Realia Szwecji.

1. Data: 2017-11-25 00:27:46

Temat: Realia Szwecji.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://korwin-mikke.pl/polska/zobacz/polak_ze_szwecj
i_muzulmanie_potrafia_sie_maskowac/156143

,,(...) - Wyjechałem do Szwecji w 1978 r. i wtedy muzułmanów było tam 40
tys. Kiedy wyjeżdżałem ze Szwecji w 2011 r. było ich już 1,5 mln. Kraj się
zmienił nie do poznania. Jak byłem 2 lata temu w Malmoe, to wprost nie
można poznać tego miasta. Ludzie chodzą ze wzrokiem wbitym w ziemię, pod
ścianami się przemykają, boją się, wzrokiem muzułmanina nie można spotkać,
bo od razu podchodzi kilku i zaczepiają. Do ludzi strzelają w biały dzień,
biją, staruszków wyrzucają z fotelami, ich zachowanie staje się coraz
bardziej agresywne w miarę wzrastania ich liczby. Taka jest prawda, droga
Pani - powiedział mężczyzna.(...)"

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

2. Data: 2017-11-25 06:10:46

Temat: Re: Realia Szwecji.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 00:27:48 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> biją, staruszków wyrzucają z fotelami, ich zachowanie staje się coraz
> bardziej agresywne w miarę wzrastania ich liczby. Taka jest prawda, droga

przepraszam, ze cos sugeruje, ale moze niech im spojrza w oczy
i zapytaja, czy im Allach lub Mahomet przyzwolil na takie postepowanie.
Moze i nie pomoze, ale napewno z czasem ich zastanowi.

jacek

3. Data: 2017-11-25 06:36:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 06:10:47 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> i zapytaja, czy im Allach lub Mahomet przyzwolil na takie postepowanie.
> Moze i nie pomoze, ale napewno z czasem ich zastanowi.

aha, jesli odpowiedza twierdzaco, to zapytajcie, czy aby sa pewni,
ze Bog wymagalby od nich postepowania tylko ku wlasnej korzysci
i nienawistnego nawet dla nich samych, czy moze ktos inny przedstawil
w Koranie tak im Allacha i Mahometa, ku wlasnym celom. zreszta zamknietym.

Naprawde Ikselkus nie wierze, ze Allach jest zły, bo przeciez All znaczy
Wszystko, natomiast lach znaczy polak.

Moze i dziwne tlumaczenie, ale najwazniejsze, ze prawdziwe.

jacek

4. Data: 2017-11-25 07:55:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 06:36:19 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> i nienawistnego nawet dla nich samych, czy moze ktos inny przedstawil
> w Koranie tak im Allacha i Mahometa, ku wlasnym celom. zreszta zamknietym.

Wiadoma opcja, szeleszcząca dolarami.

5. Data: 2017-11-25 08:12:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 07:55:15 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Wiadoma opcja, szeleszcząca dolarami.

nie pomyslalem, w tych czasach, tak nigdy o tym.
Koran jednak byl przeciez pisany dawno
i znajduja sie w nim podobne niedorzecznosci
i okrucienstwa,jak w Starym Testamencie.
jednakze wowczas tez przeciez, moze nie szeleszczono, ale blyskano.
złotem.

jacek

6. Data: 2017-11-25 17:18:16

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.11.2017 um 06:10 schrieb j...@o...pl:
> [...]
> i zapytaja, czy im Allach lub Mahomet przyzwolil na takie postepowanie.
> Moze i nie pomoze, ale napewno z czasem ich zastanowi.

