No co jest?

31. Data: 2004-05-04 07:44:30

Temat: Re: No co jest?
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalia" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
news:c77fp5$57t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Chrzanienie :(
> Dziś w radio gadali, że na dowody owszem, ale
> tylko mieszkańcy stref przygranicznych. Reszta
> musi mieć paszporty. I zaczyna się bajzel :(

No co za glupota!
Gdzie mozna zadzwonic aby sie czegos dowiedziec u zrodla?Bo zaczyna mnie
cholera brac .

Magda

32. Data: 2004-05-04 07:56:15

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalia" <e...@k...pl> wrote in message
> [...]

"Granice będą otwarte"

33. Data: 2004-05-04 08:08:15

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba Mrowka napisała:

> Użytkownik "Eulalia" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> No co za glupota!
> Gdzie mozna zadzwonic aby sie czegos dowiedziec u zrodla?Bo zaczyna mnie
> cholera brac .

Ja z tego samego powodu nie wiem w co mam dziś ręce włożyć w pracy...

puchaty

PS.Chyba pójdę na piwo (dowód mam to mi sprzedadzą).

34. Data: 2004-05-04 08:46:21

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 May 2004 09:10:38 +0200 I had a dream that Eulalia <e...@k...pl>
wrote:
> Dziś w radio gadali, że na dowody owszem, ale
> tylko mieszkańcy stref przygranicznych. Reszta
> musi mieć paszporty. I zaczyna się bajzel :(

To ciekawe jak ja (nie mieszkam w strefie przygranicznej) byłem wczoraj
na Słowacji na dowód osobisty.
Zresztą i tak nikt niczego nie sprawdzał, wystarczyło pokazać okładkę
(starego), albo z daleka nowy i już puszczali.

35. Data: 2004-05-04 08:48:30

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 May 2004 21:37:20 +0200 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl> wrote:
> Tiaaaa.... ciekawe dlaczego nie staniał, skoro to tylko przez panikę?

Zobaczysz, że potanieje.

> Jeśli umiesz czytać ze zrozumieniem to wytęż ten neuron i sprawdź w
> jakim czasie pisałem o słowach rządu.

No ale na razie ceny są takie same, przynajmniej ja nie zauważam różnic.

> Po drugie nie trzeba być geniuszem, żeby wiedzieć, że jeśli drożeje
> cukier, mąka to za jakiś czas zdrożeją produkty z nich wytwarzane
> czyli np. praktycznie wszystkie słodycze.

Demagogia - koszt cukru w czekoladzie czy cukierkach jest znikomy.
Poza tym mąka nie podrożała.

> Po czwarte, zaciskam palce i nie odpowiadam na kolejne posty związane
> z UE. NTG.

No jak nie masz racji, a nie chcesz odwołać swych słów, to najlepsza
taktyka :)

36. Data: 2004-05-05 07:51:14

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Specyjal wrote:

> Tiaaaa.... ciekawe dlaczego nie staniał, skoro to tylko przez panikę?

Jak nie staniał? Był po 3,8 zł, teraz jest po 3,0zł.
I jajka staniały, ale kokosów to się na tym nie oszczędzi, bo ileż można
zjeść jajek;-)

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

37. Data: 2004-05-05 20:01:25

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak nie staniał? Był po 3,8 zł, teraz jest po 3,0zł.
> I jajka staniały, ale kokosów to się na tym nie oszczędzi, bo ileż można
> zjeść jajek;-)

Benzyna zdrozala a wiec za chwile zdrozeje wszystko :/

Magda

38. Data: 2004-05-05 21:05:38

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Jak nie staniał? Był po 3,8 zł, teraz jest po 3,0zł.
> I jajka staniały, ale kokosów to się na tym nie oszczędzi, bo ileż
można
> zjeść jajek;-)

Ok. 2 tyg. przed wejściem do UE kupowałem cukier po 2,09 PLN. Jesli
znajdziesz w tej samej cenie teraz to stawiam 10 skrzynek piwa.

Staniał bo faktycznie niewielka część "zdrożenia" związana była z
paniką ale niewielka.

Mogę się założyć o wiele, że nie stanieje do przynajmniej 2,80.
Poza tym zdrożały już te rzeczy na które podniesiono VAT. Pomijając
"wyprzedzające" działania naszego rządu to VAT MUSIAŁ zostać
podniesiony bo tak wymagała UE i wielokrotnie to powtarzała.
Nie wspominając takich drobiazgów o jakich mieszczuch nawet nie ma
pojecia np. to że Polska mimo ogromnych mozliwości łąskawie dostała od
UE zgodę na produkcję mleka na poziomie Irlandii albo Danii. I jak tu
słuchac bzdur o wolnej konkurencji w rolnictwie.

No ale złamałem obietnice nieodpisywania.

39. Data: 2004-05-06 06:07:10

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Ossowska" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Po ostatnich zmianach będzie można wyrabiać dzieciom dowody osobiste
> jeszcze przed ukończeniem 13 roku życia. Dziecko będzie mogło
> wyjechać za granicę (ale w obrębie Unii) na podstawie własnego
> dowodu osobistego, własnego paszportu, dowodu osobistego lub
> paszportu rodzica, z którym podróżuje. Pozdrawiam,
> Marysia

znaczy się nie będzie potrzebna zgoda drugiego rodzica ?
wow
no tak granice znikają....

40. Data: 2004-05-06 06:22:45

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Skórski" <j...@w...pl> skrev i meddelandet
> Użytkownik "Maria Ossowska" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> znaczy się nie będzie potrzebna zgoda drugiego rodzica ?
> wow
> no tak granice znikają....

A Ciebie to cieszy czy martwi, ze nie bedzie potrzebna zgoda?

magda

razem a jednak osobno(dlugie)
[albertan] religia rodzica a zycie potomka
Kolonizacja pałaca paca Kwaśnego.
Aleksander Kwaśniewski - życiorys i mało znane fotografie.
wiersze na jubileusz