Sąd publicznie instruuje jak wysadzać bankomaty. Tylko czytać i stosować!? ;)

31. Data: 2017-12-04 06:24:42

Temat: Re: Sąd publicznie instruuje jak wysadzać bankomat y. Tylko czytać i stosować!? ;)
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie masz przypadkiem nic wspólnego z Daesh? Bo zupełnie jak gdybym
> czytał jeden z ich miesięczników. Tam też padają podobne argumenty.

Nie czytuję. Ale być może, że mam poglądy zbieżne z ichnimi chociaż
dotarłem do nich w całkowicie odmiennym od ichniego rozumowaniu.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

32. Data: 2017-12-04 06:28:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie masz przypadkiem nic wspólnego z Daesh? Bo zupełnie jak gdybym
> czytał jeden z ich miesięczników. Tam też padają podobne argumenty.

Nie czytuję. Ale być może, że mam poglądy zbieżne z ichnimi chociaż
dotarłem do nich w całkowicie niezależnym od ichniego rozumowaniu.

33. Data: 2017-12-04 07:03:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 06:24:45 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Nie czytuję. Ale być może, że mam poglądy zbieżne z ichnimi chociaż
> dotarłem do nich w całkowicie odmiennym od ichniego rozumowaniu.

Rozumiem, że ze wszystkimi zbiorowymi gwałtami, targami seksualnych niewolników,
wysadzaniem meczetów i wrzucaniem pilotów wroga do rozpalonego pieca hutniczego.
Wraz z takim nieobchodimym "dobrodziejstwem inwentarza".

Tylko czy to są ludzie? Co chcesz mieć wspólnego z bestjami, których potworne
wypociny w postaci kolorowego perjodyku czytałem wyłącznie w celu poszerzenia
horyzontów badawczych? A w dodatku frajerami, których cały stek został sprytnie
wykierowany za pieniądze kapitalistów na pustynię, gdzie wolno im było do czasu,
pod pozorem pobożności - wypełniać szalone orgje de Sade'a, po czym zostać
rozwalonymi przez kule sprzymierzonych armij...

To jest niepojęte, co kryje się pod romantycznymi hasełkami wypuszczonymi
w gustownej, barwnej rotograwjurze.

34. Data: 2017-12-04 07:34:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> niewolników, wysadzaniem meczetów i wrzucaniem pilotów wroga do
> rozpalonego pieca hutniczego. Wraz z takim nieobchodimym

Cóż w skali wieczności i nieskończoności znaczą pojedyncze przypadki,
które mają służyć pokonaniu nieświadomości przez ogromną większość i
wyzwoleniu się tej większości z umysłowego niewolnictwa narzuconego
przez Kobietę. Chodzi o to by uwolnić Mężczyznę ze zniewolenia hymenem.
By zmusić go do samodzielnego myślenia by pokonał strach przed
porzuceniem, który go obezwładnia. Strach, który wyhodowała w nim matka,
która dzięki niemu chciała podbudować, poprawić swoje poczucie wartości,
którego pozbawiła jej jej matka. Lojalność kobiet względem nich samych
jest zadziwiająco silna i by zmusić Kobietę do zaakceptowania
partnerstwa z Mężczyzną trzeba po pierwsze przywrócić świadomość
Mężczyźnie zmuszając go do pokonania strachu przed nieznanym oraz by
mężczyźni stworzyli lojalną siłę zdolną do przeciwstawienia się
zbiorowości kobiet. Na razie faceci to mięczaki i dlatego potrzebują
wojenek i terroru by przestać się bać i podbudować poczucie własnej
wartości. Jest szansa na to, że taki zabieg wystarczy by osiągnąć te cele.

> [...]
> pobożności - wypełniać szalone orgje de Sade'a, po czym zostać
> rozwalonymi przez kule sprzymierzonych armij...

Periodyków kolorowych nie czytuję i dziwię się Tobie, że w nich szukasz
dla siebie inspiracji. A co do kierowniczej roli... No cóż, w świecie, w
którym stan nieświadomości umysłów mas jest powszechnością a
samoświadome jednostki należą do rzadkości ktoś musi kierować
przemianami tak, by nie wyrżnęli się wszyscy nawzajem i by zachować
zdolności do przetrwania nowo-powstającego gatunku ludzi samoświadomych
i równych S(T)wórcy. Giną ci, którzy nie maja szans na osiągnięcie stanu
Omega ich umysłów stając się nawozem dla przyszłych pokoleń ludzi
wolnych i samoświadomych.

> To jest niepojęte, co kryje się pod romantycznymi hasełkami
> wypuszczonymi w gustownej, barwnej rotograwjurze.

Czy Ty Jakubie, kierujesz się współczuciem (współodczuwaniem) czy
zwyczajnie naiwną i bezmyślną litością?

35. Data: 2017-12-04 23:16:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
ietrze-zabierajac-87-tys-zl-kompletna-instrukcje-zam
iescil-sad-6191206552160385a

5250001006_II_K_001161_2014_Uz_2014-12-11_002
5250001006_II_K_000924_2015_Uz_2017-03-06_001

Yixyx02s

> I konsekwencje:
> https://wiadomosci.wp.pl/strzelanina-na-dolnym-slask
u-nie-zyje-antyterrorysta-6194303811815553a

Tylko ci z przodu mieli tarcze??? Nie przewidziano choćby zwykłej wywrotki
,,otarczowanych" podczas akcji???
Żenada.
Błędy aż krzyczą.

--