No i Petru w odstawkę.

61. Data: 2017-12-14 22:01:04

Temat: Re: No i Petru w odstawkę.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik XL i...@g...pl ...

następnie
tegoâ€ıĄ bo to

> Sugestie.
> Od Ciebie.
> PrzecieĹź jest lepiej widziany.
> To pewnie dlatego, Ĺźe bije.
>:-]

Nadinterpretacja.
To ze sugerujac sie twoimi odpowiedziami i sympatiami mozna pokusic sie o
takie lekko prowokujace stwierdzenie w zaden sposĂłb nie implikuje tego,
ze kazdy kto ma lepsze opinie - bije zone.

> Ludzie PORZĄDNI nie „rozstają się” po łajdacku - po prostu te
> „twoje” ww. metody nie są w ich stylu ani naturze.
> I na pewno nie robią z tragedii rodziny przedstawienia dla gawiedzi,
> co upokarza i stygmatyzuje ich wspołmałżonków, a najbardziej dzieci.
> Nie udawaj, że nie rozumiesz, o czym mówię.

A kto zrobił z tego przedstawienie?

> Nie ma podstawy prawnej do tego. Studiował stosunki gospodarcze i
> polityczne. Jedynie był zatrudniany JAKO ekonomista.

A, to.
Tylko ze ja nie napisałem ze jest ekonomista, tylko ze wypowaidał się
jako ekonomista.

co to

> Jak widać jednak wiem - i to lepiej od Ciebie: to „moi” politycy
> zwyciężają. „Twoi” są skompromitowani.

A ktorzy to sa moi?
Co do tego zwyciezaia, to szybko zapomniałas wczesniejsze kilkanascie
wyborĂłw :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

62. Data: 2017-12-14 22:32:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Budzik pisze:
> Użytkownik LeoTar Gnostyk l...@l...net ...

> Z toba naprawde jest cos nie tak...

A możesz powiedzieć coś więcej poza "nie tak" ?
Wskaż dokładnie co jest ze mną "nie tak".
Bo podobnie jak 100% moich oponentów jesteś gołosłowny.:)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

63. Data: 2017-12-15 05:00:47

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LeoTar Gnostyk l...@l...net ...

> A możesz powiedzieć coś więcej poza "nie tak" ?
> Wskaż dokładnie co jest ze mną "nie tak".
> Bo podobnie jak 100% moich oponentów jesteś gołosłowny.:)

Czyli nie jestem pierwszy ktory ci to mowi? Hmm...

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

64. Data: 2017-12-15 14:22:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> https://gwiazdy.wp.pl/jacek-kurski-nie-placi-aliment
ow-na-syna-5856444789503105g

> http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/54
0979,jacek-kurski-prezes-tvp-alimenty-nie-placi-na-d
zieci-najmlodszy-syn-rozwod-zona-monika.html

> "Monika i Jacek Kurski rozwiedli się w kwietniu 2015 roku przed
> belgijskim sądem."

Fajnie. Brawo. Ale co, Kurski jakąś partyjkę..? Coś mnie ominęło?

> Prawdziwy Polak. Patriota.

> http://www.newsweek.pl/polska/polityka/byly-radny-pi
s-bije-zone-i-zneca-sie-nad-rodzina-pani-karolina-wr
zucila-do-sieci-nagranie,artykuly,405942,1.html

> https://wiadomosci.wp.pl/bil-nie-tylko-zone-nowe-szo
kujace-informacje-o-bylym-radnym-pis-611516854198438
5a

> http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/tak-radny-pis-u
-w-imie-boze-znecal-sie-nad-zona-nagranie_981803.htm

> Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Podaj jeszcze parę przykładow bijących i zdradzających cieciów, kasjerek,
kierowników budów, rolników.
Z PiS.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

65. Data: 2017-12-15 15:47:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Budzik pisze:
> Użytkownik LeoTar Gnostyk l...@l...net ...

> Czyli nie jestem pierwszy ktory ci to mowi? Hmm...

A co mówisz?
Mówisz, że coś mówisz ale konkretów brak, trollu...

66. Data: 2017-12-15 16:45:58

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2017 o 15:47, LeoTar Gnostyk pisze:

> A co mówisz?
> Mówisz, że coś mówisz ale konkretów brak, trollu...

Hossanna, zorientowałeś się, że ,,dyskutujesz" z trollami. Respekt.
Przecież ta grupa jest martwa, to widać słychać i czuć.

67. Data: 2017-12-15 18:41:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM <t...@d...not.spam> wrote:

> Hossanna, zorientowałeś się, że ,,dyskutujesz" z trollami. Respekt.
> Przecież ta grupa jest martwa, to widać słychać i czuć.

Ale mimo martwoty jednak dobrze monitorowana, co widać, słychać i czuć :->

68. Data: 2017-12-15 22:42:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-15 o 14:22, XL pisze:

ow-na-syna-5856444789503105g

0979,jacek-kurski-prezes-tvp-alimenty-nie-placi-na-d
zieci-najmlodszy-syn-rozwod-zona-monika.html

> Fajnie. Brawo. Ale co, Kurski jakąś partyjkę..? Coś mnie ominęło?

Ominęło cię, że ktoś taki pełni ważną funkcję w aparacie pislamskim. I
jakoś ci to nie przeszkadza.

> [...]
-w-imie-boze-znecal-sie-nad-zona-nagranie_981803.htm

> Podaj jeszcze parę przykładow bijących i zdradzających cieciów, kasjerek,

Czyli jednak rozumiesz, że do pis nie przyjmują samych aniołów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

69. Data: 2017-12-16 05:23:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
-w-imie-boze-znecal-sie-nad-zona-nagranie_981803.htm

> Czyli jednak rozumiesz, że do pis nie przyjmują samych aniołów.

W odróżnieniu od PO i Nowoczesnej.

A ty nadal Grek.

70. Data: 2017-12-16 20:09:43

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> http://www.tekstowo.pl/piosenka,hanna_banaszak,zegna
j_kotku.html

Rysiek sie nie daje:
https://twitter.com/copone1dak/status/94205489521725
0305
Pewnie do Schetyny przejdzie, i wzmocni.

--
Smart questions to stupid answers

Historia Rzymu naszą nauczycielką
twarzom
twarzom
Realia Szwecji.
Sąd publicznie instruuje jak wysadzać bankomaty. Tylko czytać i stosować!? ;)