Re: No i co...?

Data: 2015-07-07 19:11:25
Temat: Re: No i co...?
Od: Penetrator <r...@g...com>

Feniks....
Trzeba było czytać globa a nie mu przypisywać instynkty i fobie to byś zdawała sobie
sprawę co się w polsce dzieje, a tak pusto w głowie...

Śmierć 14-latka spotkała się z licznymi reakcjami - w czwartek w południe
przedstawiciele Kampanii Przeciw Homofobii z gromadzili się oni przed gmachem MEN,
gdzie zapalili znicze dla Dominika. Zarzucili też szefowej resortu brak
zainteresowania problemem homofobii w szkołach i wezwali do podjęcia działań
systemowych, które pomogą uczniom radzić sobie z dyskryminacją i przemocą. Minister
Joanna Kluzik-Rostkowska zadeklarowała, że potępia homofobię i wszelkie przejawy
dyskryminacji w szkołach, a rozwiązania systemowe są, tylko się z nich niewłaściwie
korzysta.

SAMOBÓJSTWO DOMINIKA Z BIEŻUNIA | KAMPANIA PRZECIWKO HOMOFOBII OSKARŻA MEN
[OŚWIADCZENIE]

Listę odpowiedzialnych za tego typu wydarzenia poszerza prezydent Słupska Robert
Biedroń. - Takie tragedie będą się pojawiały, kiedy szkoła, państwo, prawo i organy
ścigania udają, że nie widzą problemu. Uprzedzam, takich Dominików w Polsce jest
bardzo wielu. Ja sam chciałem popełnić samobójstwo i wiem, czym może być
prześladowanie w szkole - mówił w wywiadzie dla Radia ZET.