Żebyście nie myśleli...

1. Data: 2017-06-27 06:32:00

Temat: Żebyście nie myśleli...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...że jestem jakimś wilkiem bez serca.

Po prostu mam swoje zasady, kiedy i komu należy czynić dobrze. Temu, komu
jestem kompetentny pomóc, bo czuję się na siłach i wiem jak. Jak pomoc komuś
jest ponad moje siły i nie wiem jak to zrobić, to ja to zwyczajnie pierdolę.
Na to miejsce znajdzie się kto inny, a lepiej spróbować pomóc temu, komu jestem na
siłach pomóc i komu to zaplanowałem. Ot i tyle.

Jaki toczy się świat, to biorę na logikę, a logika to kurwa bezlitosna
w niektórych przypadkach.

Np. takim więźniom Kima to nie jestem w stanie pomóc, ani zaszkodzić, ale
jeżeli można zrobić coś dobrego w sąsiedztwie, np. ratować zabytki, karmić głodne
dzieci etc. to uważam, że trzeba to robić nawet za cenę pierdolenia
tego, co dzieje się kilkadziesiąt kilometrów obok. I dlatego cenię ludzi,
którzy to robią, przyjeżdżają tam karmić te dzieci, nawet za cenę przymknięcia
oczu na przestępcze działania władz. Przecież żeby wypełnić brzuchy tych
małych brzdąców z włosami w kitkę z sierocińca (a może i ogolonych coby wszy
nie było) - muszą NGO zarobić z tego co im turyści zapłacą.

Zresztą sam spaślak ma niewiele więcej wyboru. Pomyśl, co byś zrobił rodząc się
na jego miejscu i w jego rodzinie. Weź Pietrek na logikę jaka to tragedia:

> być sebixem z rodziny zagranicznej wojowniczej monarchii despotycznej
> kurwa mieszkać w cudownej Szwajcarii i studiować przez tyle lat
> mieć normalnych kolegów z wolnych demokratycznych krajów
> zrywać dziewczyny, jeździć na deskorolce, piwkować na imprezach z kumplami
> nagle dowiedzieć się że umiera twój stary, co ma z głową ostro nie po kolei
> królem obrali króla który miał zostać królem mogli innego obrali ciebie
> kurwa co za pech co za obciach co za poruta co za wstyd odmówisz zajebią
> być wezwanym na stanowisko króla do zamordystycznego kurwidołka gdzie
> [...]

To w ogóle cud, że śrubę odkręca zamiast przykręcać, jeszcze do tego dodając, że jest
to za cienki bolo, żeby w kilka lat powstrzymać dziejące się tragedie
i zbrodnie. Może sobie pozwolić co najwyżej na rozstrzelanie jakiegoś
twardogłowego wujaszka-generała, który znęcał się nad nim w dzieciństwie. I to od
czasu do czasu. Na to, żeby rozwalić reżim od środka i nie skończyć jak Ceausescu
potrzeba solidnej orki co najmniej lat dwudziestu, jeżeli do tego
czasu nie przywyknie.

A nawet jeśli uda się mu przeżyć, to po Korei Pn. będzie taka III RP BiS - niby
demokratyczna, ale każdy będzie miał na każdego papierki i teczki i to
o znacznie poważniejsze sprawy niż w PRL. Tam to dopiero będzie dzika lustracja
i dekomunizacja.

Pomyśl więc, co się da zrobić z tym wózkiem biorąc pod uwagę kompetencje
wszystkich na nim jadących, a raczej ich brak, kiedy kierownica jest ustawiona
na autopilocie przez martwą rękę poprzedników. Oni robili źle dlatego, że
chcieli i mieli takiego fantazyjnego zajoba do stworzenia systemu, a obżerający
się z rozpaczy bulimik dlatego, że musi.

2. Data: 2017-06-27 06:54:05

Temat: Re: Żebyście nie myśleli...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 czerwca 2017 06:32:01 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
> chcieli i mieli takiego fantazyjnego zajoba do stworzenia systemu, a obżerający
> się z rozpaczy bulimik dlatego, że musi.

PS. Dalsze protipy:

3. Data: 2017-06-27 07:33:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-27 o 06:32, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> chcieli i mieli takiego fantazyjnego zajoba do stworzenia systemu, a obżerający
> się z rozpaczy bulimik dlatego, że musi.

Jesteś głupszy niż nasi faszyści i wszystkie lokalne katotaliby razem
wzięte.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-06-27 11:45:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 czerwca 2017 07:33:44 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Jesteś głupszy niż nasi faszyści i wszystkie lokalne katotaliby razem
> wzięte.

Wcale nie. Ja po prostu widzę odwrotną stronę medalu i nie jestem zaślepiony
dualizmem. To ty Pietrze widzisz wszystko w kategoriach czarno-białe i wolnej
woli. Zobacz przez pryzmat współzależnego powstawania, jak się tzw. dobro
i tzw. zło mieszają u samego początku, dlatego że człowiek jest w sporej mierze
uwarunkowany i ma ograniczony zakres decyzji.

