Re: Nigdy...

1. Data: 2008-12-27 21:05:32

Temat: Re: Nigdy...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Dec 2008 22:32:21 +0100, Flyer napisał(a):

> Flyer; <gj6449$cn0$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> Ikselko, mmm, jak tylko dla mnie wgrasz "tego Dialoga", to czy mam
> rozumieć, że ceka mnie intymne tet a te? ;>

To taki seksualny sygnał - wgranie Dialog'a specjalnie??? Kurczę, a co by
było, gdybym se tak wgrała cóś naprawdę ekstra...
;-)

> Ps. drugie piętro, windą

Dobra, dobra. Po świętach nie mam siły latac po schodach, poczekam na dole
;-)

2. Data: 2008-12-27 21:21:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Dec 2008 22:05:32 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ;-)

> Dobra, dobra. Po świętach nie mam siły latac po schodach, poczekam na dole

Winda nie jeżdżę - mam klaustrofobię ;-)

3. Data: 2008-12-28 15:20:25

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra, dobra. Po świętach nie mam siły latac po schodach, poczekam na dole

Kaszalot hehehe.
Ciebie to trzeba winda towarowa transportowac. W kontenerze, zebys sie nie
wylala swinio.
--
Bluzgacz

4. Data: 2008-12-28 22:19:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2008 16:20:25 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> Kaszalot hehehe.
> Ciebie to trzeba winda towarowa transportowac. W kontenerze, zebys sie nie
> wylala swinio.

To naturalne marzenie u takich tłuszczopotów, jak ty - marzenie, że każdy,
kto cię przewyższa inteligencją, polotem i urodą, ma wyglądać, jak ty. Taka
ratująca przed samobójstwem kompensacja własnego poczucia bycia niczym...
Może i pożądana w twojej sytuacji.

5. Data: 2008-12-28 23:16:30

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Taka
> ratująca przed samobójstwem kompensacja własnego poczucia bycia niczym...

Widac, ze jestes w chuj uposledzona, poniewaz tlumaczylem wielokrotnie, ze
moja waga to okolo 83-88kg przy wzroscie 188cm.
Rozumiem, ze jestes skurwialym kurduplem, na ktorego inni sraja, poniewaz ma
leb max. na wysokosci ich dupy i stad te kompleksy i proby przywalenia mi
tekstami o mojej tuszy hehehe.
Inteligencja i uroda to sa rzeczy, o ktorych nie powinnas sie wypowiadac,
poniewaz nie masz z nimi nic wspolnego.
--
Bluzgacz

6. Data: 2008-12-29 05:36:40

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 00:16, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:1lbefsh9cq00g$.13po24ozwjv32.dlg@40tu
de.net...

> [...]
> tekstami o mojej tuszy hehehe.
> Inteligencja i uroda to sa rzeczy, o ktorych nie powinnas sie wypowiadac,

No tak, chyba mamy - albo mały karzeł i kompleksy, albo tyka - wysoki
jak topola, a głupi jak fasola - jak mówia dzieci.

Po Świętach
36-letni...
Re: cd Parkinsona
Pierwszy raz