an W'erbinski - hello from kill file :-)" wrote:

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> Mam subwoofer do kina domowego 230 W z pasmem przenoszenia przy spadku -3dB
> [...]
To nie jest tak.
Mam prace nt. wykorzystania infradzwiekow w terapii.
Czyli drgania pobudzaja krazenie, ukrwienie tkanek.
Wazne aby nie przedobrzyc.
Kiedys bywalem na koncertach zespolow i muzycy stoja przed kolumnami o
duzej mocy a po koncercie jednak zyja.

Istotna jest zatem komora rezonansowa.
Robilismy proby nad emisja infradzwiekow w bloku.
Dzwieki o czestotliwosci do 8 Hz sa slyszalne, gdy duzej mocy.
Sa rejestrowane calym cialem, jako drgania powietrza.
Znajomy zaslonij kolumny stojace w segmencie gruba koldra , tak ze
wytlumil wysokie tony.
Dudnienie bylo tak silne, ze jego kolegom szklanki trzesly sie w
kredensie kilka pieter nizej.
To jest naprawde przerazajace, ze obecny sprzet akustyczny moze
wywolywac takie efekty, a jest to nadal sprzet domowy.
A co mowic o prasach, duzych wirujacych masach ukladow napedowych, o
pustych kolektorach sciekowych, nad ktorymi generowane sa wibracje
rozchodzace sie nimi na odleglosc kilku kilometrow bez straty mocy.

Jacek

26. Data: 2002-05-28 02:27:37

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> macie jakies pomysly?

Przestraszyc kogos na smierc.

-----------------------------------
Sprawdz swoj umysl:
http://www.nessel.com/

27. Data: 2002-05-29 10:06:14

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To jest naprawde przerazajace, ze obecny sprzet akustyczny moze
> wywolywac takie efekty, a jest to nadal sprzet domowy.

Czy infradźwięki mogły być przyczyną mojego fatalnego samopoczucia po kilku
godzinach na Love Parade w Berlinie? Ostatnio nawet używałem zatyczek ale to
nic nie daje. W środku i tak wszystko latało.

28. Data: 2002-05-29 11:57:26

Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek Werbinski wrote:

> Czy infradźwięki mogły być przyczyną mojego fatalnego samopoczucia po kilku
> godzinach na Love Parade w Berlinie? Ostatnio nawet używałem zatyczek ale to
> nic nie daje. W środku i tak wszystko latało.

pewnie ze tak, poza tym zmeczenie psychiczne wywolane halasem i calym
tym
zamieszaniem, no i dochodzi jeszcze chemia jesli uzywasz :)))

29. Data: 2002-05-30 07:51:30

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> pewnie ze tak, poza tym zmeczenie psychiczne wywolane halasem i calym
> tym
> zamieszaniem, no i dochodzi jeszcze chemia jesli uzywasz :)))

Nie używałem chemii. Może to błąd, bo ci naćpani mieli wyraźnie lepsze
samopoczucie. :-PP

--

Jajniki
Wyszukiwarka lekow