No co jest?

11. Data: 2004-05-01 18:30:26

Temat: Re: No co jest?
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik idiom napisał:

> Hmmm... Pracuję w firmie, która sprzedaje m.in. płytki ceramiczne. Cały
> kwiecień miałam 2 razy tyle pracy i pracowałam minimum 12 h na dobę (bo
> wszyscy chcieli uciec przed Vatem). A teraz siedzimy i zmieniamy Vat na
> 5.463 pozycjach w kompie.

A mysmy to zlali siuśkiem prostym i nic się nie napinaliśmy ;)
I tak nikt nic nie wie jak to będzie.

Eulalka

12. Data: 2004-05-01 18:32:06

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Specyjal napisał:

> Granice i tak właściwie były otwarte, kto chciał to już wyjechał

Eeee... własnie - z tego chyba się cieszę - nie mam paszportu i chyba
już miec nie muszę, by do rodzinki wyskoczyć. Nie wiem tylko jak z
dziećmi. Wie ktoś?

Eulalka

13. Data: 2004-05-01 19:10:32

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agaatje napisał:

> Dzieci jak masz wpisane do dowodu, to jadą z Tobą; jak nie, to muszą mieć
> paszport.
>
> Tak przynajmniej słyszałam...

Bomba!
Paszportu Weronie nie robiłam, bo mi sie nie chciało do sądu występować
o zgodę. Teraz więc nie muszę. Już się cieszę.

Eulalka

14. Data: 2004-05-01 19:50:26

Od: "Agaatje" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

. Nie wiem tylko jak z
> dziećmi. Wie ktoś?

Dzieci jak masz wpisane do dowodu, to jadą z Tobą; jak nie, to muszą mieć
paszport.

Tak przynajmniej słyszałam...

Pozdrawiam,
Agata

15. Data: 2004-05-01 20:02:56

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agaatje" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dzieci jak masz wpisane do dowodu, to jadą z Tobą; jak nie, to muszą mieć
> paszport.

No niezle tym bardziej ze w nowym paszporcie nie da sie wpisac
dzieci.....

Magda

16. Data: 2004-05-01 20:23:22

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> No niezle tym bardziej ze w nowym paszporcie nie da sie wpisac
> dzieci.....

Tfu!DOWODZIE!(nie paszporcie)sorki :-)

Magda

17. Data: 2004-05-01 21:46:51

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agaatje" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]

Słyszałęm, że będą wydawać paszporty EU tzn. nie wiem czy chodzi o te,
polskie bordowe czy jeszcze nowsze 'europejskie'.

18. Data: 2004-05-02 10:41:35

Od: "..::*Kameljanda*::.." <k...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak nie, jak tak? Na jutro mamy zaplanowane liczne imprezki, bo maj Ci
u nas
> bogaty w powody do świętowania;-)

Jako i u mnie. Połowa miesiąca odptaszkowana w kalendarzu. I to imprezy
wyłacznie rodzinne ;)

> A dziś to ja sobie wykosiłam trawnik
> pierwszy raz w UE;-)

Wczoraj właśnie zatrawnikowane ogródki przechodziły zbiorowe golenie ;)

> Będzie dobrze, bo lepiej już było, a gorzej być nie może.

Tia, jedni rychtują kamizelki, inni pasa zaciskają :>

--
=======..::*Kameljanda*::..========
Epilepsja u dzieci => http://42.pl/url/1Sa

19. Data: 2004-05-02 13:54:50

Od: Maria Ossowska <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

> Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tfu!DOWODZIE!(nie paszporcie)sorki :-)

Po ostatnich zmianach będzie można wyrabiać dzieciom dowody osobiste jeszcze
przed ukończeniem 13 roku życia. Dziecko będzie mogło wyjechać za granicę
(ale w obrębie Unii) na podstawie własnego dowodu osobistego, własnego
paszportu, dowodu osobistego lub paszportu rodzica, z którym podróżuje.

Pozdrawiam,
Marysia

20. Data: 2004-05-02 21:26:14

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@w...pl> skrev i meddelandet

> Paszportu Weronie nie robiłam, bo mi sie nie chciało do sądu
występować
> o zgodę. Teraz więc nie muszę. Już się cieszę.

Nie ciesz sie, na stary dowod nie mozna wyjezdzac.

magda

razem a jednak osobno(dlugie)
[albertan] religia rodzica a zycie potomka
Kolonizacja pałaca paca Kwaśnego.
Aleksander Kwaśniewski - życiorys i mało znane fotografie.
wiersze na jubileusz