Niskie cisnienie...

1. Data: 2003-04-25 05:11:29

Temat: Niskie cisnienie...
Od: "Michal S." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

98
50
68 puls

Martwic sie?

pzdrw

2. Data: 2003-04-25 09:42:58

Temat: Re: Niskie cisnienie...
Od: Anna G <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 98
> 50
> 68 puls
> Martwic sie?
Myślę, że jesli sie dobrze czujesz to nie. Ja dowiedziałam sie od
lekarza, że z niskim cisnieniem trzeba żyć.
Często mam 87/50 puls około 90.
pozdrawiam
Anka

3. Data: 2003-04-25 14:58:34

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 25 kwiecień 2003 (piątek),gdy o godz. 7:11 *Michal S.* napisał(a)::

> 98
> 50
> 68 puls

> Martwic sie?

Ja bym się cieszyła jakbym miała taki puls.Przy takim samym ciśnieniu mój
puls jest 90-100.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

4. Data: 2003-04-25 16:35:11

Od: "Luke" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mam takie - puls koło 70 a rozkurczowe nawet do 40.

Na szczęście lubię mocną kawę i tak po trzech po południu mam czasem nawet
130/70.

Zawsze to lepsze niż zbyt wysokie.

pozdrowienia.

5. Data: 2003-04-25 16:53:43

Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal S. <m...@o...pl> napisał(a):
> 98
> 50
> 68 puls

Bywa...

> Martwic sie?

Pewnie już minęło.

--
ŁK

6. Data: 2003-04-25 21:25:59

Od: "Michal S." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bywa...

> Pewnie już minęło.

Ta... tyle ze to constans...jakos nie moge przejsc z tym
do porzadku dziennego....a....jestem kobieta - 30yo...

7. Data: 2003-04-25 22:15:47

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b8c96j$5o2$1@atlantis.news.tpi.pl, Michal S. <m...@o...pl>:

> Ta... tyle ze to constans...jakos nie moge przejsc z tym
> do porzadku dziennego....a....jestem kobieta - 30yo...

Nie ma zadnego powodu do niepokoju, jesli tylko nie odczuwasz z tego tytulu
sennosci itp.
Znam calkiem sporo osob z takim cisnieniem spoczynkowym, a nawet nizszym.

Pamietaj, ze publikowane normy cisnienia sa zawyzone, bowiem biora sie z
pomiarow przez personel medyczny, co samo w sobie istotnie podnosi
cisnienie.

--
Robert

Kręgosłup.. błagam
Pomocy Lekarze !!!!!!!!!!!!!!
krew w moczu?? proszę o szybką pomoc
wpływ stacji transformatorów?
brucelloza czy bruceloza, jak sa grozne?