Niewielu jest skurwysynów z wyboru, jak Hitler, Stalin, Mao, Pol-Pot.

5. Data: 2017-06-27 11:59:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 czerwca 2017 11:45:25 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> uwarunkowany i ma ograniczony zakres decyzji.
>
> Niewielu jest skurwysynów z wyboru, jak Hitler, Stalin, Mao, Pol-Pot.

PS. Myślisz, że się da obalić system aktem heroicznym. A to guzik prawda.
Jedyną skuteczną metodą, za pomocą której obalano i obala się systemy jest
metoda fabiańska - długotrwała, powolna, niezauważalna praca minerska centymetr po
centymetrze.

6. Data: 2017-06-27 12:01:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-27 o 11:45, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> uwarunkowany i ma ograniczony zakres decyzji.
>
> Niewielu jest skurwysynów z wyboru, jak Hitler, Stalin, Mao, Pol-Pot.

"Ja tylko wykonywałem rozkazy"

Z niczym to ci się nie kojarzy?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-06-27 12:18:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 czerwca 2017 12:01:48 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> "Ja tylko wykonywałem rozkazy"
>
> Z niczym to ci się nie kojarzy?

kojarzy się, ale też nie 100% z tych ludzi to byli autentyczni sadyści,
a gdzieś tak pół na pół. Masz takiego Harrera - tego co napisał "Siedekm lat
w Tybecie" przecież należał do SS, a wcale się nie okazało, że był złym
człowiekiem. A wcześniej niejaki Otto Rahn, którego za homoseksualizm
przydzielili naziści do komendantury obozu. Kryształowy człowiek, mistyk,
wybitny mediewista, który miał błędne poglądy polityczne - co zrobił w takim
wypadku? Pojechał na pierwsze lepsze wakacje i popełnił endurę - jeszcze przed
wojną. Więc nie pieprz Pietrze wieprza pieprzem zwanym dualizm, dopóki nie
okaże się, co wyjdzie z tego wieprza na końcu.

8. Data: 2017-06-27 12:23:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 czerwca 2017 12:18:23 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> wojną. Więc nie pieprz Pietrze wieprza pieprzem zwanym dualizm, dopóki nie
> okaże się, co wyjdzie z tego wieprza na końcu.

PS. Z żyjących masz Gorbaczowa, który przecież swego czasu należał do
andropowców. Kto przewidywał, że Gorbi rozwali od środka komuszyzm, kiedy
składał z kolegami podpisy na wyroku na Wojtyłę?

9. Data: 2017-06-27 18:56:45

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:13f36bae-4164-4b89-a8f4-

> PS. Z żyjących masz Gorbaczowa, który przecież swego czasu należał do
> andropowców. Kto przewidywał, że Gorbi rozwali od środka komuszyzm, kiedy
> składał z kolegami podpisy na wyroku na Wojtyłę?

Daj spokój. Dziś już chyba nikt nie ma wątpliwości, że po to go wybrano,
żeby w sposób pokojowy zdemontować ZSRR. Miał za zadanie ocalić co tylko się
da. Na okręcie powiedział Reaganowi, że ZSRR zbankrutował- i teraz od nich
tylko zależy, czy zrobi to w sposób cywilizowany, czy rozpętają wojnę
światową. Starsi i Mądrzejsi podrzucili do całej zagrywki Jelcyna, ktory
chodził im na pasku aż do swojego zapijaczonego końca. I kiedy gorbi zrobił
ustawkę z Janajewem- ten niespodziewanie przejął władzę (Jelcyn oczywiście)-
rzekomo broniąc gorbiego przed Janajewem. A prawda była taka, że chłopaki
(gorbi i Janajew)się umówili, że jak wygra Janajew- to będzie na powrót ZSRR
(bo uznali, że jednak rozkład ZSRR poszedł za daleko). Jak się nie uda- to
gorbi zamknie Janajewa, przywróci swój porządek- i go wypuści. Jak już
pisałem- Starsi i Mądrzejsi zagrali Jelcynem, który to wszystko pokrzyżował.
No i aby uniknąć tego, co teraz się dzieje na Ukrainie- pewien Konrad
Wallenrod, powszechnie uznawany za człowieka Starszych i Mądrzejszych-
przejął za ich zgodą władzę. I jak to Konrad Wallenrod- wyczekał moment, i
skoczył im do gardła, przywożąc ich z Cypru.

--
Chiron

10. Data: 2017-06-27 19:32:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2017 o 18:56, Chiron pisze:
> [...]
> powszechnie uznawany za człowieka Starszych i Mądrzejszych- przejął za
> ich zgodą władzę. I jak to Konrad Wallenrod- wyczekał moment, i skoczył

Putin?

Robią się coraz bezczelniejsi
Kto hoduje przyszłych terrorystów?
Ratzinger - mała trzoda