No Frost - głośność

1. Data: 2006-09-28 10:19:16

Temat: No Frost - głośność
Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
nie mam gdzie naocznie, albo raczej "nausznie" sprawdzić jak działa
lodówka typu NoFrost. Czy wentylatory w środku działają cały czas czy
też włączają się okresowo? Czy taka lodówka robi tyle samo szumu co
tradycyjna? Czy też jest to ciągły szum np. 42dB?
Pozdrawiam,
MK
MK - 50'57'53.38"N, 20'35'02.02"E
p.m.s. Octavia 2 Combi 1.9TDI, Toledo 1.9D
p.r.r.c. Herbert [RIP] + AT1700

2. Data: 2006-09-30 12:50:49

Temat: Re: No Frost - głośność
Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> MK - 50'57'53.38"N, 20'35'02.02"E
> p.m.s. Octavia 2 Combi 1.9TDI, Toledo 1.9D

mam jakis tam samsung nie pamietam modelu, kupilem niec. miesiac temu
halasuje tylko jak pracuje, tzn. wraz ze sprezarka chyba wlanczaja sie
wiatraczki albo ich wogle nie slychac.
Nie przysluchiwalem sie ale nie kojaze zebym je wogle slyszal, jeno
sprezarke i wtedy szum zasowajacego w srodku waiatru jak sie ucho przylozy.

3. Data: 2006-10-06 15:34:25

Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim Samsungu wystepuje "takie strzelanie", które dosyc głoścno
słychać podaczas gdy sprężarka nie pracuje.

Pdr.Mariusz
MK wrote:

> [...]
> też włączają się okresowo? Czy taka lodówka robi tyle samo szumu co
> tradycyjna? Czy też jest to ciągły szum np. 42dB?

Zapach azjatyckich przypraw w mieszkaniu...
Jakie farby
Mieszkania, Domy, dyskusje, porady, OGŁOSZENIA
pralka ładowana od góry
Odkurzacz karcher se 3001- opinie