Homorandek w państwowej tv nie chcemy!

1. Data: 2017-11-22 00:45:18

Temat: Homorandek w państwowej tv nie chcemy!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://m.telewizjarepublika.pl/kurski-genialnie-gasi
-geja-dziennikarza-z-wp,45281.html

,,W wiosennej ramówce TVP2 pojawi się program "Pierwsza randka", będący
polską wersją hitu "First dates" emitowanego w Wielkiej Brytanii czy
Australii. W zagranicznych edycjach show, w którym nieznajomi idą na randki
w ciemno, pojawiały się już pary homoseksualne. W Polsce takich par nie
będzie, i bardzo dobrze.

Ale nie wszystkim się to podoba, zwłaszcza tzw.
dziennikarzom-gejom-propagandzistom jak Tomasz Grabarczyk z WP Gwiazdy.

Ten dziennikarz z wp.pl pyta prezesa TVP Jacka Kurskiego, dlaczego nie
będzie gejów w programie, i dodaje że sam jest gejem i chce pójść na randkę
ze swoim chłopakiem (KTO MU ZABRANIA tego nie wiemy).

Oto odpowiedź Jacka Kurskiego:

" Nie sądzę, żeby pary jednopłciowe pojawiły się w programie, ponieważ
jesteśmy telewizją publiczną i musimy przestrzegać pewnych zasad twardo
wyrażonych zarówno w konstytucji, jak i w prawie. Konstytucja mówi, że
rodzina, według polskiego prawa, to związek kobiety i mężczyzny. A ponieważ
randki służą temu, żeby powołać rodzinę, czyli związek małżeński, a ten w
rozumieniu prawa i polskiej tradycji oraz moralności to związek kobiety i
mężczyzny, to oczywistym jest, że muszą to być dwupłciowe pary. Dlatego w
"Pierwszej randce" nie przewiduję małżeństw jednopłciowych"."

ZOBACZ FILM:
https://wp.tv/i,jacek-kurski-o-gejach-w-tvp-to-niezg
odne-z-prawem-i-konstytucja,mid,1998602,cid,4052,kli
p.html?_ticrsn=3&ticaid=518b7c

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

2. Data: 2017-11-22 01:20:21

Temat: Re: Homorandek w państwowej tv nie chcemy!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> ZOBACZ FILM:
> https://wp.tv/i,jacek-kurski-o-gejach-w-tvp-to-niezg
odne-z-prawem-i-konstytucja,mid,1998602,cid,4052,kli

Zapomniałam dodać: panie Kurski, przybijam piątkę!
:-)
--
XL
Unia ,,dobrodziejka":
http://m.telewizjarepublika.pl/te-dane-porazaja-wydr
enowali-z-polski-prawie-540-mld-zl,54376.html

Co się stało z grupą?
1939 wraca.
"Dobra Zmiana" jako II faza bar-do III RP - 2 etap (bóstw gniewnych). Dusza polska w świetle Tybetańskiej Księgi Umarłych
Faszyści zarzucają NAM faszyzm!
Świadomość a materialna Rzeczywistość.