Wałęsa chce powtórki roku 1939?

1. Data: 2017-11-24 14:43:54

Temat: Wałęsa chce powtórki roku 1939?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-walesa-z-polski
-i-niemiec-trzeba-stworzyc-jedno-panstwo,nId,1031570
,,Świat jest źle zorganizowany. ONZ, NATO i Rada Europy - to idee starej
epoki" - powiedział w wywiadzie dla agencji ITAR-TASS Lech Wałęsa.
,,Powinniśmy rozszerzać struktury ekonomiczne i stworzyć z Polski i
Niemiec jedno państwo: Europa" - dodał.

Moja walka doprowadziła do zjednoczenia Niemiec. Granice rozbiliśmy. Na
horyzoncie globalizacja. To wszystko wymaga innych programów i struktur
- stwierdził w wywiadzie Wałęsa. Dodał, że podczas swoich podróży po
świecie próbuje namawiać ludzi do dyskusji nad nowym porządkiem świata.
Tak daleko doszliśmy w ramach technicznej modernizacji, że już nie
mieścimy się w naszych krajach. Musimy rozszerzyć ekonomiczne, obronne i
różne inne struktury, stworzyć z Polski i Niemiec jedno państwo: Europa
- zasugerował.

2. Data: 2017-11-24 14:53:24

Temat: Re: Wałęsa chce powtórki roku 1939?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> mieścimy się w naszych krajach. Musimy rozszerzyć ekonomiczne, obronne i
> różne inne struktury, stworzyć z Polski i Niemiec jedno państwo: Europa

Dziadkowi wóda zjadła jedyne szare komórki, jakie miał.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

3. Data: 2017-11-24 15:05:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2017 o 14:53, XL pisze:
> Dziadkowi wóda zjadła jedyne szare komórki, jakie miał.

Nie jestem pewien czy to nie "fake news"
Ale adres http://www.rmf24.pl wygląda poważnie.
W dzisiejszych czasach trudno jednak co stwierdzić..

4. Data: 2017-11-24 16:39:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Nie jestem pewien czy to nie "fake news"
> Ale adres http://www.rmf24.pl wygląda poważnie.
> W dzisiejszych czasach trudno jednak co stwierdzić..

Na pewno można stwierdzić to, że Wałęsie odwaliła delirka lub podeliryczne
zgąbczenie mózgu - i gada pierdoły większe niż kuedykolwiek.
Nie linkuj niczego w jego wykonie, no przecież to prostak i degenerat.

5. Data: 2017-11-24 20:53:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-24 o 16:39, XL pisze:

> Na pewno można stwierdzić to, że Wałęsie odwaliła delirka lub podeliryczne
> zgąbczenie mózgu - i gada pierdoły większe niż kuedykolwiek.

I po co znowu publicznie robisz z siebie głupią?
To, że go nie zrozumiałaś nie oznacza, że gada pierdoły.
Po prostu go nie zrozumiałaś :)

> Nie linkuj niczego w jego wykonie, no przecież to prostak i degenerat.

Nie to co Kaczyński i Pawłowicz? Wzory kultury i miłości do bliźniego :):)
Jak rasistka i miłośniczka Szyszki pisze, że ktoś jest prostakiem, to
znaczy, że na pewno nie jest. To tak jakbyś napisała, że ty jesteś
patriotką :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-11-24 22:55:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I po co znowu publicznie robisz z siebie głupią?
> To, że go nie zrozumiałaś nie oznacza, że gada pierdoły.
> Po prostu go nie zrozumiałaś :)

Degenerat degenerata najlepiej zrozumie.

7. Data: 2017-11-25 07:34:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 listopada 2017 14:43:52 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> epoki" - powiedział w wywiadzie dla agencji ITAR-TASS Lech Wałęsa.
> ,,Powinniśmy rozszerzać struktury ekonomiczne i stworzyć z Polski i

swiat jest zle zorganizowany, faktycznie, zwlaszcza za sprawa takich swin,
jak Lech Walesa.
a odkad to, lesiu, Polska i Niemcy posiedli wylaczne prawo do nazywania sie
Europa? pewnie nie czytaty i niepismienny jestem, ani doctor honorowego calusa,
wiec Ci go Lechu podarowuje.

> [...]
> mieścimy się w naszych krajach. Musimy rozszerzyć ekonomiczne, obronne i
> różne inne struktury, stworzyć z Polski i Niemiec jedno państwo: Europa

no mozna byc nieukiem, dyletantem, tez przeciez miewam te przypadlosc,
ale sa pewne granice. czy ty lechu calkiem glupi, czy nie widisz,
ze takie "nowoporzadkowe" rozdania w waszym wydaniu
doprowadzailyby tylko do dalszej szalbierskosci.
ale to masz przeciez we krwi, zdrajco, bo juz wiesz, ze byc moze twoje pomniki
stac beda w krajach osciennych lub z politycznego nadania,
jednak nigdy sprawiedliwie.

jacek

8. Data: 2017-11-25 12:10:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
> ale to masz przeciez we krwi, zdrajco, bo juz wiesz, ze byc moze twoje pomniki
> stac beda w krajach osciennych lub z politycznego nadania,

Warto w ogóle o tym czymś pisać?? Kopa mu w d... i tyle.

9. Data: 2017-11-28 03:21:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 12:10:44 UTC+1 użytkownik XL napisał:
-i-niemiec-trzeba-stworzyc-jedno-panstwo,nId,1031570

> Warto w ogóle o tym czymś pisać?? Kopa mu w d... i tyle.

nie warto. ale sama tez przeciez pisalas o Szymborskiej,
tez noblistce. mniejsza z tym. jakkolwiek jej pomnik
mi nie przeszkadza, to pomniki stawiane zdrajcom narodu
calkiem zyc by mi nie pozwolily. po prostu sa pewne granice.

jacek

10. Data: 2017-11-28 10:18:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
-i-niemiec-trzeba-stworzyc-jedno-panstwo,nId,1031570

> nie warto. ale sama tez przeciez pisalas o Szymborskiej,
> tez noblistce. mniejsza z tym. jakkolwiek jej pomnik
> mi nie przeszkadza,

A mnie tak.
Pomnik piewczyni Stalina, osoby podpisujacej się pod petycją do Bieruta o
ZAMORDOWANIE niewinnych osób, która nigdy nie przeprosiła, nie wyraziła
skruchy???
Never.

> to pomniki stawiane zdrajcom narodu
> calkiem zyc by mi nie pozwolily. po prostu sa pewne granice.

I to bardzo wyraźne.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":
http://m.telewizjarepublika.pl/te-dane-porazaja-wydr
enowali-z-polski-prawie-540-mld-zl,54376.html

Piłsudski u nieba bram
Cała aktywność człowieka
Co z Chironem?
Mądra kobieta