Re: No ?eby niemcy uczyli polak?w tolerancji.

Data: 2012-06-14 16:26:25
Temat: Re: No ?eby niemcy uczyli polak?w tolerancji.
Od: Flyer <f...@g...pl>

In article <j...@p...onet.pl>, P...@P...com
says...

> "Flyer" <f...@g...pl> wrote in message
>
> Ale po co w ogóle wyróżniać jakieś rasy ludzkie? Na co Ci to?

Dla porządku w dyskusji - antyargument. :)

A przy okazji nielubienie naukowców, którzy kosztują
społeczeństwo kupę kasy, cały czas mają pretensje o kasę i
którzy znajdując żabkę, identyczną z żabką z sąsiedniej wyspy, z
tą różnicą, że ta jest zielona z ciapkiem, a tamta zielona cała,
nadają jej nazwę gatunkową i pysznią się co to oni nie odkryli.

A może w sumie wkurza mnie debilizm ludzkości? ;>

PF