Sąd publicznie instruuje jak wysadzać bankomaty. Tylko czytać i stosować!? ;)

1. Data: 2017-11-24 18:26:09

Temat: Sąd publicznie instruuje jak wysadzać bankomaty. Tylko czytać i stosować!? ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Sąd publicznie instruuje jak wysadzać bankomaty.
Tylko czytać i stosować!? ;)

https://wiadomosci.wp.pl/jak-wysadzic-bankomat-w-pow
ietrze-zabierajac-87-tys-zl-kompletna-instrukcje-zam
iescil-sad-6191206552160385a

"Jak wysadzić bankomat w powietrze zabierając 87 tys. zł. Kompletną instrukcję
zamieścił sąd:
Wywierć dziurę w ścianie bankomatu. Gumowym wężykiem wpuść do środka gaz acetylen -
kupisz go w sklepie z artykułami spawalniczymi. Zrób lont z rozlanej benzyny długi na
kilkanaście metrów. Ukryj się i podpal niczym Bruce Willis w filmie Szklana Pułapka
2. Po wybuchu nienaruszone kasetki z pieniędzmi same wypadną na ulicę. Można liczyć
na ponad 87 tys. złotych
Instrukcję jak wysadzić bankomat zamieścił całkiem oficjalnie Sąd Rejonowy w
Olsztynie. Skazując gang wysadzający bankomaty niefrasobliwie opisał w wyroku ich
metodologię. A to wszystko wylądowało na oficjalnym Portalu Orzeczeń Sądowych.

Kiedy w 2013 roku gangster Rafał G. planował ataki na bankomaty w Olsztynie ni w ząb
nie wiedział jak się do tego zabrać. Informację o tym, jak wysadzić bankomat znalazł
dopiero w niemieckim internecie. Na Zachodzie wysadzanie bankomatów to od lat
prawdziwa plaga, w Polsce fala takich przestępstw dopiero wzbiera. Już nie trzeba
przeszukiwać tajnych forów internetowych. Niedawno szczegóły zostały opisane w
opublikowanym w internecie wyroku oraz uzasadnieniu:
http://orzeczenia.olsztyn.sr.gov.pl/content/$N/15051
5250001006_II_K_001161_2014_Uz_2014-12-11_002
http://orzeczenia.olsztyn.sr.gov.pl/content/$N/15051
5250001006_II_K_000924_2015_Uz_2017-03-06_001
Skąd materiały wybuchowe?

Trotyl czy inne materiały są oczywiście trudno dostępne. Ale podobnie wybuchowy efekt
przyniesie mieszanina używanych do spawania gazów acetylenu oraz tlenu. Ponieważ
wewnątrz bankomatu znajduje się powietrze (z tlenem) wystarczy tylko butla z
acetylenem. Rafał G. kupił ją w internetowym sklepie spawalniczym podając zmyślone
nazwisko. To ważne, sklepy rejestrują sprzedaż gazów technicznych, robią to jednak
pobieżnie, nikt nie weryfikuje prawdziwości danych.

Do przeprowadzenia skoku potrzebował już tylko kawałka węża ogrodowego, wiertarki z
solidnym wiertłem i kanistra z benzyną. Miał też łom, na wypadek gdyby po wybuchu,
będzie potrzeba rozbebeszyć fragmenty maszyny. Oto wskazówka sądu:

"Wtedy podeszli do bankomatu. Poprzez przewód wpuścił do nawierconego wcześniej
otworu gaz-acetylen. R. podlał benzyną bok bankomatu, a następnie rozlewając benzynę
zrobił ścieżkę w stronę parkingu, którą następnie podpalił. Odbiegł ukrywając się za
budynkiem. W skutek denotacji z bankomatu wypadły kasetki z pieniędzmi". Wygląda to
tak:

https://youtu.be/p73AV2NmHM8
https://www.youtube.com/watch?v=p73AV2NmHM8

Pieniądze leżące po detonacji na ulicy w Lublinie:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=pc-
Yixyx02s

Jak ustalić ile będzie łupu?

Policja i banki zazwyczaj unikają informowania o wartości skradzionych pieniędzy,
żeby nie podsycać apetytu przestępców. Zagadką zazwyczaj pozostaje ile pieniędzy jest
w bankomacie. Nie jest jednak trudno to obliczyć.

W świeżo napełnionej maszynie znajduje się kilka kaset z pieniędzmi, a każda zawiera
około 2000 banknotów. Łącznie daje to możliwą do kradzieży kwotę kilkuset tysięcy
złotych. Zależy ona od tego, czy maszyna obsługuje również wypłaty 20-złotówkami,
oraz ile do tej pory wypłacili z niej klienci.

Oto wskazówka sądu: "Rafał G. namówił do kradzieży znajomego. Polecił mu obserwację
bankomatów, kiedy i jak są one napełniane. 23 grudnia w szczycie przedświątecznych
zakupów bankomat przy sklepie został zasilony kasetkami z pieniędzmi, co widział R.
Uzgodnione było, że każdy z uczestników otrzyma 1/3 z tego, co ukradną."

Przestępcy z pierwszego wysadzonego bankomatu ukradli 88,7 tys.zł. Drugi nie został w
pełni zniszczony dlatego przestępcy ukradli jedynie 30,5 tys. zł. Dzięki tak fachowym
opisom i wymianie informacji przez samych przestępców metoda na acetylenem jest teraz
jedną z najpopularniejszych w Polsce. Wcześniej bankomaty były na przykład wyrywane
ze ściany banku przy użyciu ciągnika, a następnie rozłupywane w ustronnym miejscu.