A czy nie byloby prosciej poradzic tej pani, zeby przeniosla sie do
miasta, gdzie nie zaczepiaja, nie strzelaja i nie zabijaja staruszkow? A
jesli juz w Szwecji nie znajdzie sie takiego, to warto moze wracac, bo w
kraju "dobra zmiana", muzulmanow nie widac, a jesli sie pokaza, to warto
by sklonic ich do noszenia opasek z litera "M", no i w ogole nie
wpuszczac do kraju!
A turystow nalezaloby moze ostrzegac, zeby nie jezdzili do Malmoe, a w
ogole, to moze i omijali Szwecje? Sa rozne portale turystyczne, w
ktorych ludzie oceniaja podroze, hotele i miejsca. Napisze ktos, ze tam
duzo Rosjan lub Polakow, to wiadomo, ze beda pili, rzygali, rozbijali
meble, molestowali, awanturowali sie i halasowali w nocy, a wiec trzymac
sie z daleka! ;-) Podobnie trzeba dowalic tym Szwedom, ze sie nie
pilnuja. ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

7. Data: 2017-11-25 19:17:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
i_muzulmanie_potrafia_sie_maskowac/156143

> A czy nie byloby prosciej poradzic tej pani, zeby przeniosla sie do
> miasta, gdzie nie zaczepiaja, nie strzelaja i nie zabijaja staruszkow?

Malmoe to jest właśnie miasto - jakbyś nie wiedział.
Bo imigranci muzułmańscy chcą TYLKO do miast - ze względu na łatwość
osiedlania się, komunikacji, łączności, które są ważne dla tworzenia
dzielnic muzułmańskich, zaczątków państwa muzułmańskiego.
Ciągną do miast także ze względu na całkowitą bezkarność; europejskie
miasto to brak zwartej społeczności miejscowej. Jak i europejskie państwo -
wielonarodowe, złożone z obywateli bez wspolnej religii (albo w ogole bez
religii), historii i wartości.
Jedno i drugie - to zbiorowiska anonimowych ludzi, którzy siebie wzajemnie
nie obchodzą i dlatego nie są w stanie się zbiorowo opierać naporowi, w
szczególności terroryzmowi.
Na wsi by sobie tak nie pozwalali. Wieś to co innego, to aktywna
społeczność, która nie pozwoli na ekscesy i dominację obcych. Ani nie
obdaruje ich ziemią do osiedlenia się.
Generalnie jednak Europa i tak jest stracona.

Zupełnie inaczej jest pod tym względem w Polsce - dlatego tak ważna jest
choćby sprawa Marszu Niepodległości. Jako REKLAMY I PRZESTROGI.
,,60 tysięcy faszystów"? - dooooobra, niech będzie. Jeśli to może pohamować
muzułmańskie zapędy, to OK.
,,Reklama" niech idzie w świat.
Prawdziwych pobudek tego Marszu i tak nikt poza Polakami nie zrozumie -
musiałby najpierw przeżyć to samo, co oni - trzy rozbiory, powstania,
okupację niemiecką i 50 lat komuny.
Tajest - faszyści. I OK. :-)

8. Data: 2017-11-25 19:35:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> nie obchodzą i dlatego nie są w stanie się zbiorowo opierać naporowi, w

imigranci

> [...]
> Prawdziwych pobudek tego Marszu i tak nikt poza Polakami nie zrozumie -
> musiałby najpierw przeżyć to samo, co oni - trzy rozbiory, powstania,

J.w.

9. Data: 2017-11-25 20:14:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 08:12:03 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> i okrucienstwa,jak w Starym Testamencie.
> jednakze wowczas tez przeciez, moze nie szeleszczono, ale blyskano.

Nie o to chodzi. Zobacz, jak w Europie interpretuje się Stary Testament, pomimo
że tam jest barbarzyństwo na barbarzyństwie takie, że Alkoran się chowa.
No i teraz porównaj sobie jak się interpretuje gdzieniegdzie Alkoran i hadisy.
Bo w tych krajach panują takie tradycje i są tacy mułłowie, a jak jeszcze
Wujek Sam zaszeleści czymś zielonym, to już nie mają wstydu żadnego.

