No i co ja mam zrobić do diaska?...

211. Data: 2007-09-27 15:29:07

Temat: Re: No i co ja mam zrobić do diaska?...
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <M...@M...pl> napisał(a):

> MOLNARka ... a siwa jest starsza ;-)

Ale mam ładniejsze buty :P

--
s i w a

212. Data: 2007-09-27 15:29:43

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Basia Z.*. Seriously? Seriously.

> Użytkownik "Lia" :

> Ale przegotowaną !

Nie no luz.
Ja (podkreslam ja) nie pojechałabym na wakacje, gdyby na tychże nie byłoby
mnie stac na wode (bo wodę z kranu na luzie wypiję - byle nie w Warszawie
;P, bo jest niepijalna).
Bo woda to najmniejszy wydatek. A mi straszno się ruszać bez zabezpieczenia
finansowego, bo różne rzeczy się mogą wydarzyć, a ubezpieczenie nie pomaga.
Bo i tak najpierw z własnej kieszeni trzeba wyłożyć, żeby potem móc
odzyskać.

W sytuacji gdy mam wyliczone wszystko co do złotówki ciągle bym się bała,
ze zaraz cos sie stanie i bedzie dramacik. To nie sa wakacje. Wakacje nie
służą mi do stresowania się i denerwowania ciągłego.
Ja z Poznania jestem, ja nie umiem "jakos tak bedzie", ja musze miec
poczucie bezpieczenstwa ;)
I dlatego wole nie jechać w danym momencie.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

213. Data: 2007-09-27 15:31:30

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Siwa jest poza konkurencją ;)

Nie jestem przekonana, czy Was lubię...

--
s i w a

214. Data: 2007-09-27 15:33:27

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Tylko ja takaaa staaaaaraaaaa buuuuuuchlip...

Nie przejmuj się. Pod makijażem nie widać.

--
s i w a
rzyczliwa

215. Data: 2007-09-27 15:36:10

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> A kto z nią pojedzie jeżeli Ty zrezygnujesz??

Już LL mówiła zdaje się. Wtedy oboje dzieci pojedzie z babcią.

Sylwia

216. Data: 2007-09-27 15:40:25

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Diablo. Serio. Stara nie jest a i tak dałam jej pięć lat mniej.
> Kura też młodo wygląda.
> Tylko ja takaaa staaaaaraaaaa buuuuuuchlip...

Tak dokładnie to ja nie wiem ile masz lat, ale na dwójkę dzieci w wieku
nastoletnim to Ty na pewno nie wyglądasz :-)
A jeszcze jak tu nieraz piszesz o swoich mocnych potyczkach min z
nauczycielami czy mamusiami to aż trudno uwierzyć. Taki cichutki głosik. :-)

Sylwia

217. Data: 2007-09-27 15:41:05

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał

> Ale mam ładniejsze buty :P

W tych moich brzydactwach nie umiałabyś kilku kroków zrobić :-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

218. Data: 2007-09-27 15:42:36

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> No, Qra zdecydowanie młodo.
> Ale to jeszcze nic, ja Szpilce dawałam max 25, a jak sie dowiedziałam ile
> ma to szczeki do dzis nie moge pozbierać.

;-D przysłać szufelkę i zmiotkę? ;-)

ZTCW Ty chyba jesteś rok młodsza ode mła. A jakbyś liceum dopiero skończyła
:-p

> A Ty, to jestes dziwnie malutka, prawie Cie nie ma. Tez zupelnie inaczej
> niz na zdjeciach.

Na lajfie o wiele korzystniej.

Sylwia

219. Data: 2007-09-27 15:44:02

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" :

> [...]
> pomaga.
> Bo i tak najpierw z własnej kieszeni trzeba wyłożyć, żeby potem móc

Rozumiem.

Wtedy (w latach 80 ub. wieku) w zasadzie wszyscy byli w tej samej sytuacji.
I gdyby ściśle przestrzegać takich zabezpieczeń, to bardzo niewielu Polaków
ruszyłoby się w ogóle za granicę.

A tymczasem wtedy mieliśmy najwieksze sukcesy himalajskie (na absolutnie
wariackich papierach finansowych).

A poza tym to co piszesz to nie do końca prawda. Akurat w roku 1981 mieliśmy
w górach niegroźny na szczęście wypadek. Kolega wbił sobie czekan w policzek
i trzeba było w szpitalu założyć kilka szwów. Rozliczenie finasowe załatwił
szpital bezpośrednio z towarzystwem ubezpieczeniowym (o ile pamiętam wtedy
się tym zajmowała tylko Warta), nie trzeba było wykładać żadnej gotówki.

Tymczasem obecnie jest niestety gorzej. W góry na zachód jeździ mnóstwo
ludzi, często nie kupują właściwego ubezpieczenia i co rusz słyszę o jakiejś
sprawie, że ktoś musi płacić za akcję ratunkową, bo nie doczytał warunków
polisy przy zakupie.

Pozdrowienia

Basia

220. Data: 2007-09-27 15:44:32

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> McDreamy or McSteamy? *MOLNARka*. Seriously? Seriously.

> Ty masz swietnego ortodonte i zajefajne auto. Mało? ;)

I nooooogi ;-)

Sylwia

Wyżalić się chcę...
ciasto z sliwkami..pliz