Re: No i Kraków :-)

Data: 2002-05-15 12:15:23
Temat: Re: No i Kraków :-)
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik Betina <a...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abtg7l$1qm$...@s...icm.edu.pl...

> A czy ja jako osobo bardzo malo udzielajaca sie na grupie ale czytajaca
> wszystko, ktora wyszyla tylko 4 obrazki i w niedlugim czasie nie majaca
> czasu na nic moze pojawic się na tym spotkaniu?
>
> Bernadeta

Co to za pytanie, ja sie pytam!!!!! Oczywiscie, ze tak!!!! Skoro wyszylas 4
obrazki to jestes 4x lepsza ode mnie, bo ja na razie robie pierwsze dwa (na
raz, zeby byla odmiana) ;-)))) I wcale sie nie czuje duzo gorsza (ale
troszeczke tak) od tych, co maja na swoim koncie krocie wyszywanek.

Ilona

ps:

1) przy spotkaniach kilkuosobowych zawsze bedzie ciezko znalezc termin
odpowiadajacy wszystkim i dlatego, choc Gosiaczek nie moze w srode - ja
proponuje jednak pozostac przy tym terminie, a wkrotce zrobic kolejne
spotkanie, gdzie Gosia bedzie mogla przyturlac sie ;), a za to komus innemu
to nie bedzie moze gralo
2) Bernadeta nie jest pierwsza osoba, ktora sie przejmuje tym, ze malo
potrafi i byc moze na takim spotkaniu nie bedzie mogla niczego nowego innych
nauczyc. Lo matko - przeciez to ma byc mile spotkanie a nie starcie sie ze
soba tylko najbardziej wprawionych w robotkowaniu osob.