Niski cukier

1. Data: 2003-12-13 20:56:00

Temat: Niski cukier
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam niski poziom glukozy (55mg/dl) we krwi, czuje sie sennie, a czasem mam
zaslabniecia. Poza tym inne wyniki krwi w normie (krwinki, cholesterol,
hemoglobina, OB). Co moze byc powodem niskiego poziomu glukozy? Jakie badania
radzicie jeszcze wykonac?
Pozdrawiam, Marta

2. Data: 2003-12-13 23:52:35

Temat: Re: Niski cukier
Od: "ukasz " <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> zaslabniecia. Poza tym inne wyniki krwi w normie (krwinki, cholesterol,
> hemoglobina, OB). Co moze byc powodem niskiego poziomu glukozy? Jakie

idz z tymi wynikami jak najpredzj do lekarza

3. Data: 2003-12-13 23:54:27

Od: "ukasz " <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ukasz <u...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> badania
> >

> idz z tymi wynikami jak najpredzj do lekarza

niech zleci dalsze badania. jezeli masz objawy takie jak czestomocz
wzmozone pragnienie oprocz tych ktore podalas to moze nawet byc cukrzyca.
jak najpredzej sie udaj do lekarza.

4. Data: 2003-12-14 08:44:21

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niech zleci dalsze badania. jezeli masz objawy takie jak czestomocz
> wzmozone pragnienie oprocz tych ktore podalas to moze nawet byc cukrzyca.
Dlaczego niski cukier kojarzy Ci się z cukrzycą? Dziwne!Może raczej
insilinoma , a nie cukrzyca!!!!!

Izabela

5. Data: 2003-12-14 16:53:18

Od: "ukasz " <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela <i...@i...pl> napisał(a):

> Dlaczego niski cukier kojarzy Ci się z cukrzycą? Dziwne!Może raczej
> insilinoma , a nie cukrzyca!!!!!
>
> Izabela

dlatego napisalem zeby isc do lekarza w celu dalszych badan... ale
niski cukier na czczo to czesto objaw cukrzycy ( a domyslam sie ze na noc
skoro byly tez inne badania czyli osoba musiala isc do "pobrania krwi" a to
robi sie na czczo czyli rano...). nie sa wykluczone inne schorzenia ale
najczesciej jest zaczatek cukrzycy... swoja droga co to ta insilinoma???

6. Data: 2003-12-14 20:07:46

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

> najczesciej jest zaczatek cukrzycy... swoja droga co to ta insilinoma???

po pierwsze: http://www.onkolink.pl/guzy_trzustki.html
po drugie: www.google.pl - na wiekszość pytań tam mozna znaleźć odpowiedzi
po trzecie: pytania w stylu "krwawie od 2 godzin ... co mi jest" i
odpowiedzi na takie pytania jak slusznie zauwazyles sa conajmniej nie na
miejscu ...
Izabela

7. Data: 2003-12-14 22:49:28

Od: "ukasz " <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela <i...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> po trzecie: pytania w stylu "krwawie od 2 godzin ... co mi jest" i
> odpowiedzi na takie pytania jak slusznie zauwazyles sa conajmniej nie na

mopze i nie na miejscu... ale zgodzisz sie ze cukrzyca wystepuje czesciej
niz rak...

8. Data: 2003-12-14 22:53:30

Od: "ukasz " <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela <i...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> po trzecie: pytania w stylu "krwawie od 2 godzin ... co mi jest" i
> odpowiedzi na takie pytania jak slusznie zauwazyles sa conajmniej nie na

trzeba bylo napisac ze chodzi o insulinome... nie
insilinome a jeszcze lepiej ze o wyspiaka... bo czytajac twoja naze nie
skojarzylem dopiero jak zobaczylem to przed oczami... aha... i cofam
okreslenie rak bo powiesz ze rak to nie nowotwor... lbo ze to nowotwor nie
rak...

9. Data: 2003-12-15 08:51:49

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
to była literowka- pzrepraszam
> okreslenie rak bo powiesz ze rak to nie nowotwor... lbo ze to nowotwor nie
rak to nowotwór i to zlosliwy
kwadrat to prostakąt i to czworoboczny
Ku nauce: nowotwory dzielimy na nie złosliwe i złośliwe.
Rak to złośliwy nowotwór pochodzenia nabłonkowego.

Hipoglikemia w cukrzycy przy niezażywaniu doustnych leków hipoglikemicznych
i insuliny jest wyrazem hiperinslinizmu i występuje w cukrzycy typu 2 dość
rzadko we wstępnym obrazie.Dość rzadko taki obraz jest uchwytny.

nie wiem co mi jest
[Lekki OT] L4
usunięta śledziona
Kto ma Racje i co Robić