Mało tego, ataków na bankomaty jest teraz więcej niż zuchwałych napadów na banki. W
takich sprawach zazwyczaj sądy orzekają kary na zniszczenie mienia czyli do 5 lat
więzienia, to o wiele mniejsze zagrożenie niż przy rozboju.

Na początku listopada, że Policjanci z Bydgoszczy zatrzymali szajkę, która gazem i
palnikiem sześciokrotnie atakowała bankomaty w województwie kujawsko-pomorskim.

Komentaż POd artem wp.pl:
bonpajkam
1h temu
Sąd wskazał metodę, a redakcja puszcza ją w świat. BRAWO.

2. Data: 2017-11-24 19:17:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> bonpajkam
> 1h temu
> Sąd wskazał metodę, a redakcja puszcza ją w świat. BRAWO.

Gwałty, zabójstwa, oszustwa też tak opisują??? I kradzieże samochodów???
OMG
:-)))

PS. Kurczę, ja się teraz martwię najbardziej o to, żeby który łasy na
darmochę debil nie pomylił bankomatu z dystrybutorem paliwa. Z reguły w
mieście mieszka w pobliżu sporo ludzi.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

3. Data: 2017-11-24 22:34:00

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 listopada 2017 19:17:30 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
Yixyx02s

> Gwałty, zabójstwa, oszustwa też tak opisują??? I kradzieże samochodów???

Sprawdź -wyroki i uzasadnienia jak widać publikują "publicznie" ;)

> PS. Kurczę, ja się teraz martwię najbardziej o to, żeby który łasy na
> darmochę debil nie pomylił bankomatu z dystrybutorem paliwa. Z reguły w
> mieście mieszka w pobliżu sporo ludzi.

Sama jak widzę też niechcący publikujesz scenariusze dla wywrotowców -niestety takowe
już dawno rozpowszechniają organizacje typu isisów czy zielonych rusików ;)

4. Data: 2017-11-24 22:54:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
Yixyx02s

> Sprawdź -wyroki i uzasadnienia jak widać publikują "publicznie" ;)

Jak dotąd na stronach zwykłych Urzędów Gminy można wyczytać uchwały Rad
Gminy w (nawet bardzo trudnych) sprawach skarg obywateli, gdzie opisane od
a do zet co i kto oraz gdzie mieszka i co ma i nawet jakie są numery jego
działek w ewidencji. Niedługo Policja zacznie postępy śledztw publikować,
to dopiero będzie bal.

> Sama jak widzę też niechcący publikujesz scenariusze dla wywrotowców
> -niestety takowe już dawno rozpowszechniają organizacje typu isisów czy
> zielonych rusików ;)

Nopopacz, a myslałam, że ze mnie istny talent terrorystyczny, a z nich
głupole, co sami na nic nie wpadną, póki w necie nie wyczytają :-|

5. Data: 2017-11-25 07:52:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 listopada 2017 22:54:07 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Nopopacz, a myslałam, że ze mnie istny talent terrorystyczny, a z nich
> głupole, co sami na nic nie wpadną, póki w necie nie wyczytają :-|

Zawsze się znajdzie trochę anarchistów zbierających przepisy do swoich
"książek kucharskich". Niektórzy nawet następnie takowe wydają.

6. Data: 2017-11-25 16:04:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Zawsze się znajdzie trochę anarchistów zbierających przepisy do
> swoich "książek kucharskich". Niektórzy nawet następnie takowe
> wydają.

By anarchia mogła przetrwać muszą w niej panować ład, porządek i
dyscyplina. Ale nie te narzucone z zewnątrz przez jakoweś władze, czy to
wykonawcze czy też ustawodawcze. Anarchia to najbardziej uporządkowana
struktura, w której ład i porządek są rezultatem uporządkowania
wewnętrznego każdej jednostki; uporządkowania, które jest efektem
świadomości i świadomej odpowiedzialności za losy swoje i reszty
anarchistycznej społeczności.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

7. Data: 2017-11-25 16:16:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2017 o 16:04, LeoTar Gnostyk pisze:
> wykonawcze czy też ustawodawcze. Anarchia to najbardziej uporządkowana

Anarchia jest zła
anarchii mogą pragnąc ci, którzy są mentalnie na poziomie dziecka.
Ja tam nigdy nie lubiłem anarchii, nie podobały mi się komedie
polegające na rzucaniu w twarz tortami ani nie lubiłem filmów o piratach.

8. Data: 2017-11-25 17:47:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]
> poziomie dziecka. Ja tam nigdy nie lubiłem anarchii, nie podobały mi
> się komedie polegające na rzucaniu w twarz tortami ani nie lubiłem

Jeżeli chcesz dyskutować z moimi poglądami to nie wycinaj z moich
wypowiedzi tego co istotne po to by znaleźć pretekst do ich dezawuowania.

9. Data: 2017-11-25 18:08:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 16:16:01 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> Ja tam nigdy nie lubiłem anarchii, nie podobały mi się komedie
> polegające na rzucaniu w twarz tortami ani nie lubiłem filmów o piratach.

A tam marudzisz Pinuś
Bóg jest anarchistą pierwszej wody
;P

10. Data: 2017-11-25 18:13:49