No co jest?

41. Data: 2004-05-06 06:28:11

Temat: Re: No co jest?
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" <m...@o...pl> skrev i meddelandet
news:c7bh3q$528$1@news.atman.pl...

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Benzyna zdrozala a wiec za chwile zdrozeje wszystko :/

Ale beznyna (przynajmniej u nas) drozala juz od poczatku kwietnia.
Wczoraj widzialam na taniej stacji (w Szwecji) po 5,17 zl :-( Dla
mnie, podrozujacej straszne odleglosci, to bardzo drogo. Slyszalam, ze
moze byc jeszcze drozej! Kraje OPEC wydobywaja mniej oleju, to i
benzyna jest drozsza.

magda

42. Data: 2004-05-06 08:39:10

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 May 2004 23:05:38 +0200 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl> wrote:
> Poza tym zdrożały już te rzeczy na które podniesiono VAT. Pomijając
> "wyprzedzające" działania naszego rządu to VAT MUSIAŁ zostać
> podniesiony bo tak wymagała UE i wielokrotnie to powtarzała.

Bzdura.

43. Data: 2004-05-06 11:21:50

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:c7ckrg$b47$1@news.onet.pl...

> A Ciebie to cieszy czy martwi, ze nie bedzie potrzebna zgoda?

Ta zgoda jest potrzebna do wyrobienia dokumentu czy aby dziecko przekroczylo
granice?

Magda

44. Data: 2004-05-06 11:44:19

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> wrote in message
> [...]
ze
> moze byc jeszcze drozej! Kraje OPEC wydobywaja mniej oleju, to i

Male wtrącenie 38$ za baryłkę (czemu zawsze podają w baryłkach a nie w
litrach? żeby ludzie nie wiedzieli jak ich się o(r)żyna?) to wychodzi
poniżej złotówki za 1 litr. Transport/marża itp. to max druga
złotówka. Cała reszta to akcyza i akcyza.

45. Data: 2004-05-06 11:56:43

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl>
wrote in message
edu.pl...
Pomijając

> Bzdura.

To oddaje poziom dyskusji z tobą.
Jesli fakty są przeciw to nazwiesz je bzdurą.

46. Data: 2004-05-06 12:00:55

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 May 2004 13:56:43 +0200 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl> wrote:
> To oddaje poziom dyskusji z tobą.
> Jesli fakty są przeciw to nazwiesz je bzdurą.

Po pierwsze: UE wymagała podstawowej stawki VAT, a jej wysokość to już
rzecz danego kraju. Po drugie: jakoś inne kraje mogły wynegocjować spore
okresy przejściowe albo wręcz mieć VAT na poziomie dużo niższym niż my.

47. Data: 2004-05-06 12:01:54

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 May 2004 13:44:19 +0200 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> poniżej złotówki za 1 litr. Transport/marża itp. to max druga
> złotówka. Cała reszta to akcyza i akcyza.

To powiedz w takim razie, po co są rafinerie?
Bo widzę, że chcesz do baku lać to, co przypływa tankowcem.

A przetworzenie ropy choćby na olej napędowy sporo kosztuje.

48. Data: 2004-05-06 12:39:37

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Specyjal" <s...@o...pl> skrev i meddelandet

> [...]
wychodzi
> poniżej złotówki za 1 litr. Transport/marża itp. to max druga
> złotówka. Cała reszta to akcyza i akcyza.

Jakis czas temu widzialam na stacji plakat, informujacy, ze cena
benzyny ktora placi klient to niewielki procent / ulamek procenta ceny
ostatecznej. Reszta to podatki.

magda

49. Data: 2004-05-06 15:48:43

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:c7ckrg$b47$1@news.onet.pl...

> A Ciebie to cieszy czy martwi, ze nie bedzie potrzebna zgoda?
> magda

martwi
a może bardziej powoduje wsciekłość

50. Data: 2004-05-06 15:49:40

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ta zgoda jest potrzebna do wyrobienia dokumentu czy aby dziecko
> przekroczylo granice?

do wyrobienia dokumentu

razem a jednak osobno(dlugie)
[albertan] religia rodzica a zycie potomka
Kolonizacja pałaca paca Kwaśnego.
Aleksander Kwaśniewski - życiorys i mało znane fotografie.
wiersze na jubileusz