No i co ja mam zrobić do diaska?...

441. Data: 2007-10-04 16:59:47

Temat: Re: No i co ja mam zrobić do diaska?..=?ISO-8859-2?Q?=2E?=
Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smok Eustachy pisze:

> Patrz moja wiadomosc powyżej.
> 2.Wspomnicie jeszcze moje słowa.

Uściślij, błagam. Bo naprawdę nie bardzo wiem o co Ci chodzi...

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

442. Data: 2007-10-04 17:27:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie, facety to mutanty.

:-D

Qra

443. Data: 2007-10-04 19:16:31

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Chcesz popracować nad wykształceniem moich dzieci? Bo ja to wiesz,
> kobieta jestem, a moja logika jest... hm... sam wiesz... wielokrotnie
> definiowana ;-)

No nie będę w robocie Twojego Męża wyręczał
Najwyżej mogę mu kilku wskazówek udzielić :-)

> Qra, poza tym i tak jestem Twoją idolką ;-)

No zdążyłem dzisiaj zauważyć (i to w tym wątku),
że łaska idolek na pstrym lemurze jeździ :-D

Pozdrowienia Stalker

444. Data: 2007-10-04 19:24:23

Temat: Re: No i co ja mam zrobić do diaska?...
Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Oct 2007 20:48:04 +0200, Stalker napisał(a):
> Mój osobisty teściu w takiej sytuacji najpierw by zapytałby MNIE co ja
> na ten temat sądzę...

Się zgodzę, gdyby rodzice TŻ chcieli gdzieś jego i młodego zabrać, to sądzę
że też zadali by mi pytanie, czy nie mam nic przeciwko, tudzież
"przeprosili", że ja z jakiegoś powodu nie jestem zabierana.

I nie uważam, że to jakieś decydowanie za kogoś jest.
--
oshin
dorota bugla

445. Data: 2007-10-04 19:25:54

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Oct 2007 12:37:04 +0200, Stalker napisał(a):
> Czyli ideał, to ten co zawsze ma takie samo zdanie? :-D

A Ty myślałeś, że dlaczego Ci się po kolei oświadczały? ;))))))))))

446. Data: 2007-10-04 19:28:57

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Oct 2007 21:26:26 +0200, ps napisał(a):
> Nie mozna jednak odmowic kobietom zupelnie multitaskingu - potrafia
> jednoczesnie oddychac i mowic, mowic, mowic...

Ba, ja potrafię jeszcze palić wtedy papierosa i iść, w przeciwieństwie do
TŻ, który żeby coś powiedzieć musi przystanąć ;>

--
oshin, jestem słomianym wdowem dziś, będę duuuużo pisać.

447. Data: 2007-10-04 19:31:25

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin napisał(a):

> A Ty myślałeś, że dlaczego Ci się po kolei oświadczały? ;))))))))))

Kurde, pomyślałem: zaryzykuję, a nuż docenią, a tu taka klapa :-(
Jeden nieprzemyslany ruch i cała robota na nic.
A mówiła Żona, nie wychylaj się, zgodny bądź :-D

Stalker

448. Data: 2007-10-04 19:32:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin napisał(a):

> [...]
> "przeprosili", że ja z jakiegoś powodu nie jestem zabierana.
>
> I nie uważam, że to jakieś decydowanie za kogoś jest.

Oshin jestem Twoim idolem :-D

Stalker

449. Data: 2007-10-04 19:34:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości

> Ba, ja potrafię jeszcze palić wtedy papierosa i iść, w przeciwieństwie do
> TŻ, który żeby coś powiedzieć musi przystanąć ;>

Widać kontempluje Twoje palenie ;-)

> oshin, jestem słomianym wdowem dziś, będę duuuużo pisać.

Gdzie rodzinę przepiłaś?

Qra, z zazdrością

450. Data: 2007-10-04 19:36:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty myślałeś, że dlaczego Ci się po kolei oświadczały? ;))))))))))

A tak to sprawdził, czy to jest miłość bezwarunkowa ;-)

Qra

Wyżalić się chcę...
ciasto z sliwkami..pliz
rzut z balkonu