No i doczekałem się :[ zwulkanizowana folia na bramie garażowej

1. Data: 2004-11-15 09:45:06

Temat: No i doczekałem się :[ zwulkanizowana folia na bramie garażowej
Od: ZbyszekW <guit@zero_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
mam problem przez własną głupotę :[
na początku miałem nie zrywać przez parę tygodni, żeby nie podrapać
drzwi (brama uchylna wiśniowski, ciemny brąz)
przedwczoraj przypomniałem sobie o tej folii - no i kiszka :( z brzegu
odeszła ładnie, ale dalej się rwie - można pośwęcić parę godzin i będzie
cacy, ale może jest jakiś sposób, jakaś chemia, tak, żeby nie spłynęła
farba??

pozdr,
--
Zbyszek
GG24397

1. Data: 2004-11-15 10:26:26

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZbyszekW" <guit@zero_spamu.wp.pl> wrote in message
.

> [...]
będzie
> cacy, ale może jest jakiś sposób, jakaś chemia, tak, żeby nie

Suszarka do włosów. Opalarka elektryczna na małą temperaturę ustawiona
ewentualnie.

J.

1. Data: 2004-11-15 10:39:10

Od: ZbyszekW <guit@zero_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> Suszarka do włosów. Opalarka elektryczna na małą temperaturę ustawiona
> ewentualnie.
dzięki, aby mrozów nie było... ;)
bo chyba do wiosny nie ma co czekać?:|
--
Zbyszek
GG#24397

1. Data: 2004-11-15 10:52:11

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> dzięki, aby mrozów nie było... ;)
> bo chyba do wiosny nie ma co czekać?:|

Czekać??? A w życiu, po zimie będzie jeszcze gorzej! Suszarę w dłoń i
do dzieła!

J.

1. Data: 2004-11-15 11:45:36

Od: ZbyszekW <guit@zero_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> Czekać??? A w życiu, po zimie będzie jeszcze gorzej! Suszarę w dłoń i
> do dzieła!
to ruszam ;)
dzięki
--
Zbyszek
GG#24397

1. Data: 2004-11-15 11:51:01

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cna1oo$hfr$1@news.mch.sbs.de...

> Czekać??? A w życiu, po zimie będzie jeszcze gorzej! Suszarę w dłoń i
> do dzieła!

Co Wy gadacie??
Mam już od dawna zamontowane drzwi garażowe na budowie. Ofoliowane,
oczywiście. Jeszcze tam trwają prace budowlane. Nawet mi do głowy nie
przyszło, ze powinnam tą folię zedrzeć teraz, po co mają się drzwi niszczyć.
O co chodzi z tą folią, kiedy trzeba ją zdzierać?

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2004-11-15 11:53:49

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Variete" <a...@o...pl> wrote in message

> [...]
niszczyć.
> O co chodzi z tą folią, kiedy trzeba ją zdzierać?

Folię z drzwi/okien itp. nalezy zedrzeć po zakonczeniu prac
tynkarsko-ociepleniowo-malarskich, ale jesli te z jakichś przyczyn
rozciągają się na miesiące, czekać z tym nie można, bo skutek jest
taki, jak u przedpiścy :-( Lepiej zedrzeć folię, a potem drzwi/okna
zabezpieczyc ponownie, mniej stresu. Samo przyklejenie folii to
jeszcze pół biedy, gorzej, jak na białych drzwiach pojawią się
przebarwienia (np. pieknie 'odbite' napisy z folii, widziałem coś
takiego na oknach PCV).

J.

1. Data: 2004-11-15 11:55:19

Od: ZbyszekW <guit@zero_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Variete wrote:

> [...]
> przyszło, ze powinnam tą folię zedrzeć teraz, po co mają się drzwi niszczyć.
> O co chodzi z tą folią, kiedy trzeba ją zdzierać?
mówimy o folii _fabrycznie__naklejonej_
też myślałem, że zerwę później, żeby się nie zniszczyły...ech... ;)
pozdr,

--
Zbyszek
GG#24397

1. Data: 2004-11-15 12:13:03

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cna5d1$1ni$1@news.mch.sbs.de...

> [...]
> jeszcze pół biedy, gorzej, jak na białych drzwiach pojawią się
> przebarwienia (np. pieknie 'odbite' napisy z folii, widziałem coś

O rajuniu... musze lecieć na budowę!!
Pozdrawiam. Variete.

Kuchenka z płytą ceramiczną - ile energii?
ja
Hurtownia AGD
Pianiści
Problem z firanami :(