No i git

1. Data: 2017-06-29 13:17:37

Temat: No i git
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://stejzygier.wordpress.com/2017/06/23/przestep
stwa-z-nienawisci-czyli-o-kole-historii/

"(...) W rezultacie zwykły bandzior, który z siekierą gania po
szwedzkich ulicach przestaje być godnym potępienia przestępcą, a urasta
do rangi bohatera narodowego albo, co gorsza, obrońcy chrześcijańskiej
cywilizacji.

A historia naprawdę kołem się toczy; zmienia się krajobraz, zmieniają
się ludzie i politycy, zmienia się także rodzaj zagrożenia, lecz nasza
mentalność i mechanizmy pozostają te same: niechęć podlewana strachem
może prowadzić do masowej tragedii. Jesteśmy jednak, jako naród, o
blisko 100 lat starsi, bogatsi w tragiczne doświadczenia poprzedniego
stulecia. I nie pozwólmy, żeby za 100 lat ktoś musiał zrobić o nas film,
przejmujące Pokłosie XXI wieku, za które będą się wstydzić nasze dzieci
i wnuki."

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2017-06-29 16:14:02

Temat: Re: No i git
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> stulecia. I nie pozwólmy, żeby za 100 lat ktoś musiał zrobić o nas film,
> przejmujące Pokłosie XXI wieku, za które będą się wstydzić nasze dzieci

Jak czytałem kiedyś co XL o Arabskich imigrantach wypisuje to miałem
nieustannie skojarzenia z tym co uczono nas o kieleckim pogromie Żydów.

Ta sama bezsensowna i bezzasadna nienawiść do całej kategorii ludzi na
podstawie nienawiści do pojedynczych kryminalistów lub chuliganów.

3. Data: 2017-06-29 21:50:31

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> https://stejzygier.wordpress.com/2017/06/23/przestep
stwa-z-nienawisci-czyli-o-kole-historii/

> "(...) W rezultacie zwykły bandzior, który z siekierą gania po
> szwedzkich ulicach

Nikt już nie kupuje tego co tu wklejasz.

Sprawdziłem.
1. Byli zatrzymani, to fakt.
2. Nie ganiali z siekierami po ulicy, tylko zostali zatrzymani
i przedmioty znaleziono w samochodzie.
3. Wkurwili sie bo ktoś macał kobietę w pociągi.
4. Z 14 zatrzymanych, 12tu zwolniono. Stan na 04.2017

Czy skazano tych dwóch, musisz se sprawdzić.

CNNy, BBC, GWno? Mało kto już im wierzy, fejkowe niusy rozsiewają,
niosą skrakę i niepokoje.

> co gorsza, obrońcy chrześcijańskiej
cywilizacji.

Ale tam nie chodziło o religię.

4. Data: 2017-06-29 21:54:39

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Ta sama bezsensowna i bezzasadna nienawiść do całej kategorii ludzi na
> podstawie nienawiści do pojedynczych kryminalistów lub chuliganów.

Podeślij swoja mamulę, siostre czy żonę do obozów bo im jądra puchną.

Chyliganów być może, a czy kryminalistów? To słowo jest stosowane
wobec skazanych, a tam skazanych jakoś się nie dopatrzyłem.

Zaczynasz coraz bardziej pajacować pobudzony BBC czy innym GWnem.

5. Data: 2017-06-30 11:00:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-29 o 21:50, Bytomir Kwasigroch pisze:
stwa-z-nienawisci-czyli-o-kole-historii/

> Nikt już nie kupuje tego co tu wklejasz.

To było za darmo. A tam trzeba czytać ze zrozumieniem.

Abonament TVPis opłaciłeś? Tam wystarczy zapłacić i nie musisz nic rozumieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-07-01 15:17:43

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 30 czerwca 2017 11:00:42 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
stwa-z-nienawisci-czyli-o-kole-historii/

> To było za darmo. A tam trzeba czytać ze zrozumieniem.

Co ze zrozumieniem? napisałeś chodzili z siekierami po ulicach,
sprawdziłem rózne strony i tam pisali o znalezionych przedmiotach
w samochodzie. Mieli być przestępcy, a wszystkich wypuścili.
Co mam jeszcze sprawdzić?

Kardynał George Pell oskarżony o przestępstwa seksualne
Hlör u fang axaxaxas mlö
W jakim my kraju żyjemy?
psychoterapia a zaburzenia myślenia
Żebyście nie myśleli...