Z drugiej strony mamy przecież naszych Tatarów, którzy przecież świadomi są,
że istnieją różne szkoły czytania znaczeń Alkoranu i wybierają akurat tę, która
tak się składa, że nie jest w kolizji z prawem ziemi. Czyli islam adatowy a nie
salaficko-wahabicki. Zauważ, że tradycyjny punkt widzenia islamu jest taki, że
Polska dla islamu jest domem, który od wieków dawał muzułmanom wymagane opłaty
za ochronę, z której się wywiązywali. Czyli że Polska jest domem islamu,
w którym muzułmanie mieli nadania ziemskie i tytuły szlacheckie, a nie domem
wojny. Tym właśnie różnią się muzułmanie adatowi od salafitów, którzy
nie rozumieją tego faktu modus vivendi i nie znają historii Polski.

10. Data: 2017-11-26 11:07:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-25 o 19:17, XL pisze:
i_muzulmanie_potrafia_sie_maskowac/156143

> Malmoe to jest właśnie miasto - jakbyś nie wiedział.

Jemu chodziło o INNE miasto.
Znowu nie czytasz ze zrozumieniem.

> Bo imigranci muzułmańscy chcą TYLKO do miast - ze względu na łatwość
> osiedlania się, komunikacji, łączności,

Ludzie już tak mają. Muzułmanie to jakiś gorszy gatunek?
Nie dość, że nie zrozumiałaś co napisał, to jeszcze wycięłaś to, co ci
niewygodne i nie pasuje do koncepcji... Jak zwykle.

> [...]
> wielonarodowe, złożone z obywateli bez wspolnej religii (albo w ogole bez

Czyli co?
Utworzyć państwa jednonarodowe (nawet nie masz pojęcia co to znaczy... o
wspólnocie historii i wartości z litości nie wspomnę) i jednolite
religijnie? Dla każdej religii inne państwo?

> Jedno i drugie - to zbiorowiska anonimowych ludzi, którzy siebie wzajemnie
> nie obchodzą

Lepsze jednolite religijnie państwa, które się wzajemnie nienawidzą?
Otoczone fosą, drutami kolczastymi i polem minowym?

> [...]
> Na wsi by sobie tak nie pozwalali. Wieś to co innego, to aktywna
> społeczność, która nie pozwoli na ekscesy i dominację obcych. Ani nie

Wieś może kogoś obdarować ziemią? LOL :)
To może wprowadzić prawo, że ludziom innej religii nie wolno kupować
ziemi (w Polsce już tak jest, normalny człowiek nie kupi, ale kościół
może...), nie wolno kupować masła, kartofli i telefonów komórkowych.

> Generalnie jednak Europa i tak jest stracona.

To dlatego trzeba jeszcze bardziej szczuć jednych ludzi na drugich?
Wmawiać im, że jeden naród jest lepszy od innego? Że jedna religia jest
lepsza od innej?

> Zupełnie inaczej jest pod tym względem w Polsce - dlatego tak ważna jest
> choćby sprawa Marszu Niepodległości. Jako REKLAMY I PRZESTROGI.

Przestrogi przed powrotem faszyzmu?

> ,,60 tysięcy faszystów"? - dooooobra, niech będzie. Jeśli to może pohamować
> muzułmańskie zapędy, to OK.

Obozy koncentracyjne też planujesz otworzyć?
Masz jakąś granicę w hamowaniu czyichś zapędów

> ,,Reklama" niech idzie w świat.
> Prawdziwych pobudek tego Marszu i tak nikt poza Polakami nie zrozumie -

To czemu polski rząd toleruje w tych marszach faszystów?
Rządzący w Polsce nie są Polakami i nie rozumieją?

> musiałby najpierw przeżyć to samo, co oni - trzy rozbiory, powstania,
> okupację niemiecką i 50 lat komuny.

I w przeciwieństwie do innych, ty to wszystko przeżyłaś?
Przecież ty nawet nie znasz historii...

> Tajest - faszyści. I OK. :-)

No widzisz. Nie znasz.
Nawet żartować nie potrafisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Sąd publicznie instruuje jak wysadzać bankomaty. Tylko czytać i stosować!? ;)
Wałęsa chce powtórki roku 1939?
Piłsudski u nieba bram
Cała aktywność człowieka
Co z Chironem?