Niskie ciśnienie

1. Data: 2003-05-05 07:06:11

Temat: Niskie ciśnienie
Od: "Warmaker" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie co robić z ciśnieniem 100/50 ? Lekarz właściwie nie leczy, kawa -
ile można, zresztą nie pomaga. Podobno łyżeczka soli kuchennej ale boję się
jakichś sensacji. Pomóżcie, bo nie idzie żyć... Dziękuję

2. Data: 2003-05-05 13:05:47

Temat: Re: Niskie ciśnienie
Od: "Ewelinka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Warmaker" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
się
> jakichś sensacji. Pomóżcie, bo nie idzie żyć... Dziękuję

Ja cie rozumiem...ja mam 90/60.....;-)
Pozdrawiam
Ewelina

3. Data: 2003-05-05 14:28:48

Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też mam niskie.
Czytałam gdzieś, że pomagają ćwiczenia fizyczne itp...

4. Data: 2003-05-05 14:50:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warmaker <w...@i...pl> napisał(a):

> Poradźcie co robić z ciśnieniem 100/50 ? Lekarz właściwie nie leczy, kawa -
> ile można, zresztą nie pomaga. Podobno łyżeczka soli kuchennej ale boję się
> jakichś sensacji. Pomóżcie, bo nie idzie żyć... Dziękuję

Poproś swojego lekarza o receptę na Gutron.

JoP

5. Data: 2003-05-05 18:31:01

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 maj 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o godz. 9:6 *Warmaker*
<b952hk$1c1$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Poradźcie co robić z ciśnieniem 100/50 ? Lekarz właściwie nie leczy, kawa -
> ile można, zresztą nie pomaga. Podobno łyżeczka soli kuchennej ale boję się
> jakichś sensacji. Pomóżcie, bo nie idzie żyć... Dziękuję

Dzisiaj mierzyłam sobie ciśnienie i mialam 93/60 Puls 83.
I jakoś żyję :-(

--
Pozdrowienia,
Kaja

6. Data: 2003-05-05 23:02:26

Od: "Koka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie, bo nie idzie żyć... Dziękuję

słyszałam o jakiś kroplach na podwyższenie ciśnienia, dowiem się o nazwę i
napiszę, ale radzę popytać dokładnie lekarza lub w aptece
pozdr
Koka

7. Data: 2003-05-07 14:35:22

Od: "Jey Key" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> jakichś sensacji. Pomóżcie, bo nie idzie żyć... Dziękuję
Podobno statystycznie niskie ciśnienie koreluje z długim życiem, należy
cieszyć się a nie martwić. Na poprawę samopoczucia ruch, aktywność. Są
kropelki Cardiamid-Coffein chyba bez recepty.
Pozdrawiam.
jeykey

8. Data: 2003-05-07 17:49:22

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cieszyć się a nie martwić. Na poprawę samopoczucia ruch, aktywność. Są
> kropelki Cardiamid-Coffein chyba bez recepty.

Cardiamid-coffein jest niestety na recepte. Ale polecam zwykly Cardiamid.

Anka

9. Data: 2003-05-07 17:50:16

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cieszyć się a nie martwić. Na poprawę samopoczucia ruch, aktywność. Są
> kropelki Cardiamid-Coffein chyba bez recepty.

Ewentualnie glucardiamid w postaci tabletek do ssania.

Anka

10. Data: 2003-05-07 20:08:59

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cardiamid-coffein jest niestety na recepte.

Ma status "Rp z kropką", czyli jednop opakowanie bez problemu można kupić
bez recepty.

Plastry i wegiel aktywny
Swedzenie skory glowy
Opasujacy bol nadbrzusza i luzny skisniety stolec.
Tarczyca a alergia ???
OT: Michnik pozwal Trybune, bylo: onkologia i palenie