Piłsudski u nieba bram

1. Data: 2017-11-24 12:57:33

Temat: Piłsudski u nieba bram
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie dokonania Piłsudskiego wystarczyły na to, by otrzymał wyrok -
piekło.
A uratowało go jedynie to, że miał zaszyty przez matkę medalik Matki Bożej.

2. Data: 2017-11-24 14:18:09

Temat: Re: Piłsudski u nieba bram
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Wszystkie dokonania Piłsudskiego wystarczyły na to, by otrzymał wyrok -
> piekło.

Które ,,wszystkie"?

> A uratowało go jedynie to, że miał zaszyty przez matkę medalik Matki Bożej.

Sprowadzasz Boskie wyroki do jakiegoś czipowania.
Za Piłsudskiego modliło się i do dziś modli tyle ludzi, że mógłby i świętym
zostać.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

3. Data: 2017-11-24 14:23:01

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2017 o 14:18, XL pisze:
> Sprowadzasz Boskie wyroki do jakiegoś czipowania.
> Za Piłsudskiego modliło się i do dziś modli tyle ludzi, że mógłby i świętym
> zostać.

Okazało się że jednak ten zaszyty medalik był jedynym ratunkiem.
Trzeba by też sobie taki zaszyć.
Jakiś czas temu ksiądz mówił o tym medaliku, to jakiś specjalny. Bo ja
sam noszę złoty ale inny a te, które były pod kościołem były srebrne
(albo tylko srebrnego koloru)
Czy to ma sens?

4. Data: 2017-11-24 14:52:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> [...]
> Jakiś czas temu ksiądz mówił o tym medaliku, to jakiś specjalny. Bo ja
> sam noszę złoty ale inny a te, które były pod kościołem były srebrne

U Piłsudskiego może tak, ale musiałby być znacznie większy; dziś używa się
kamizelek kuloodpornych :-)

--

Cała aktywność człowieka
Co z Chironem?