Cała aktywność człowieka

1. Data: 2017-11-24 01:13:30

Temat: Cała aktywność człowieka
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Opcja A - jest gówno warta.

bo co z niej niby wynika?
Wojny jak były tak są, ludzie zarzynają się nawzajem mimo tego, że latamy w kosmos i
mamy buty z goretexu. Pisanie tutaj niczego nie zmienia, czytanie tym bardziej. W
ogóle nic nigdzie nie zmienia. Nikt nikogo nie rozumie, albo nie chce zrozumieć, albo
ma to w dupie. Wszyscy wypowiadają się o wszystkim i głos ludzi, którzy mają coś
wartościowego do powiedzenia, ginie w jazgocie. W gruncie rzeczy mamy tylko zwierzęce
odruchy, a nasza linia życia to ciąg nieskończonej liczby przypadków. Wszystko jest
jakimś totalnym gównem.

Opcja B - ma sens

bo stajemy się lepsi i uczymy się, mimo tego że popełniamy wciąż wiele błędów. Dzięki
temu, że rozmawiamy, piszemy i czytamy możemy się lepiej rozumieć. Latamy w kosmos i
mamy buty z goretexu, a picie denaturatu to już przeszłość. Staramy się rozumieć
siebie nawzajem. Dążymy do czegoś - jedni do zbawienia, drudzy do dobrego przeżycia
życia a jeszcze inni do nieskończoności. Mamy świadomość i intencjonalnie kierujemy
swoim życiem, a przypadki nie istnieją. Życie jest piękne!

Ludzi wybierający opcję A, od razu uprzedzam, że ich odpowiedzi nie mają znaczenia.

2. Data: 2017-11-24 01:21:09

Temat: Re: Cała aktywność człowieka
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2017 o 01:13, tren R pisze:
> Opcja A - jest gówno warta.
> Opcja B - ma sens

Polecam Koheleta, bardzo mądry człowiek

3. Data: 2017-11-24 01:31:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2017 o 01:21, pinokio pisze:

> Polecam Koheleta, bardzo mądry człowiek
Marność nad marnościami, mówi Kaznodzieja, marność nad marnościami,
wszystko marność. (3) Jaki pożytek ma człowiek z całego swojego trudu,
który znosi pod słońcem? (4) Pokolenie odchodzi i pokolenie przychodzi,
ale ziemia trwa na wieki. (5) Słońce wschodzi i słońce zachodzi, i
śpieszy do swego miejsca, gdzie znowu wschodzi. (6)

4. Data: 2017-11-24 08:28:53

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 listopada 2017 01:21:09 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Polecam Koheleta, bardzo mądry człowiek

Gromadząc wiedzę, gromadzisz ból.

5. Data: 2017-11-24 21:31:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ludzi wybierający opcję A, od razu uprzedzam, że ich odpowiedzi nie mają znaczenia.

Oczywiście, że opcja B. Choć przypadki istnieją. Nieprzypadkowy jest
tylko sposób, w jaki je zagospodarowujemy.

Ewa

6. Data: 2017-11-24 21:39:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2017 o 21:31, FEniks pisze:

> Oczywiście, że opcja B. Choć przypadki istnieją. Nieprzypadkowy jest
> tylko sposób, w jaki je zagospodarowujemy.

Czyli uważasz że stajemy się lepsi i hurra! mamy buty z goretexu?
;-)

7. Data: 2017-11-24 21:58:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 listopada 2017 21:39:43 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Czyli uważasz że stajemy się lepsi i hurra! mamy buty z goretexu?
> ;-)

Ja także tak uważam.
Wyróżnikiem ludzi jest to, że przynajmniej niektórzy z nich potrafią świadomie
posługiwać się umysłem.

Oczywiście są tacy, którzy do tego nie dążą i łapią się na opcję A.

8. Data: 2017-11-24 22:07:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2017 o 21:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Oczywiście są tacy, którzy do tego nie dążą i łapią się na opcję A.

A Kohelet, który potrafił się posługiwać umysłem, łapie się na opcję A.

9. Data: 2017-11-24 22:30:09

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 listopada 2017 21:31:47 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> [...]
>

> Oczywiście, że opcja B. Choć przypadki istnieją. Nieprzypadkowy jest
> tylko sposób, w jaki je zagospodarowujemy.

Zdefiniujesz przypadek?

10. Data: 2017-11-24 22:32:09

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A których jest więcej?