Re: Niezłe ziółko z tego naszego nowego papy

Data: 2005-08-18 19:51:42
Temat: Re: Niezłe ziółko z tego naszego nowego papy
Od: "Redart" <r...@o...pl>

.

> Alez skad. Mam obrazek papy nad lózkiem. A jesli gdzies niechcacy wyrazilem
> sie w sposób, który móglby wygladac na podwazanie opinii papy, to bije sie
> mocno w piersi i obiecuje ze zmówie dwie zdrowaski i trzy razy ojcze nasz
> podczas dzisiejszego paciorka.
> Przy okazji ... nie wie ktos gdzie mozna kupic zlote ramy do obrazu ? Tylko
> zeby mocno zespawane byly, bo prócz obrazu musza utrzymac ciezar niezbednych
> mi do zycia opinii.

Ja tam proponuję wziąć dobry udar z przecinakiem i wpuścić całość głęboko
w ścianę. Opinie będą się gromadzić we wnęce a lekka złota ramka może spokojnie
otaczać całość z zewnątrz.
Sugeruję jednak szybko dobrze posprzątać - coby się żaden papiez nie zaczął
przypadkiem komuś kojarzyć z rozkruszonym betonem.